Resonerende CBR 900RR

21 okt 2005
3
0
Spijkenisse
Hallo piepels...
Net nieuw hier en had eigenlijk gelijk een vraag aan jullie almachtige :} motorliefhebbers. Mijn CBR 900RR resoneert bij meer dan 2000 toeren. Das bij rijden en bij stilstaan als ik eens ongenadig het gas opendraai(doe ik ook als ik rij hoor). Ik zie zo door mijn tupperware niet iets los zitten maar misschien kijk ik niet goed(zonnebril nog op ofzo). Hopelijk iemand die iets weet...
Vriendelijke groeten.....
 
Hallo piepels...
Net nieuw hier en had eigenlijk gelijk een vraag aan jullie almachtige :} motorliefhebbers. Mijn CBR 900RR resoneert bij meer dan 2000 toeren. Das bij rijden en bij stilstaan als ik eens ongenadig het gas opendraai(doe ik ook als ik rij hoor). Ik zie zo door mijn tupperware niet iets los zitten maar misschien kijk ik niet goed(zonnebril nog op ofzo). Hopelijk iemand die iets weet...
Vriendelijke groeten.....

Uhhmmm..........beter kijken luisteren?
:Z
 
Jaja...ok...
Het komt onder de tank vandaan....aangezien ik daar geen losse onderdelen zie hangen die eigenlijk vast zouden moeten zitten. Iemand heeft mij eens verteld dat het een voorkomende kwaal zou zijn bij de CBR. Denk dat ik toch maar eens de tuperware eraf ga halen..
hoor het wel weer....
 
Mijn cbr900rr uit 95 rateld tussen 3000-5000 rpm, loopt hij nu al 2 jaar mee, geen enkel probleem, heb de distributie al vervangen maar rateld vrolijk verder en loopt als een tiet.

Gewoon oordoppen in en gaan met dat ding.
 
tja...okdan...
Heb mijn oordoppen toch altijd in dus was een gelukje dat ik het hoorde...Iedergeval bedankt voor gedane hersenspinsels...Mocht iemand echter ooit nog een idee hebben dan hoor ik het graag...ga nu weer rijden want het is mooi weer...Laterrrrrrrrr
 
Terug
Bovenaan Onderaan