Reserve onderdelen gsxr1000 k3 k4

Bluesoes

MF veteraan
25 mrt 2007
1.614
0
Heb hier een complete set liggen die er voor kan zorgen dat je weer snel on track bent na een crash ..

Bestaande uit clip-on's links/rechts , remschakelset compleet, rempomp voor+achter, remhendel en koppelings hendel en een subframe

dit samen voor 350 euro

heb ook nog meer onderdelen zoals een tank met benzine pomp en een compleet blok en achterbrug ect ..
 
ik heb nog een blok liggen met kapot drijfstanglager
wel een hele goede bak
+ een compl koppeling en nog een set nieuwe kpppelingsplaten

Ik zoek geen onderdelen hoor ... ???

Maar sterker nog .. ik heb zelfs nog een blok liggen die helemaal goed is ... met goede koppeling, bak en drijfstang lager ...
 
Heb hier een complete set liggen die er voor kan zorgen dat je weer snel on track bent na een crash ..

Bestaande uit clip-on's links/rechts , remschakelset compleet, rempomp voor+achter, remhendel en koppelings hendel en een subframe

dit samen voor 350 euro

heb ook nog meer onderdelen zoals een tank met benzine pomp en een compleet blok en achterbrug ect ..

Wat zou je willen hebben voor het subframe alleen?
 
Nee niet ok .. 125 is zonder verzenden :) ophalen mag ook .. verzenden doe ik normaal 10 euro dus doen we 130 met verzenden ok ??


Ik neem aan dat het subframe recht is en orgineel?

Zoja, PM me maar met jouw gegevens om het geld over te maken ;)

Waar istie eventueel af te halen?

Ik woon zelf in Emmen (drenthe). Mocht het te ver zijn dan is opsturen ook OK.
 
Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat het subframe recht is en orgineel?

Zoja, PM me maar met jouw gegevens om het geld over te maken ;)

Waar istie eventueel af te halen?

Ik woon zelf in Emmen (drenthe). Mocht het te ver zijn dan is opsturen ook OK.


Hoi,

Ja het subframe is uiteraard recht en orgineeel , mail me even op paul apestaart fidego punt nl ...

dan kan ik je een foto ervan sturen en het verder afwikkelen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan