Reparatie motor meet en greet: Lente onderhoud

Nou, hier zitten een aantal mensen die ik heb leren kennen en die ook interesse hebben in sleutelen. Vandaar 😊

Hier even vragen. Zitten er veel meer.
 
Paar foto's van de dag geplaatst: Stelvio Motorservice (@stelviomotorservice) • Instagram photos and videos

Ik ben trouwens vergeten een tikkie te sturen naar jullie allemaal. Mochten jullie nog een kleine donatie willen doen voor de versnaperingen deze dag kan dat op NL02KNAB0614109876 tnv Stelvio Motorservice.

Hopelijk kunnen we volgend jaar, of misschien wel dit najaar(?), nog een meeting houden. Ik vond het in ieder geval erg gezellig!
 
Hopelijk kunnen we volgend jaar, of misschien wel dit najaar(?), nog een meeting houden. Ik vond het in ieder geval erg gezellig!

Ik ben er zeker bij de volgende keer!


NL02KNAB0614109876 tnv Stelvio Motorservice.
Als ik dit invoer op mijn ING app krijg ik de melding "rekeningnummer niet in gebruik"...
Klopt dat? Als het aan mij ligt pm ik je wel voor een tikkie link
 
Ik ben er zeker bij de volgende keer!



Als ik dit invoer op mijn ING app krijg ik de melding "rekeningnummer niet in gebruik"...
Klopt dat? Als het aan mij ligt pm ik je wel voor een tikkie link
Leuk! Ik denk dat er wel weer wat mensen bij zullen zijn. Het was erg gezellig.

Haha nee ING is een liegbeest, het nummer is wel in gebruik, je kan gewoon doorklikken (ik heb het net gecontroleerd).
 
Wauw, zie nu pas dit topic....graag wil ik er ook een keer bij zijn alles kan ik zelf aan mn motor behalve kleppen stellen, al wordt dat natuurlijk wel moeilijk door het nodig hebben van de plaatjes....
 
Super leuk! Kleppenstellen is inderdaad een lastige omdat je inderdaad zit met de plaatjes en hij moet goed koud zijn. Maar we kunnen tegen die tijd wel kijken of we wat kunnen organiseren.
 
Zwetje? Kan ik in de toekomst langskomen en banden laten demonteren/ monteren / balanceren / oude band voor mij weggooien voor een prijsje?
 
Oh wat leuk! Ik zou zeggen rij sowieso een keer langs voor een bakkie :).

Maar zeker genoteerd voor de volgende keer. Misschien kunnen we wel een datum alvast vaststellen, ik zou niet weten waarom niet als er animo is.
 
Oh wat leuk! Ik zou zeggen rij sowieso een keer langs voor een bakkie :).

Maar zeker genoteerd voor de volgende keer. Misschien kunnen we wel een datum alvast vaststellen, ik zou niet weten waarom niet als er animo is.
Dat kan ik wel een keer doen, bakkie koffie altijd goed 👍
 
Hahah nou koffie klinkt netjes maar ik ram net zo lief een pilsje open hoor! Dus voel je welkom
 
Te volgen post, als ik een keer aan zou kunnen haken lijkt me dat zeker leuk, wph helpt al veel, maar wat praktijkkennis doe ik graag op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan