Reparatiebedrijf in omgeving Den Haag?

Is het niet mogelijk om zelf je rempedaal eraf te schroeven en mbv een bankschroef ofzo weer recht te buigen?

En dat stuur, wil dat niet met een pijpenbuigtang??
 
Ik laat er sowieso liever door een monteur naar kijken.. Ik wil niet met haarscheuren komen te zitten als ik kneedown met 140 het PPP neem..

(Ok, overdreven, maar je begrijpt mijn punt?? Liever wat veiligheid met de fiets..)

Tuurlijk, veiligheid boven alles.
Ik weet alleen natuurlijk niet hoe erg de schade is, vandaar... :)
 
Een verbogen stuur en rempedaal moet je niet terug buigen, maar gewoon een ander op zetten.

Ga voor 2e handsspullen even kijken bij Bolman motoren, Zonweg Binkhorst
 
Een verbogen stuur en rempedaal moet je niet terug buigen, maar gewoon een ander op zetten.

Ga voor 2e handsspullen even kijken bij Bolman motoren, Zonweg Binkhorst

Is dat die ranzige keet tegenover Panasonic????
Zoveel zit er niet in Den Haag. Motor Mercuur. MotoPort Den Haag.
Een of andere fietsenwinkel op de Binkhorst die ook in motoren doet en die ranzige keet tegenover Panasonic... Is dat Bolman?
 
Op vrijdag 22 februari 2002 23:53 schreef Gizzmo13 het volgende::?

Frustraties spraken een beetje Giz, ik wou dat ik die jongen die voor de tweede keer buiten zijn schuld om van zijn fiets wordt afgereden voor weinig kon helpen aan onderdelen.

(je wordt altijd zonder je schuld van je fiets afgereden maar de vorige keer was er geloof ik niet eens iemand om de schade op te gaan verhalen)
 
Is dat die ranzige keet tegenover Panasonic????
Zoveel zit er niet in Den Haag. Motor Mercuur. MotoPort Den Haag.
Een of andere fietsenwinkel op de Binkhorst die ook in motoren doet en die ranzige keet tegenover Panasonic... Is dat Bolman?

Jaja, dat is idd die.
Die fietsenzaak is alweer een hele tijd historie.

Bolman is duidelijk een ouderwetse zaak, die niet met zijn tijd is meegegaan.
Ik heb er ook tegenwoordig niets meer te zoeken, maar met een oude motor is het een wereldzaak.
Ik heb nog steeds een Suzuki GT550, doe er welleswaar niet veel mee, maar daar kan je terecht met zo\'n ding, ergens anders doen ze snel de deur op slot als je aankomt.

En Bolman heeft een heleboel 2e hands onderdelen, echter denk ik niet erg recente onderdelen.

Je kan ook nog SR service in s-Gravenzande proberen, schijnt ook 2e hands onderdelen te hebben, maar dan juist weer moderne sportmotoren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan