rendabele ZX9R???

Bronco

MF veteraan
23 feb 2002
2.793
99
Rotterdam
Ik zit een beetje de baas zijn tijd door te komen op de occasionsites en kwam
daarbij deze ZX9R tegen:
92637-1-2-2.jpg


Bouwjaar: 1995
Kleur: groen
Teller: 26.000 Km
Garantie:
-
Prijs: € 2.500
KUIP SCHADE

Zo te zien is er niet veel meer kuipschade dan aan de topkuip :?
Aangezien ik totaal niet thuis ben op "Kawasaki-gebied" hierbij de vraag
of het de moeite waard zou zijn een ritje naar Eindhoven te maken :P
 
Als ik eens goed kijk, zou ik erst vragen of die persoon ook eenfotootje van de andere kant heeft. Ik zie de topkuip beugel daar flink omhoog staan, dus ik verwacht dat er aan de linkerkant behoorlijke schade te zien is.
ALs je die hebt post hem dan ook maar eens...ben wel benieuwd ;)

Edit; Nog wat verder gekeken en er vallen me nog wel meer dingen op:

Duozitje achter hangt los en lijkt wel of er iets niet klopt met het kontje (ongevere bij het achterlicht).
 
Het mailtje met de vraag om meer info/piccies is gestuurd, ben benieuwd.

Over de kop geslagen lijkt mij nou juist weer zo sterk....anders zou de kont er toch rotter uit moeten zien :?
 
:^

Ik dken ook niet dat hij over de kop geslagen is, of het moet wel redelijk zachtzinnig gegaan zijn.
Maar stiekem ben ik wel benieuwd naar die andere kant......

Mocht die er nou heel rot uitzien, dan zou je misschien nog wel kunnen overwegen om er een streetfighter van te maken. Leuk fietsje voor dat bedrag ;)
 
Bij de voorvelg lijkt er onderaan aan de andere kant ook iets niet helemaal goed, maar kan ook door de foto zo lijken. Ik zie daar een soort extra randje groen.
 
Het mailtje met de vraag om meer info/piccies is gestuurd, ben benieuwd.

Over de kop geslagen lijkt mij nou juist weer zo sterk....anders zou de kont er toch rotter uit moeten zien :?

die kont ziet er anders ook scheefgezakt uit. lijkt wel of die ook een klap heeft gehad.

ik zie niet in hoe die schade anders had kunnen ontstaan. onder een te lage brug doorgereden ofzo?
 
Als ik eens goed kijk, zou ik erst vragen of die persoon ook eenfotootje van de andere kant heeft. Ik zie de topkuip beugel daar flink omhoog staan, dus ik verwacht dat er aan de linkerkant behoorlijke schade te zien is.
ALs je die hebt post hem dan ook maar eens...ben wel benieuwd ;)

Edit; Nog wat verder gekeken en er vallen me nog wel meer dingen op:

Duozitje achter hangt los en lijkt wel of er iets niet klopt met het kontje (ongevere bij het achterlicht).


grappig dat je dat zegt, maar het kontje ligt er gewoon los op. natuurlijk niet netjes, maar bon
maar waar in eindhoven is dat. als het bij groenen is, kun je ervanuit gaan dat het niet snel rendabel is. alleen als je alles zelf kunt. die kerel weet precies wat hij kan vragen, en gaat er dan nog 10% bovenop zitten

de normale vraagprijs zou tussen 4500 en 5000 zitten.
je zou ook kunnen gaan rijden met een schade kuip. doe ik ook met mijn gsxje, die heb ik heel goedkoop kunnen kopen, en nu rijd ik rond met wat schade. jammer maar helaas.

als ik de schade bekijk, lijkt het wel of hij ergens onderdoor is gereden wat ong 1 meter hoog was. vraag me af wat er met de berijder is gebeurt maar dat terzijde.
voor de rest ziet het eruit of hij in orde is. als je hem voor 2000 kunt meekrijgen zou ik er toch zeker een keer over nadenken
controleer ook of de tank schade heeft. dat is ook geen goedkoop ding

ik herken nu die achtergrond. lijkt verdacht veel op Groenen.
 
Laatst bewerkt:
die kont ziet er anders ook scheefgezakt uit. lijkt wel of die ook een klap heeft gehad.

ik zie niet in hoe die schade anders had kunnen ontstaan. onder een te lage brug doorgereden ofzo?

Idd er klopt iets niet aan de kont, misschien omdat het zitje loshangt maar had dit model ook niet van die vleugeltjes achterop?
 
kont ziet er exact hetzelfde uit als de mijne ( motor he ). ik zie geen verschil.
bij mij zitten er origineel geen handvaten op. dat is het later model geweest ( Van sgapie dus )

ik heb het idee dat het alleen de topkuip en framepje is. dat frampje zal misschien 50 kosten gebruikt, en als je een licht beschadigde topkuip kunt krijgen, ben je voor een paar honderd euro aan kosten kwijt. onder voorbehoud dat er geen tank of tellers kapot zijn.
 
Laatst bewerkt:
[me]Ericzx is erg benieuwd naar de andere kant...[/me]


Kuip schade misschien veroorzaakt door een garagedeur? Vergeten dat de motor er nog stond :o
 
Motor staat bij http://www.motorcentrumeindhoven.nl (motorcentrum Eindhoven), en was inderdaad voorheen Groenenmotoren.

Voor de genen die ook nog een pekelfiets zoeken voor deze winter, er staan er genoeg op de site onder "Budgetbikes" ;)
 
mijn ervaring met groenen is dat ze de hoofdprijs vragen. meerdere keren zaken mee gedaan, en telkens achteraf het idee dat mij een poot uitgedraaid was, overigens gaf hij wel een heel mooie prijs voor mijn schade motor.
 
ga aub niet naar groenen, het zijn daar laaienlichters die een beetje een bij elkaar geraapt zooitje verkopen.
ik kan et weten heb 150 km voor jan lul gereden :(
 
Ik heb de verscheidende "groenenmotoren"-topics ff doorgelezen en ben nu helemaal
benieuwd naar de reaktie die ik ga krijgen op mijn mailtje :+

Was ergens natuurlijk ook weer to good to be true B|

En toch willen we de andere kant van die kawa zien! Dus houd hem ff aan het lijntje en doe alsof je echt interesse hebt :)
 
Gisteravond een mailtje terug gehad van Adrie met de melding
dat inruil mogelijk was en dat ik voor verdere info maar ff langs moest komen na maken van een afspraak :?

Helaas geen piccies van de andere zijde dus...
 
Gisteravond een mailtje terug gehad van Adrie met de melding
dat inruil mogelijk was en dat ik voor verdere info maar ff langs moest komen na maken van een afspraak :?

Helaas geen piccies van de andere zijde dus...


Jammerrrrr, ga maar niet langs, dan loop je weg met een gigantisch stuk ellende denk ik :)
 
Gisteravond een mailtje terug gehad van Adrie met de melding
dat inruil mogelijk was en dat ik voor verdere info maar ff langs moest komen na maken van een afspraak :?

Helaas geen piccies van de andere zijde dus...
Als je dat stuk rijden geen probleem vindt om te rijden, waarschijnlijk voor niks, dan zou je het kunnen proberen. Maar ik denk ook dat je voor niks er heen rijdt. ...
Je kan eventueel nogmaals aan hem vragen of hij echt geen foto van de andere kant kan laten zien. Of dat hij jou verteld hoe de andere kant eruit ziet......je wilt gewoon zekerheid voordat je dat eind rijdt natuurlijk ;)


Maar nogmaals iets zegt mij dat je flink in het ootje wordt genomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan