Reservelamp Xenon H7 6000K

Duckman

MF veteraan
29 mrt 2004
6.494
197
Offroad!
Wegens aanschaf verkeerde lampen voor de auto heb ik nog 1 reserve xenonlamp liggen.

Het is een H7 in de kleur 6000K, het is dus alleen de lamp zelf!

Mag weg voor 25 euro inclusief verzenden.

Mail staat in mijn profiel.
 
Laatst bewerkt:
Draai je zo'n lamp er gewoon in alsof het een normalelamp is ofmoetje echt een ander soort verlichting installeren??

(geen verstand van xenon)
 
@duckman, toevallig ook Wiz in het asortiment sliders voor leuke prijsjes?

@alex, als de fitting hetzelfde is (H7 in dit geval), prik je hem er gewoon in ;)
 
Zal ik dat maar eens eerst gaan checken... het zou H4 of H7 moeten zijn.

Kan ik dat ergens simpel opzoeken?

Xenon werkt iets anders dan de gewone lamp, er zit namelijk een ballast tussen de lamp en de originele stekkers. En de lamp die ik heb is zonder die ballast maar moet je dus wel aansluiten op zo'n ballast. Maar de lampfitting zelf is hetzelfde als een H7 lamp :Y

@Beerhunter: Heb geen Wiz sliders, als je me even een mail stuurt dan stuur ik je een bestandje met alle slider. Heb wel sliders met 6 titanium pinnen als je die toevallig zocht :Y
 
Laatst bewerkt:
Xenon werkt iets anders dan de gewone lamp, er zit namelijk een ballast tussen de lamp en de originele stekkers. En de lamp die ik heb is zonder die ballast maar moet je dus wel aansluiten op zo'n ballast.

@Beerhunter: Heb geen Wiz sliders, als je me even een mail stuurt dan stuur ik je een bestandje met alle slider. Heb wel sliders met 6 titanium pinnen als je die toevallig zocht :Y

Dus wat The Beerhunter zegt klopt niet??
Het is niet zomaar eruit draaien en een Xenon erin draaien?
 
Nope, dan heb je wel een xenon "setje" nodig waar dus de ballast bij zit. Dat is een omvormer voor het voltage of zoiets (weet er het fijne ook niet van hoe het precies werkt)

Ik heb 1 lamp liggen zoals op dit plaatje:

full


 
bij xenon komt effe meer kijken dan een lampie er in prikken zoals Duckman zei.
hij heeft alleen het lampje over (als ik het goed lees)
Dus alleen als je xenonlampje stuk gaat heb je er wat aan.
het lampje alleen is geen vervanging van een normale lamp.
 
Dan hebben we een deal! Ja Kom je 'm halen *D uiteraard

En heb je je ledjes al voor de teller?nog niet Kunnen we meteen solderen :Ygoed plan,hou die lamp maar vast voor me,als ik ledjes heb kunnen we gaan plakken
 
Terug
Bovenaan Onderaan