replica Max Biaggi helm

23 apr 2003
115
0
Hoogeveen
Volgend jaar krijg ik een nieuwe helm van mijn lieve vriendin, en dan wil ik natuurlijk een replica van max,maar niet de nieuwe.waar kan ik dat vinden?Bij de nieuwe max site kan ik hem niet vinden!graag wat tips

bedankt ,een honds trouwe max fan
 
ik heb deze nog liggen ( zie attachment )

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/27768/ba8a2bbcf387e11596be899f45af635c (helm bieffe max-replica -M-.jpg)​
 
dat is dus geen suomy :z

die worden niet meer gemaakt, misschien dat je er toevallig nog 1 stof ziet happen op een of ander schap in een of andere motorzaak...
misschien heeft termaat wat? of een ander grote zaak...
 
Bij motorport Den Haag lag er ook nog één maar offie er nu nog ligt en of het je maat is :? Misschien kom je er één tegen op de motorbeurs in Utrecht in 2004.
 
motorshop claassen in peer(B) heeft er nog een paar liggen die je zoekt(met de romeinse helm aan de zijkanten,en achteraan die swirl)heb mijn suomy daar ook gehaald
 
Een vriend van me heeft ook zo'n helm... Die wist niet dat ie van Biaggi was en toen ik 'm dat vertelde was ie opeens niet meer zo blij met die helm. Verkopen wil hij hem vast wel, maar een tweedehandshelm zou ik persoonlijk niet zo snel aan beginnen...

Biaggi... Ach laat ik ook maar geen smileys of woorden gebruiken om mijn menig over 'm te verduidelijken. Ieder z'n voorkeur... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan