Repsol HONDA CBR 1000 RR

pitn

MF'er
1 apr 2007
35
0
Belgium
HONDA CBR 1000 RR

belgische motor

bwj : 06/2005
km : +- 11.500
opties

arows - seat cover - K&N filters - Led pinkers - ....

vraagprijs 8500€
full
 
op bpmbereken.com je vult de nieuwprijs in en het bouwjaar, de nieuwprijs ligt rond de 16000 euro, het te betalen bpm bedrag word dan 1129 euro plus overige kosten kom je rond de 1200 euro uit
 
op bpmbereken.com je vult de nieuwprijs in en het bouwjaar, de nieuwprijs ligt rond de 16000 euro, het te betalen bpm bedrag word dan 1129 euro plus overige kosten kom je rond de 1200 euro uit
Dat is een calculator voor het berekenen van BPM op auto's.
 
de bpm calculator is voor auto,s en motors gelijk
Ik weet niet hoe je daar bij komt, het is laat, heb een aantal glazen wijn op, maar het is zeker niet waar wat je schrijft.
Maar als je dat toch vol wilt houden, prima, wat weet ik er nou van, heb tenslotte maar 10 motoren uit het buitenland geïmporteerd.
 
Ik weet niet hoe je daar bij komt, het is laat, heb een aantal glazen wijn op, maar het is zeker niet waar wat je schrijft.
Maar als je dat toch vol wilt houden, prima, wat weet ik er nou van, heb tenslotte maar 10 motoren uit het buitenland geïmporteerd.


motoren hebben idd een ander afschrijvingstabel als auto,s

bv motoren zijn na 10 jaar al bpm vrij auto,s pas na 25.
 
Ik weet niet hoe je daar bij komt, het is laat, heb een aantal glazen wijn op, maar het is zeker niet waar wat je schrijft.
Maar als je dat toch vol wilt houden, prima, wat weet ik er nou van, heb tenslotte maar 10 motoren uit het buitenland geïmporteerd.

:^

het bedrag dat je eerder schreef komt meer in de buurt, ik heb geen zin om het nu uit te rekenen, maar die blade uit 2004 die ik vorig jaar importeerde was ik ook zoiets kwijt.
 
op bpmbereken.com je vult de nieuwprijs in en het bouwjaar, de nieuwprijs ligt rond de 16000 euro, het te betalen bpm bedrag word dan 1129 euro plus overige kosten kom je rond de 1200 euro uit

dat is de bpm over nieuw waarde, deze motor is niet nieuw meer dus geldt er een bepaalde korting op de bpm afhankelijk van de leeftijd van de motor.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan