Panther1880
MF veteraan
Hmmm, vind het niet eens zo vreselijk mooi exemplaar in de kicxstart. De kuipen sluiten vooral slecht aan.
De onderdelen voor de conversie naar 500cc die gebruikt zijn bestaan al en zijn er dus alleen maar op geschroefd. Okee, de uitlaten zijn zelf vervaardigd, maar kom op zeg, zelfs in Nederland zijn interessantere verhalen te vinden over 500cc conversies.
Als ik het stukje lees klinkt het net alsof hij dit allemaal zelf heeft uitgedacht, terwijl het toch echt een beproefd recept is.
De RS500 is absoluut mooi hoor, maar scoort op het onderdeel 'bloed zweet en tranen' errug slecht vind ik. En dat hoort daar wel een beetje bij dacht ik zo... Niks carters aanpassen zodat de cilinders van een RGV erop passen. Dat geld van die vreselijk dure tank had ie daar beter aan kunnen besteden dacht ik meteen
Ben ondertussen stiekempjus wel vreselijk jaloers en wil ook zo'n blokje in mijn RGV persen... maar ja... wie sponsort mij?
Toch ook wel top dat kicxstart met enige regelmaat nog wat aandacht besteed aan de 2takten. Hulde daarvoor
De onderdelen voor de conversie naar 500cc die gebruikt zijn bestaan al en zijn er dus alleen maar op geschroefd. Okee, de uitlaten zijn zelf vervaardigd, maar kom op zeg, zelfs in Nederland zijn interessantere verhalen te vinden over 500cc conversies.
Als ik het stukje lees klinkt het net alsof hij dit allemaal zelf heeft uitgedacht, terwijl het toch echt een beproefd recept is.
De RS500 is absoluut mooi hoor, maar scoort op het onderdeel 'bloed zweet en tranen' errug slecht vind ik. En dat hoort daar wel een beetje bij dacht ik zo... Niks carters aanpassen zodat de cilinders van een RGV erop passen. Dat geld van die vreselijk dure tank had ie daar beter aan kunnen besteden dacht ik meteen
Ben ondertussen stiekempjus wel vreselijk jaloers en wil ook zo'n blokje in mijn RGV persen... maar ja... wie sponsort mij?
Toch ook wel top dat kicxstart met enige regelmaat nog wat aandacht besteed aan de 2takten. Hulde daarvoor