reserve op een suz srad uit 96

vinner

Rookie
26 jul 2006
3
0
well
hoi
kan iemand mij vertellen waar ik de reserve kan vinden op een suzuki gsxr srad uit 96 heb zelf al gekeken maar kan niks vinden ik heb al een keer zonder benzine gestaan terwijl er toch nog een plons inzat stond gelukkig in de buurt van een tankstation dus gauw weer volgegooid en verder gereden maar vind het toch raar

alvast bedankt
 
Als het goed is....(ik weet het eigenlijk wel zeker)gaat er een lampje op dashboard knipperen dat is je reserve...maar je kunt er nog wel 25 km rustig mee rijden hoor,heb je nog even tijd om een pompstation op te zoeken... *D
 
dat lampje heb je inderdaad gelijk in maar hij brande niet de dagteller stond op 200km en er zat nog een flinke plons in en ik weet eigenlijk wel zeker dat de benzine op was hij hield in en sloeg vervolgens af toen ik daarna getankt had was het starten en weer rijden
 
Dan ben ik bang vinner dat bij jou reserve stand (de stand dat het lampje zou moeten gaan branden) verstopt zit......

Ik zou de tank ff losschroeven met de 2 inbussen bij het stuur dan kun je hem kantelen en dan even kijken of er wel brandstof uit het reserveslangetje komt.....
 
hoi
kan iemand mij vertellen waar ik de reserve kan vinden op een suzuki gsxr srad uit 96 heb zelf al gekeken maar kan niks vinden ik heb al een keer zonder benzine gestaan terwijl er toch nog een plons inzat stond gelukkig in de buurt van een tankstation dus gauw weer volgegooid en verder gereden maar vind het toch raar

alvast bedankt
er is geen benzine kraan met reserve er gaat een lampje knipperen als je moet tanken.
en als je lef hebt rij je door totdat het lampje continu gaat branden
ik heb er toen 16,70 literbenzine ingekregen
best netjes als je nagaat dat er een 17 liter tank op zit
 
hey duccie
bedankt voor de info zal er eens naar kijken of laten kijken

maar als hij daadwerkelijk verstopt is hoe kan ik dat dan het beste oplossen
 
er is geen benzine kraan met reserve er gaat een lampje knipperen als je moet tanken.
en als je lef hebt rij je door totdat het lampje continu gaat branden
ik heb er toen 16,70 literbenzine ingekregen
best netjes als je nagaat dat er een 17 liter tank op zit

Tank Gsx-R = 18 liter
bij 4 liter gaat het lampje knipperen, bij 2 brand het solide
 
er is geen benzine kraan met reserve er gaat een lampje knipperen als je moet tanken.
en als je lef hebt rij je door totdat het lampje continu gaat branden
ik heb er toen 16,70 literbenzine ingekregen
best netjes als je nagaat dat er een 17 liter tank op zit
zelfs met continu brandend lampje kan je nog wel even hoor, volgens mij 2 liter (rustig rijden = 1:14 of nog minder. Hup zijn er weer 28, al zou ik het niet proberen tot het eind uit te houden :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan