Repareren leren pak

Gasterix

Die hard MF'er
10 jan 2002
645
39
Deventer
Twitter
Tijdje geleden een behoorlijke klapper gemaakt waarbij mijn leren Dainese pak aardig beschadigd is geraakt. Er zitten een aantal scheuren in de broek. Ik heb alleen wel het idee dat dit best te repareren valt (zo'n geel appeltje op mijn knie lijkt me wel wat).

Iemand enig idee waar ik dit kan laten doen?
 
Zou het wel effe goed laten maken, als je nog een keer onderuit gaat (wat niet te hopen is) en de naden scheuren meteen open wor' je nog minder blij.
 
Foto van't pak? Is hier discussie aan de hand aangezien een 'minder merk' naden gescheurt waren en grote gaten inzaten.
Willen dus ook wel eens een topmerk zien met beetje info over hoe erg de schuiver/val was.
Als je't niet erg vind toch. :)
 
Zou het wel effe goed laten maken, als je nog een keer onderuit gaat (wat niet te hopen is) en de naden scheuren meteen open wor' je nog minder blij.

:^

Denk trouwens niet dat de lokale schoenboer effe fatsoenlijk een pak kan repareren.
Doe't aub naar een echte leder-pakken-maak-winkel!
 
Foto van't pak? Is hier discussie aan de hand aangezien een 'minder merk' naden gescheurt waren en grote gaten inzaten.
Willen dus ook wel eens een topmerk zien met beetje info over hoe erg de schuiver/val was.
Als je't niet erg vind toch. :)

Heb geen foto's helaas. Was in ieder geval een behoorlijk klapper (10 hechtingen in rechterknie, gescheurde niet, 4 gebroken ribben, klaplong en nog wat kleiner ongemak). Foto's van de motor heb ik wel: http://www.motor-forum.nl/forum/topic/6386.

Er zit in ieder geval een grote scheur over de rechterknie (ook wel logisch als je daar met 90 km/u een verkeersbord mee uit de grond rijdt). En er is een naad gescheurd naast de rechter 'broekzak'. Geen slecht woord over het pak btw. heeft echt heel veel ellende voorkomen.
 
Misschien willen de mannen en vrouwen van Lookwell je helpen. Zitten in Eindhoven en maken goede leren motorpakken (zelfs de gatso's hebben ze als klant }) )

iig succes
 
Misschien kun je naar Boogaart Motorkleding in Breugel gaan. Hier maken ze leren motorpakken op maat, ik heb er zelf ook 1 en deze bevalt zeer goed. Ik heb al meerdere mensen hier naar toe gestuurd om hun pak te laten (ver-)maken en dezen waren allemaal goed tevreden. Als je het telefoonnummer wilt hebben moet je me maar even mailen, want dat moet ik opzoeken.

Succes
 
Terug
Bovenaan Onderaan