Reprom BMW R1150R (BJ 2004) gezocht.

DonDaam

Rookie
19 jul 2020
5
3
Goedemiddag.

IK ben op zoek naar de reprom van een BMW R1150R. IK heb deze gehad maar kan hem nergens meer vinden. Ook online niet. Is er iemand die mij kan helpen?

Dat lijkt mij niet vreemd. Je vind al veel meer als je op EPROM zoekt. Maar ik denk dat je beter naar codeer pluggen kan zoeken. En ikzelf zou naar het schema van de pluggen zoeken. Het zijn alleen doorverbinders in een leuk gekleurd doosje.

Dat lijkt mij niet vreemd. Je vind al veel meer als je op EPROM zoekt. Maar ik denk dat je beter naar codeer pluggen kan zoeken. En ikzelf zou naar het schema van de pluggen zoeken. Het zijn alleen doorverbinders in een leuk gekleurd doosje.
De reprom van BMW is de REParatie cd-ROM van dat model
Het werkplaatshandboek in digitale vorm
En verrekte handig, al zeg ik zelf

Ik zoek niet specifiek naar een " illegale" download. Ik wil er best voor betalen. Vroeger kon je deze bij de BMW dealer bestellen. Ik zoek dus meer naar tips. Ik vond het programma echt fantastisch werken en ik vond het wel enige charme hebben, zo met mijn laptop naast mijn brug.

Maargoed nogmaals dus. Ik zoek de REPROM van een R1150R

Een werkplaatshandboek in pdf is voor mij, een scan van een boek in pdf.
Deze reprom is een meer interactieve, gemaakt door bmw en dus staan er wel wat eigendomsrechten op.
Zo kan je een bepaalde herstelling selecteren, het programma geeft de voorafgaande en volgende stappen weer, die ook weer klikbaar zijn om uitgebreidere instructies te krijgen. Dit kan met een pdf, waar er zit duidelijk meer werk in

Terug
Bovenaan Onderaan