Replica bouwen Norick abe 500 cc 2takt

Die durf ik wel te beantwoorden op dit fijne tijdstip: senior natuurlijk wegens de mooie livery.

Zal iig weer het mooiste project van motorforum worden: O-) 2 Tact en mooi gespoten in de juiste livery :Y

:+ en ik zal me nergens meer mee bemoeien.:t wordt echt een prachtig oogverblindend project.
 
Zal iig weer het mooiste project van motorforum worden: O-) 2 Tact en mooi gespoten in de juiste livery :Y

:+ en ik zal me nergens meer mee bemoeien.:t wordt echt een prachtig oogverblindend project.

Ach ja als je lekker sarcastisch wil blijven, gewoon doen hoor. Ieder zijn ding.
 
Hij vertelde zelf aan begin van bouw dat het een SZR frame is,bepaald geen GP racer.
" frame is van een ex gp 500 racer, blok is ook uit de gradprix, alleen het reviseren van het blok en het bouwen van de droge koppeling was al 6500 euro. " dat heeft hij me in een prive bericht gestuurd
 
" frame is van een ex gp 500 racer, blok is ook uit de gradprix, alleen het reviseren van het blok en het bouwen van de droge koppeling was al 6500 euro. " dat heeft hij me in een prive bericht gestuurd
Frame is een verbreed SZR frame, blok is RD500, niks Grand Prix aan.....
 
Laatst bewerkt:
Vergeefse moeite in dit geval.....lees het topic ff door alle (straat) onderdelen worden benoemd.
Het is gewoon een zeer mooie GP REPLICA!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan