Reparatie motor meet and greet

Bijlagen

  • 1617123648697766720264374499566.jpg
    1617123648697766720264374499566.jpg
    160 KB · Weergaven: 17
  • 1617123664198263160345779773227.jpg
    1617123664198263160345779773227.jpg
    151,3 KB · Weergaven: 13
  • 16171236813073534235956566740204.jpg
    16171236813073534235956566740204.jpg
    171,9 KB · Weergaven: 14
  • 16171237071418313732088465601882.jpg
    16171237071418313732088465601882.jpg
    165,6 KB · Weergaven: 13
  • Leuk
Waarderingen: RWB
We zijn allemaal mensen met onze goede en minder goede dingen
Stap er overheen en ga door met je leven ,ik wordt er zelf moe van , kom op help elkaar ,ik sta mn hele leven al klaar voor andere ,vandaar dat ik zoveel vrienden heb pr weekend
 
Vroeger, in den beginne des Motor-Forums, hadden we binnen de (Yamaha) XJ/XS-hoek (zie Brikken) nog wel eens ""Pruts en Pruttels" [/b]...
Dat was vaak bij @Gais thuis in Hilversum, dónders gezellig.
Iedereen nam wat mee, en ouders Gais zorgen voor worstenbroodjes oid.
Helemaal top.

Die meetings zijn na een sessie of 4-5 doodgebloed door gebrek aan tijd/ belangstelling enof andere privé aangelegenheden..

Niet gehinderd door enige kennis stelden we ontstekingen, synchroniseerden we carbs en vervingen we vorkkeerringen etc.
Dus het kan wel...
Leuk ik ga een kavel kopen in Drenthe ben er nog niet over uit waar precies maar een sleutel loods komt er zeker op
 
Vroeger, in den beginne des Motor-Forums, hadden we binnen de (Yamaha) XJ/XS-hoek (zie Brikken) nog wel eens ""Pruts en Pruttels" [/b]...
Dat was vaak bij @Gais thuis in Hilversum, dónders gezellig.
Iedereen nam wat mee, en ouders Gais zorgen voor worstenbroodjes oid.
Helemaal top.

Die meetings zijn na een sessie of 4-5 doodgebloed door gebrek aan tijd/ belangstelling enof andere privé aangelegenheden..

Niet gehinderd door enige kennis stelden we ontstekingen, synchroniseerden we carbs en vervingen we vorkkeerringen etc.
Dus het kan wel...

Daar ben ik ook wel bij geweest. Eerste fiets was een XJ
 
Technische vragen lijkt me niet wat voor dit topic jongens 😅
Als we het hier een klein beetje bij een eventuele meeting houden kun je t ook nog weer vinden!

Als de meeste Corona maatregelen over zijn kan het wel een keer bij mij. Ca 4 a 5 motoren waar aan gewerkt moet worden welkom. Liever dan wel allemaal MF leden. Als er dan ''magischer wijs'' ineens vanalles mist achteraf is het nog een keer te achterhalen.
 
Technische vragen lijkt me niet wat voor dit topic jongens 😅
Als we het hier een klein beetje bij een eventuele meeting houden kun je t ook nog weer vinden!

Als de meeste Corona maatregelen over zijn kan het wel een keer bij mij. Ca 4 a 5 motoren waar aan gewerkt moet worden welkom. Liever dan wel allemaal MF leden. Als er dan ''magischer wijs'' ineens vanalles mist achteraf is het nog een keer te achterhalen.
Jammer dat je zo ver weg woont...
 
Toegevoegd tot lijst post #1:
@Clank: locatie? Heeft ervaring met sleutelen
@Alex_the_one Zuid Holland (Den haag)

Gedachtes planning (brain storm):
- lijst met namen + locatie voorkeur is nog niet geheel compleet. Gelieve dit door te geven.
- Gezien de aantal mensen, en als corona achter de rug is, is het misschien handig om kleine groepjes te maken. Hebben mensen bepaalde voorkeuren bij wie iedereen langs wilt gaan? Of is er geen voorkeur en kan het indelen op basis van dichtbij elkaar?
In corona tijd is mogelijk, dan maar 1 persoon. Mini " MF Greet en Meet" ^^
- Kan niet op basis van kennis en leer onderwerp indelen, omdat dat net iets te ver gaat.
- Elk groepje houden wij 1~2 plekjes vrij, indien mogelijk voor nieuwe "leerlingen", die iets willen leren, hetzij voor een keer meemaken of
langduriger om de zoveel tijd gezellig iets doen, eten, ranja drinken, etc.
- Afspraken over gereedschap kan gemaakt worden als de groepjes bekend zijn, op basis van wie heeft wat, wat kan je meenemen, etc
- buurt van locatie even navragen of buurtjes problemen hebben als MF bikers de boel even onveilig maken, grapje :+
- Liefs vaste groepjes denk ik voor de controleerbaarheid en vertrouwen opbouwen. Met plek voor 1~2 nieuwe elke keer.
- Eten en drinken hoe en wie gaat ervoor zorgen. Gezamenlijk iets in het potje stoppen die dag?
- Naderhand als de "Meet en Greet" geweest is, graag 1 persoon elke groep (locatie eigenaar) een post starten en iedereen kan opmerkingen posten hoe het gegaan is. Dit ook ter bevordering dat bepaalde mensen goede buurtjes en mede motorbestuurders zijn. Dit is niet bedoeld als een check middel, maar veiligheid mensen is ook belangrijk. Of mensen in dezelfde groepje contact informatie willen delen is natuurlijk aan hem / haar zelf. Kan handig zijn vind ik. Wij houden elkaar in het oog. en helpen elkaar om van " MF Meet en Greet" een goede dag van te maken.

Laat mij horen of bovenstaande uitvoerbaar is of correcties verdiend.
 
Toegevoegd tot lijst post #1:
@Clank: locatie? Heeft ervaring met sleutelen
@Alex_the_one Zuid Holland (Den haag)

Geachtes planning (brain storm):
- lijst met namen + locatie voorkeur is nog niet geheel compleet. Gelieve dit door te geven.
- Gezien de aantal mensen, en als corona achter de rug is, is het misschien handig om kleine groepjes te maken. Hebben mensen bepaalde voorkeuren bij wie iedereen langs wilt gaan? Of is er geen voorkeur en kan het indelen op basis van dichtbij elkaar?
In corona tijd is mogelijk, dan maar 1 persoon. Mini " MF Greet en Meet" ^^
- Kan niet op basis van kennis en leer onderwerp indelen, omdat dat net iets te ver gaat.
- Elk groepje houden wij 1~2 plekjes vrij, indien mogelijk voor nieuwe "leerlingen", die iets willen leren, hetzij voor een keer meemaken of
langduriger om de zoveel tijd gezellig iets doen, eten, ranja drinken, etc.
- Afspraken over gereedschap kan gemaakt worden als de groepjes bekend zijn, op basis van wie heeft wat, wat kan je meenemen, etc
- buurt van locatie even navragen of buurtjes problemen hebben als MF bikers de boel even onveilig maken, grapje :+
- Liefs vaste groepjes denk ik voor de controleerbaarheid en vertrouwen opbouwen. Met plek voor 1~2 nieuwe elke keer.
- Eten en drinken hoe en wie gaat ervoor zorgen. Gezamenlijk iets in het potje stoppen die dag?
- Naderhand als de "Meet en Greet" geweest is, graag 1 persoon elke groep (locatie eigenaar) een post starten en iedereen kan opmerkingen posten hoe het gegaan is. Dit ook ter bevordering dat bepaalde mensen goede buurtjes en mede motorbestuurders zijn. Dit is niet bedoeld als een check middel, maar veiligheid mensen is ook belangrijk. Of mensen in dezelfde groepje contact informatie willen delen is natuurlijk aan hem / haar zelf. Kan handig zijn vind ik. Wij houden elkaar in het oog. en helpen elkaar om van " MF Meet en Greet" een goede dag van te maken.

Laat mij horen of bovenstaande uitvoerbaar is of correcties verdiend.
Qua locatie kan ik je een tip geven:
1617368320934.png


- Gezien de aantal mensen, en als corona achter de rug is, is het misschien handig om kleine groepjes te maken. Hebben mensen bepaalde voorkeuren bij wie iedereen langs wilt gaan? Of is er geen voorkeur en kan het indelen op basis van dichtbij elkaar?
In corona tijd is mogelijk, dan maar 1 persoon. Mini " MF Greet en Meet" ^^

Ik wil wel rekening houden met de maatregelen, dus gedurende Corona maximaal 1tje op bezoek. Ook vanwege mijn ruimte is daar limitatie.
- Kan niet op basis van kennis en leer onderwerp indelen, omdat dat net iets te ver gaat.
Ik zou ook niet te veel indelen eigenlijk. Laat dat aan mensen zelf over.
- Elk groepje houden wij 1~2 plekjes vrij, indien mogelijk voor nieuwe "leerlingen", die iets willen leren, hetzij voor een keer meemaken of
langduriger om de zoveel tijd gezellig iets doen, eten, ranja drinken, etc.

Hoe wil je het sowieso inschieten? Als een master/student actie? Ik denk dat vele van ons wel handig zijn, maar 0 garantie gaan leveren over de gegeven tips. Met een master/student relatie wek je die indruk wel.
- Eten en drinken hoe en wie gaat ervoor zorgen. Gezamenlijk iets in het potje stoppen die dag?

Ik haal zelf meestal wel wat, vrijwillige bijdrage's zijn altijd welkom.
 
ok, de planning , wie bij wie op bezoek en sleutelen zou ik inderdaad aan de baas / bazin des huizes over moeten laten.

Misschien deze , of een andere post vastzetten bovenaan, dan nieuwe / oude bezoekers het kunnen lezen.
Kan iemand deze post voor nu, zolang het nuttig is, vast pinnen a.u.b.? Hartelijk dank.

Er gaat wat gezellig gesleuteld, BBQ, gehouden worden als ik het zo lees. ^^ Veel plezier mannetjes en dames.
 
Zoiets organiseren is een leuk iets!
Een jaar of twintig geleden toen ik nog 2cv reed ooit eens een meeting georganiseerd bij een bevriende Citroen garage.
Mochten bruggen en speciaal gereedschap gebruiken.
Was een monteur bij die hielp waar nodig.

Was gezellig en vooral leerzaam.
Moet wel zeggen dat er weinig zelfverklaarde kenners bij waren, dat scheelde al in de sfeer 😄.
 
Ik denk dat je het hier net zo moet zien.
Voor echte lessen moet je naar school, maar als je zelf nog weinig kunt of vertrouwen hebt in sleutelwerk kan een dag als deze veel doen.

Zo bedoel ik het ook.

Ik doelde meer op de " kenners " die bij voorbaat zo een idee afschieten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan