respect voor de marshals

Zaterdag onderuit gegaan in de qualificatie van de ProCup 1000 in de haarbocht. Ben vaker onderuit gegaan, maar had nu voor het eerst echt hulp nodig om weg te komen (ambulance). Ik ging twee keer van mijn stokkie.

Ik maak in de eerste plaats een diepe buiging naar alle marshalls rond alle circuits, maar heb buitengewoon veel respect voor de marshalls die daar aanwezig waren. Niet alleen snel ter plaatse, ook snel de situatie ingeschat en goede hulp geboden. Daarbij ook heel erg vriendelijk! :}

Ik dank jullie dan ook op mijn blote knieen voor jullie optreden! Geeft in de toekomst een veilig gevoel dat jullie onze rug hebben tijdens het uitvoeren van onze hobby!

In de tweede plaats; sorry aan mijn mede coureurs voor mijn crash, de rijtijd was al zo kort. Ik doe komende maand aan zelfkastijding door 1x per dag op mijn versplinterde enkel te slaan, hoop dat dat voldoende is om het goed te maken. :+
 
Laatst bewerkt:
Beterschap. Valpartijen horen (helaas) bij het spelletje. Je bent niet de eerste, vast ook niet de laatste.

V.w.b. de marshalls, helemaal mee eens. ( Ik spreek ook uit ervaring)
 
Zaterdag onderuit gegaan in de qualificatie van de ProCup 1000 in de haarbocht. Ben vaker onderuit gegaan, maar had nu voor het eerst echt hulp nodig om weg te komen (ambulance). Ik ging twee keer van mijn stokkie.

Ik maak in de eerste plaats een diepe buiging naar alle marshalls rond alle circuits, maar heb buitengewoon veel respect voor de marshalls die daar aanwezig waren. Niet alleen snel ter plaatse, ook snel de situatie ingeschat en goede hulp geboden. Daarbij ook heel erg vriendelijk! :}

Ik dank jullie dan ook op mijn blote knieen voor jullie optreden! Geeft in de toekomst een veilig gevoel dat jullie onze rug hebben tijdens het uitvoeren van onze hobby!

In de tweede plaats; sorry aan mijn mede coureurs voor mijn crash, de rijtijd was al zo kort. Ik doe komende maand aan zelfkastijding door 1x per dag op mijn versplinterde enkel te slaan, hoop dat dat voldoende is om het goed te maken. :+

Ik zag je liggen. Vond het wel wat raar dat jij en je brommert zo ver van elkaar lagen.
Gelukkig voor ons was het tamelijk op het einde van de sessie en zo van je fiets afstappen doe je niet voor de lol.
Ik wens je veel sterkte met het herstel van je enkel.

De marshalls en medische dienst zijn idd helden! :} Maar ik wil ze gedurende een race dag toch liever niet opzoeken. :X
 
De marshalls en medische dienst zijn idd helden! :} Maar ik wil ze gedurende een race dag toch liever niet opzoeken. :X

Je gunt die jongens ook niets.
Ze moeten wel wat de doen hebben hé ;)

Note: voor iedereen die te serieus is, met bovenstaand tekst wordt dus niets
mee bedoelt, zie dan ook de knip oog er achter..
beetje humor moet kunnen.
 
Zaterdag onderuit gegaan in de qualificatie van de ProCup 1000 in de haarbocht. Ben vaker onderuit gegaan, maar had nu voor het eerst echt hulp nodig om weg te komen (ambulance). Ik ging twee keer van mijn stokkie.

Ik maak in de eerste plaats een diepe buiging naar alle marshalls rond alle circuits, maar heb buitengewoon veel respect voor de marshalls die daar aanwezig waren. Niet alleen snel ter plaatse, ook snel de situatie ingeschat en goede hulp geboden. Daarbij ook heel erg vriendelijk! :}

Ik dank jullie dan ook op mijn blote knieen voor jullie optreden! Geeft in de toekomst een veilig gevoel dat jullie onze rug hebben tijdens het uitvoeren van onze hobby!

In de tweede plaats; sorry aan mijn mede coureurs voor mijn crash, de rijtijd was al zo kort. Ik doe komende maand aan zelfkastijding door 1x per dag op mijn versplinterde enkel te slaan, hoop dat dat voldoende is om het goed te maken. :+
Helaas hebben we kennis gemaakt in het medisch centrum. Eerst mocht ik je van de baan ophalen met de ambu, daarna je verzorgen in het medisch centrum. Hoop dat je snel opknapt... en op die kapotte enkel staan verbetert niet echt de prognose hoor.... ;)
Groet'n uut Zwolle...
 
Je gunt die jongens ook niets.
Ze moeten wel wat de doen hebben hé ;)

Note: voor iedereen die te serieus is, met bovenstaand tekst wordt dus niets
mee bedoelt, zie dan ook de knip oog er achter..
beetje humor moet kunnen.
we zijn het liefste overbodig hoor....
als wij met de medische dienst belangrijk worden is er iets mis! :)
 
we zijn het liefste overbodig hoor....
als wij met de medische dienst belangrijk worden is er iets mis! :)

:+

Denk eerlijk gezegd wel dat menig man/vrouw jaloers zijn op jullie..
(van uitgaand van een 'normale' race met de 'huistuinenkeuken' glij partijtjes.
Lijkt mij wel een erg mooie job, wat jullie doen..

:t
 
:+

Denk eerlijk gezegd wel dat menig man/vrouw jaloers zijn op jullie..
(van uitgaand van een 'normale' race met de 'huistuinenkeuken' glij partijtjes.
Lijkt mij wel een erg mooie job, wat jullie doen..

:t
Natuurlijk is het geweldig om je beroep en je hobby te kunnen combineren;
soms is het een bevoorrecht gevoel, om tijdens de TT met de medical car langs die volgepakte tribunes en taluds te rijden.
En ook met de 'gewone' evenementen, zoals CRT, OWcup, ZAC is het leuk er te komen en het gebeuren van nabij mee te maken.
Aan de andere kant kan het ook heftig zijn, met ernstige ongevallen, waar we alle zeilen moeten bijzetten om een slachtoffer zo goed mogelijk te behandelen en een zo goed mogelijke kans te geven. Gelukkig komt dit relatief weinig voor en blijft het bij de relatief onschuldige glijpartijtjes.
Groet'n uut Zwolle, en soms uut Ass'n... ;)
 
Laatst bewerkt:
:} :} :}
Ik heb jullie (marshals) nog nooit op die manier nodig gehad, maar een -diepe- :} om alle circuitdagen, TT, WSBK, etcetc die jullie allemaal mogelijk maken *O*
 
Helaas hebben we kennis gemaakt in het medisch centrum. Eerst mocht ik je van de baan ophalen met de ambu, daarna je verzorgen in het medisch centrum. Hoop dat je snel opknapt... en op die kapotte enkel staan verbetert niet echt de prognose hoor.... ;)
Groet'n uut Zwolle...

Top Hans! Super bedankt nog! Enkel valt allezins mee. Niks gebroken! Alleen enorm dik nog. :]
 
DVQ3ErFXUAAITP9.jpg:large
 

Mooi hoor dat ze daar zoveel mensen voor kunnen vinden, binennring zou ik zelf ook niet vervelend vinden als ik ooit nog met pensioen mag, beetje op de baco camping paar maandjes doorbrengen en mooi bij alle evementen aanwezig zijn, soms zelf nog circuitdagje meepakken, stukken beter als achter de geraniums :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan