Reservestand yamaha fzr 600?

D-anny

MF'er
17 nov 2009
53
0
Almere
Mede forumers,

ik heb 2 weken geleden een yamaha fzr 600 gekocht uit 1992 en nu zit er aan de linker kant zo'n draai knopje voor de tank om hem op reserve te zetten maar nu weet ik niet welke stand reserve is en welke de niet.

Aan de ene kant staat er fuel op en aan de andere kant een pijltje.

ik denk ik vraag het maar even voor ik straks een keer zonder sta :P
 
Weet je zeker dat er verder niks op de kraan staat ?
Ik weet dat er bij een fzr uit 89 wel on en res op staat.

Misschien wat beter kijken ?
evt met een lampje....
 
zit vaak viezigheid op.. bovendien zit de kraan zelf goed diep weg.. de knop is nl zon cm of 5 lang...

ik kan vanavond wel ff een fototje maken van een van de tanken die ik heb liggen :P
 
DSC03389.jpg

Het gaat dus om dit switchje. maar weet dus niet of de reserve stand is zoals op de foto of met pijltje naar boven en fuel onder.

zo heb maar even een account aangemaakt bij photobucket
ps: bedankt voor het topic "Hoe post ik een plaatje? Een korte handleiding!"
 
[afbeelding]
Het gaat dus om dit switchje. maar weet dus niet of de reserve stand is zoals op de foto of met pijltje naar boven en fuel onder.

zo heb maar even een account aangemaakt bij photobucket
ps: bedankt voor het topic "Hoe post ik een plaatje? Een korte handleiding!"


Als je nu dus verder naar achter/onder de tank kijkt (met een lampje) dan zie je de kraan zelf en daar staat wel on en res op. ;)
 
Zo ik ben meteen even naar de schuur gelopen en ik heb het inderdaad gevonden. *D
Heel erg bedankt, ik was al bang dat ik eerdaags een keer zonder benzine kwam te staan. zal vast niet de eerste beginnende motor rijder zijn die dat is over komen.

Kan nu dan tenminste met een gerust hart :] zonder steeds op me dagteller te kijken.
 
Zo ik ben meteen even naar de schuur gelopen en ik heb het inderdaad gevonden. *D
Heel erg bedankt, ik was al bang dat ik eerdaags een keer zonder benzine kwam te staan. zal vast niet de eerste beginnende motor rijder zijn die dat is over komen.

Kan nu dan tenminste met een gerust hart :] zonder steeds op me dagteller te kijken.

Ik ben m'n R6 gewend,die heeft geen kraan die je op reserve kan zetten.
Gaat gewoon een lampje branden en dan gaat hij automatisch op reserve.

Was een keer met de FZR van m'n ex op pad en vond het raar dat hij ineens in ging houden.
Niet gewend om de kraan te moeten verzetten. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan