reply op de nieuwe pagina..

Vampie

MF veteraan
8 mrt 2004
6.661
4
Philippines
Als er in een topic een reply geplaatst wordt, en deze begint bovenaan een nieuwe pagina , is deze pas te zien nadat er een tweede post gepost wordt....

De reply is wel al te zien in de lijst van het forum, de naam van de post-er verschijnt als je met de muis op het topic gaat staan.
Als je naar het topic gaat kun je deze echter niet lezen....

Bugje?

Dit is n.l. niet altijd zo geweest, ik merk het nu pas echt in de laatst vier pagina's van "ons" topic, Geef mij maar Amsterdam 4!!!

Is dit ook nog andere MF-ers opgevallen?

En is het te verhelpen?
 
Door kawasnol op 05-07-2005 08:37



Geen idee of ik het hier kwijt kan....maar het zal ongetwijfeld goed terecht komen

de laatste tijd merken wij in het topic MFers omgeving Gouda ....dat soms de posts die we gepost hebben niet meteen te voorschijn komen (meestal pas nadat er wederom een post is gepost)....het is niet méér dan vervelend .....maar ja tis natuurlijk niet de bedoeling

Euh....

even geknipt uit het sticky topic, die ik pas nadat mijn nieuwe topic had geopend heb gezien... :P

ik ben i.i.g. niet de enige.. ;)


O-)
 
zoek dan maar ff verder, het antwoord staat er ook al een paar keer in ;)

Het heeft te maken met de telling van het aantal posts in een topic, die niet synchroon loopt met het aantal werkelijke posts :)
 
Ik heb een stuk of twintig pagina's doorgebladert, maar kon het niet vinden......

Niet dat ik je niet geloof hoor ;)



Maar ik begrijp dus wel dat er niets aan gedaan kan worden?


-O-
 
Ik heb het gelezen, maar na een tijdje wordt jij alleen maar in de zeik genomen en gaat het nergens meer over...... _O-

Jij hebt in ieder geval hetzelfde geconstateerd als ik en het is er dus ook nog steeds -O-

Dan zal ik er waarschijnlijk mee moeten leren leven...... ;)

Dat in de zeik nemen is wederzijds eejjj... ;)
Da's m'n dagelijks werk hier en ik ben er behoorlijk druk mee... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan