Reparatie motor meet en greet: Lente onderhoud

523FBE61-4857-4E78-8C11-D6C8296E7158.jpeg

Maya de Bij is er klaar voor. Zin in zaterdag 🤗
 
ik hoef bijna niets aan m’n motor te doen,maar zou iemand mij advies kunnen geven om m’n TomTom geschakeld aan te sluiten?Maar lijkt me wel leuk om even te komen kijken. Kan ik het adres dan krijgen?
 
Laatst bewerkt:
Hey wat leuk:)

Als ik dit eerder wist had ik me zeker eerder aangemeld.

Morgen lekker weer! Max 15-16 graden!
Wel beetje drup drup.. maaar goede kleding doet wonderen.

Heb al wel iets in de planning, maar zou ik mss later op de dag mogen aansluiten mocht ik toch willen komen kijken? Dat doe het zelf gedoe is altijd wel interessant. En gezellig over motoren kletsen is altijd leuk 🙂

Tot hoe laat verwachten jullie door te gaan? Mocht het gezins leven ook de middag vullen.

Financiële bijdrage eten / drinken geen probleem natuurlijk.

Hoor graag van de organisatie.
 
Hey wat leuk:)

Als ik dit eerder wist had ik me zeker eerder aangemeld.
Ik heb mn best gedaan het te promoten 😂
Morgen lekker weer! Max 15-16 graden!
Wel beetje drup drup.. maaar goede kleding doet wonderen.

Heb al wel iets in de planning, maar zou ik mss later op de dag mogen aansluiten mocht ik toch willen komen kijken? Dat doe het zelf gedoe is altijd wel interessant. En gezellig over motoren kletsen is altijd leuk 🙂

Tot hoe laat verwachten jullie door te gaan? Mocht het gezins leven ook de middag vullen.
Er staat een planning in de startpost. Hoe laat we daarna precies vertrekken: geen idee.
 
Ik heb mn best gedaan het te promoten 😂

Er staat een planning in de startpost. Hoe laat we daarna precies vertrekken: geen idee.
Bedoel met name de avond in, mocht ik het knutselen mis lopen en jullie hangen nog gezellig samen. Is het vaak al om 20:00 klaar of zolang het gezellig is.
 
Helaas blijkt het niet te lukken ivm privé omstandigheden. Motorscooter werkt ook niet naar behoren. Wens jullie een fijne sleuteldag en hopelijk komt er nog eens een volgende keer.
SUCCES:t
 
Bedoel met name de avond in, mocht ik het knutselen mis lopen en jullie hangen nog gezellig samen. Is het vaak al om 20:00 klaar of zolang het gezellig is.
Dit is de eerste keer, dus geen idee. Pm even, krijg je mijn telefoonnummer, kun je appen als je wilt vertrekken en laat ik weten hoe veel zin het heeft.
 
ruimte tussendoor . dat iemand mij wat kan uitleggen over een Moto guzzi kleppen stellen? Het is net gedaan, ik zou graag willen weten op welk punt exact ik moet meten.
 
ruimte tussendoor . dat iemand mij wat kan uitleggen over een Moto guzzi kleppen stellen? Het is net gedaan, ik zou graag willen weten op welk punt exact ik moet meten.
Dan zou ik mee kijken met de rest.


Doet me er wel aan denken voor iedereen:
Werkplaatshandboeken kunnen handig zijn. Als je die hebt van de motor die je mee neemt, neem het boek ook mee.
 
Ik heb geen mogelijkheid om een doppenset mee te brengen helaas. Met de remvloeistof en wat drinken is de tas zo goed als vol 😅
 
Lieve mensen, kan iemand nog een ketting monteer ding in z’n tas doen? Ik zoek me een ongeluk maar ik kan hem niet niet vinden.
 
Ben er al voor eind middag;)

Volgens mij ook een leuk ritje om er te komen.
 

Bijlagen

  • E83C4064-F224-40DE-BEE6-A6FAFC00835B.jpeg
    E83C4064-F224-40DE-BEE6-A6FAFC00835B.jpeg
    323,1 KB · Weergaven: 44
  • 08891AA4-95D8-4FAB-9B49-6F8B66A6999F.jpeg
    08891AA4-95D8-4FAB-9B49-6F8B66A6999F.jpeg
    287 KB · Weergaven: 43
Terug
Bovenaan Onderaan