Replica

full


Sorry dat het zo lang heeft moeten wachten een tijd niet meer op het forum gezeten en mijn topic bijgehouden
 
holy f+++ mooooooooooooooooooooi enne doe ff je keteken weg poetsen voordat er een andere eigenaar zich meld :+
 
holy f+++ mooooooooooooooooooooi enne doe ff je keteken weg poetsen voordat er een andere eigenaar zich meld :+

Hoe bedoel je (diefstal) op straat kunnen ze mijn kenteken toch ook noteren maar ze weten nog niet waar die staat en hij staat heel goed bewaakt.
 
Eeej Bobje je bent er nog!


Vraagje hoe heb jij die stikkers van je kuipen afgekregen??
Ik heb ze eraf maar er zit nog een lijmlaag onder |(

Kun jij voor mij evt een klein deukje uit een tank halen s.v.p. en quanta kosta?
Heb ook al een spuitadresje maar heb jij hier misschien ook nog wel zin in??

Quanta kosta

Laat het ff weten a.u.b.

Groeten Don
 
Hoe bedoel je (diefstal) op straat kunnen ze mijn kenteken toch ook noteren maar ze weten nog niet waar die staat en hij staat heel goed bewaakt.
ok dan is het goed , gewoon voorzichtigheid weet je
 
Eeej Bobje je bent er nog!


Vraagje hoe heb jij die stikkers van je kuipen afgekregen??
Ik heb ze eraf maar er zit nog een lijmlaag onder |(

Kun jij voor mij evt een klein deukje uit een tank halen s.v.p. en quanta kosta?
Heb ook al een spuitadresje maar heb jij hier misschien ook nog wel zin in??

Quanta kosta

Laat het ff weten a.u.b.

Groeten Don

Stickers kun je het besten met een fohn er af halen (niet te heet fohnen voor de kuip). Lijm resten met ontvetter verwijderen. Het deukje moet je weg plamuren (aluminium plamuur eerst) en niet uitdeuken hebben ze tegen mij gezegt bij een tank heb je groote kans op scheuren volgens mij (apart metaal), maar precies weet ik het ook niet meer. Het spuiten doen wij niet thuis alleen schuren grondlak en dan schuren voor de aflak hiervoor hebben we een adress ivm spuitcabine (kwaliteit is thuis niet te halen)
 
Heeft iemand ervaring met een flip up ruit op een vtr sp? bij wat hogere snelheid heb ik last van de wind dit komt omdat ik +/-186cm ben en ik niet snel plat ga liggen op de motor. Is het normaal dat je helm met een snelheid van boven de 190km/u na achter gedrukt wordt mijn kin komt tegen de binnenkant helm?
 
Ja heb ik erop gehad en is echt een aanrader!
full

Bij die van mij kwamen er haarscheurtjes in en ik heb nu een andere erop zitten(viel nog binnen de garantie) Hij kwam bij mdi vandaan.
In mijn tank zit een heel klein deukje b.t.w. en ik ben op zoek naar iemand die dit voor me wil oplossen :Y
Wat ben ik bij je kwijt om het spul spuitklaar en in de grondverf te zetten
tank topkuip linker en rechter kuip+kontje.
 
Laatst bewerkt:
Hey Don, vraag SP@ndre, die had het er toen over dat je geen plamuur voor deukjes kunt gebruiken, trilt los of scheurt!!
Dit moet gebeuren met een soort van soldeer oplossing.
Vraag het em anders ff... :Y
 
Heeft iemand ervaring met een flip up ruit op een vtr sp? bij wat hogere snelheid heb ik last van de wind dit komt omdat ik +/-186cm ben en ik niet snel plat ga liggen op de motor. Is het normaal dat je helm met een snelheid van boven de 190km/u na achter gedrukt wordt mijn kin komt tegen de binnenkant helm?
dat van die helm komt bij mij boven de 230 maar bij mijn tweede helm niet,misschien dieper bukken?
 
Hey Don, vraag SP@ndre, die had het er toen over dat je geen plamuur voor deukjes kunt gebruiken, trilt los of scheurt!!
Dit moet gebeuren met een soort van soldeer oplossing.
Vraag het em anders ff... :Y

Dan heb je slechte plamuur gebruikt elke deuk wordt eest uitgedeukt en +/- de laatste 2a 3 mm strak geplamuurt aluminium plamuur is voor dikkere lagen.
 
Een replica kan ik relatief goedkoop realiseren omdat dit te doen is met stickers (deze worden onder de blankelak gezet dus je voelt en ziet er bijna niets van) en mijn broer (autoschademonteur) doet het spuitwerk (in een spuitcabine natuurlijk) dit kost mij niets op de lak en stickers na. Ik wil wel als ik iets ouder ben (ben nu 21) een keer een motor laten airbrushen (bij motorpaint alphen is in de buurt en super kwaliteit) maar dit vindt ik nu nog te veel geld kosten. En je zeg zelf al er zijn er maar een paar in de omloop en nederland is nog groot genoeg dat ik ze in het echt nog niet ben tegengekomen. Maar aan de orginaliteit doe ik wel een paar kleine dingen zoals knippers in de spiegel led achterverlichting met knippers een eigen undertail ben ik aan het maken en misschien zijn er nog meer ideeen. En ik zou deze seatpipes er wel onder willen maar ik kan de leverantsier niet vinden.


(Afbeelding)
Deze seatpipe komt bij durbahn vandaan (Duitsland, geen zweden zoals eerder vermeld). www.durbahn.de
Keep up the good work :}
 
Ja heb ik erop gehad en is echt een aanrader!
(Afbeelding)
Bij die van mij kwamen er haarscheurtjes in en ik heb nu een andere erop zitten(viel nog binnen de garantie) Hij kwam bij mdi vandaan.
In mijn tank zit een heel klein deukje b.t.w. en ik ben op zoek naar iemand die dit voor me wil oplossen :Y
Wat ben ik bij je kwijt om het spul spuitklaar en in de grondverf te zetten
tank topkuip linker en rechter kuip+kontje.


Ahumm heppie mijn post nog gelezen???
 
Terug
Bovenaan Onderaan