repareren motorpak

jaaps

MF veteraan
18 okt 2007
2.191
0
Gegroet,

Even een vraagje aan jullie, want hier zit vast veel ervaring met repareren van beschadigde motorpakken. :W

Vrijdag op zolder een schuiver met hoge snelheid gemaakt. Mijn protector op m'n linker schouder is echt doorgesleten. Het gaat dan om het kunststof dat daar naast het titanium-stukje zit.
Dat moet toch weer maar aan elkaar gebakken worden vind ik. Dus het gaat niet om beschadigd leer, maar hoe je er weer een kunststof matje in laat lijmen of zo.
Wie heeft er goede ideeën, of bij voorkeur zelfs nog ervaringen.
fotootje via deze link: http://lockerz.com/s/129549467
 
bedankt zover alvast. Ik heb een berichtje gestuurd naar Verheul.
Jullie Paula is met vakantie las ik. Dus die hou ik nog even achter de hand.
 
Ik zal hen eens vragen.

Van Verheul al reactie gekregen. Die waren erg snel. Zij kunnen niet het kunststof doen. Hun advies is terugsturen naar Dainese.
ik had verwacht dat ze zouden zeggen dat je op je slider moest leren glijden ipv ernaast ;)


geintje Jaap :P
 
Wat geven jullie zoal uit aan het oplappen? (voorbeelden?)

De mijne moet ook gerepareerd of vervangen worden. Een flinke naad los en een doorgesleten schouderstuk. Verder is het sowieso geen knapperd meer. :+
 
Wat geven jullie zoal uit aan het oplappen? (voorbeelden?)

De mijne moet ook gerepareerd of vervangen worden. Een flinke naad los en een doorgesleten schouderstuk. Verder is het sowieso geen knapperd meer. :+

Ik heb morgen als het goed is mijn nieuwe overall binnen en hoop eigenlijk niet te ontdekken wat repareren kost ;)
Mijn ouwe pakkie die is voor de openbare weg nog wel goed en laat ik ook niet meer maken :N
 
Stap je lokale schoenmaker es binnen, kans is groot dat je lokale stealership de spullen daar ook laat fixen... ;)
 
Heb goede ervaringen met dit bedrijf

De Zilveren Naald


Yep hier heb ook ik heeeele goeie ervaringen mee.tevens maken ze voor 40 pleuros je naam op je pak. Ik koop meestal een basis pak bv reve it en laat hem hier goed op maat maken.Meestal een week wacht tijd.Ik ben zelf vorig jaar onderuitgegaan en de naden van m,n pak waren weggesleten.Als ik me niet vergis betaalde ik 47 euro voor een pijp en m,n kont en ze gebruiken de oude naden zodat je pak sterk blijft
 
Laatst bewerkt:
Yep hier heb ook ik heeeele goeie ervaringen mee.tevens maken ze voor 40 pleuros je naam op je pak. Ik koop meestal een basis pak bv reve it en laat hem hier goed op maat maken.Meestal een week wacht tijd.Ik ben zelf vorig jaar onderuitgegaan en de naden van m,n pak waren weggesleten.Als ik me niet vergis betaalde ik 47 euro voor een pijp en m,n kont en ze gebruiken de oude naden zodat je pak sterk blijft

Bedankt.
Het gaat mij niet om het leer te laten repareren, maar om het herstellen van een doorgesleten schouderprotectie. Voor leer heb ik wel m'n adresjes hier in de buurt. Maar voor zo'n protector... :s
 
Terug
Bovenaan Onderaan