reply op quote's vraagje

Grolsch

MF veteraan
5 mrt 2002
4.032
0
Aadorp
Het zal vast en zeker wel vaker zijn gevraagt, maar dan nog maar een keer (ik kan het niet vinden).

Wat ik makkelijk vind is dat als ik post in een topic, dat ik onder m'n invoerschermpje de berichten zie incl. een quote knopje.

Zodat ik in 1 post meerdere mensen kan quoten.

Thank you
 
Hmm, ik heb de vraag nog niet eerder langs zien komen. Maar met wat copy en paste werk kun je ook meerdere mensen quoten. :)
 
Gaat meer om het makkelijk even teruglezen terwijl je aan het replyen bent geloof ik ;)

Als dat klopt :^ onder je replyveld nog even snel kunnen teruglezen rules !
 
Hmm, ik heb de vraag nog niet eerder langs zien komen. Maar met wat copy en paste werk kun je ook meerdere mensen quoten. :)

hoe kun je nu copy pasten als je al in je "reply" zit? zoals nu kan ik alleen jou quoten, nu moet ik posten, en vervolgens nog een keer een ander quoten.
 
zo dus

full


excuses moi voor de onzinnige tekst :P
 
hoe kun je nu copy pasten als je al in je "reply" zit? zoals nu kan ik alleen jou quoten, nu moet ik posten, en vervolgens nog een keer een ander quoten.
Nou...

Je quote een reply... Drukt CTRL-A gevolgd door CTRL-C. Drukt op de 'back' knop van je browser. Quote de volgende reply en paste daarin de quote die je net gekopieerd had. (En dat is niet omslachtig... Dat valt best mee... :+ )

Maar ik weet wat je bedoelt, ik heb het wel es bij andere fora gezien. Het is best handig. Ik denk alleen dat dat nogal een stevige programmeer klus is om te implementeren.
 
zo dus

(Afbeelding)

excuses moi voor de onzinnige tekst :P

Als je bij je eigen instellingen instelt dat je altijd een reply schermpje onderaan je topic hebt, is je pagina hetzelfde als op bovenstaande afbeelding.

Het is dan niet mogelijk om zomaar meerdere mensen te quoten (wel met plakken etc. natuurlijk), maar je kunt wel makkelijk alles teruglezen.
 
Je kan ook op de quote knop gaan staan en dan rechts klikken, dan openen in nieuw scherm.
 
ik snap natuurlijk ook wel dat er vele wegen naar rome leiden, maar omdat ik het nogal gewent ben op dat andere forum vind ik het nogal vrij gemakkelijk en daarom mis ik het ook gewoon.
Het was maar een suggestie, no hard feelings.

wat ik ook irritant vind is dat als ik op F5 ram het venster altijd weer helemaal naar boven gaat zodat ik helemaal naar onder moet scrollen.
maar da's een andere zaak :P 1 zeurding is voldoende voorlopig.
 
wat ik ook irritant vind is dat als ik op F5 ram het venster altijd weer helemaal naar boven gaat zodat ik helemaal naar onder moet scrollen.

:? Is niet normaal hoor, als ik in bijvoorbeeld Actieve Onderwerpen op F5 druk, komt 'ie weer uit waar ik was.
 
shit, jullie hebben gelijk, dan irriteerde ik me aan het feit dat ALS ik gepost heb ik weer naar boven toe ga.

Maar ik weet het, ik zeur :)
 
Mja, Bananeman beheert de code van het forum. Je zult dus moeten wachten op een reactie van hem, denk ik. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan