Replica

Heb je de sp van trouwborst vandaan? Komt de mijne ook vanaf :Y Goede vent.
(Afbeelding)

Oja mooie motor had die ook schade? Heb je de koplampen verandert? En de remschijven waaren die kapot of gewoon vervangen en heb je de oude dan nog kunnen verkopen voor een mooie prijs want ik wil ook wavedisk maar de standaard schijven zijn nog goed. Heb je er nog meer foto's van?
 
Dit is de mijne......
full
 
Oja mooie motor had die ook schade? Heb je de koplampen verandert? En de remschijven waaren die kapot of gewoon vervangen en heb je de oude dan nog kunnen verkopen voor een mooie prijs want ik wil ook wavedisk maar de standaard schijven zijn nog goed. Heb je er nog meer foto's van?
De mijne heeft ook schade gehad ja. Er was alleen kuipschade en het schakelsetje was kapot. De orginele schijven heb ik ook nog gewoon, deze zet ik op mijn andere set velgen. Verder is ie bijna af op een wat stickers na. En er moet nog een stuurdemper op komen. Ik heb er een voor een sp1 (van mijn vorige) maar die past niet |(
full
 
Ik heb een vraagje an de red of je een foto van de voorkant hier neer wil zetten want ik zie de koplampen niet van af de zijkant en ik wil weten hoe je de koplampen nu hebt misschien een idee voor mij vast bedankt
 
Ik heb de stickers binnen van redracing part zien er net uit nu nog proberen of ze overspuitbaar zijn (hoop ik wel) dit is niet altijd als er bijvoorbeeld siliconen in de stickers zit dan kan het overspuiten met blanke lak niet. ik wacht nog op de achterlicht met knippers er in (achterlicht CBR1000RR) dan kan ik deze pas maken op mijn zelfgemaakte tailgaurd.

full


als deze binnen zijn kan ik pas echt aan de gang met het kuipwerk schuren en de knipperlicht gaten voor dicht maken en het klein gatje in het kontje waardoor je het remreservoir kunt zien. En misschien nog andere koplampen er in Suggesties???
 
Ik heb net een nieuw achterlicht met ingebouwde knippers van een honda CBR1000RR (cleartaillights) pas gemaakt voor de motor hier de eerste foto. Moet het het nog afwerken en spuiten

full
 
En de velgen staan klaar om na de poedercoater te gaan worden mica zwart
 
Het achterlicht komt nog een kleine 5mm omlaag omdat de onderplaat nog niet aan ligt achter. De onderplaat moet achter nog iets ingekort worden omdat nu het eind inwendig in de radius van de kont ligt.
 
weet iemand of je de topic naam van je eigen topic aan kan passen om zo de status van het verbouwen van de motor aan tegeven?
 
Ik heb eindelijk weer aan mijn motor kunnen werken had het druk met cursus en een auto opknappen enz

full
 
Laatst bewerkt:
Nog één deel en dan kunstof coating + grondlak er op en dan weer schuren
 
Laatst bewerkt:
De velgen zijn glad niet zoals somige zeggen in andere topic dat bij poedercoating er een oneven toplaag onstaat. Zal wel aan het bedrijf liggen de kwaliteit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan