Respect voor deze aspirant motorrijder( als het meezit)

Ik hoop dat die kreupele gast straks lekker door de file kan rijden. Dat zou Nederland een stuk mooier maken alvast. En als jij veilig wil zijn blijf jij gewoon thuis met de ramen en deuren gesloten.

Of accepteer dat bepaalde dingen niet meer gaan als je twee benen mist.
 
Er zijn grenzen wat mogelijk is met motorrijden
Naar mijn mening gaat dit erover heen
Zo denk ik erover :?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Trouwens.. als ik die vent was, zou ik zo'n 3 wiel-motor kopen.. ( ehh, dat mp3 ding.. met die 2 kleine voorwieltjes )
Ding rijd blijkbaar precies hetzelfde als een -normale- motor.. behalve op lage snelheden..

- klaar -

( er even van uitgaande dat ie al een B rijbewijs heeft )
 
Trouwens.. als ik die vent was, zou ik zo'n 3 wiel-motor kopen.. ( ehh, dat mp3 ding.. met die 2 kleine voorwieltjes )
Ding rijd blijkbaar precies hetzelfde als een -normale- motor.. behalve op lage snelheden..

- klaar -

( er even van uitgaande dat ie al een B rijbewijs heeft )
Dat zou makkelijker zijn maar ik hoop dat hij wint.
 
Misgunnen is ook emotie die de CBR niet vreemd is.

Omdat jij een vervelende examinator had tijdens het examen(?).

Trouwens.. als ik die vent was, zou ik zo'n 3 wiel-motor kopen.. ( ehh, dat mp3 ding.. met die 2 kleine voorwieltjes )
Ding rijd blijkbaar precies hetzelfde als een -normale- motor.. behalve op lage snelheden..

- klaar -

( er even van uitgaande dat ie al een B rijbewijs heeft )

Mee eens, alleen weigert hij dat.
 
Nee, niet echt. Ging perfect. Ik gun het die gast gewoon. Dat hij maar het zelfde mag doen wat ik allemaal mag doen. Ik snap alleen dat negatieve niet zo, hij gaat heus niet door de spits rijden met dat ene been.
Helemaal mee eens, waar is dat sociale waar Nederland zo bekend om is, een vroege dood gestorven door zure filerijders? Heel jammer dat.
 
Nee, niet echt. Ging perfect. Ik gun het die gast gewoon. Dat hij maar het zelfde mag doen wat ik allemaal mag doen. Ik snap alleen dat negatieve niet zo, hij gaat heus niet door de spits rijden met dat ene been.
Dus als je een andere mening heb dan de roedel
Dan ben je negatief :?
Ben gewoon realistisch 🤫
 
Nee, niet echt. Ging perfect. Ik gun het die gast gewoon. Dat hij maar het zelfde mag doen wat ik allemaal mag doen. Ik snap alleen dat negatieve niet zo, hij gaat heus niet door de spits rijden met dat ene been.

Helemaal mee eens, waar is dat sociale waar Nederland zo bekend om is, een vroege dood gestorven door zure filerijders? Heel jammer dat.

Omdat iemand niet dezelfde mening is toegedaan is hij negatief. Iets met tolerantie.

De vraag is helemaal niet of het zielig of vervelend is dat deze persoon geen motor mag rijden.
 
Dus als je een andere mening heb dan de roedel
Dan ben je negatief :?
Ben gewoon realistisch 🤫
Omdat iemand niet dezelfde mening is toegedaan is hij negatief. Iets met tolerantie.

De vraag is helemaal niet of het zielig of vervelend is dat deze persoon geen motor mag rijden.
Maar als het technisch mogelijk is en niet meer gevaar oplevert dan normaal dan zou het dus gewoon toegestaan moeten worden.
 
Regels zijn er om aangepast te worden naar huidige maatstaven en technische mogelijkheden.

Persoonlijk hou ik het meer op, regels zijn richtlijnen ...

* persoonlijk * .. als ik het zou zijn.. met 1 been... stap wel op een scooter of iets in die richting, of op een mp3 ..
- fuck it -
Of.. als ik me het gevecht met cbr zou kunnen veroorloven.. waarom ook niet..

Het is zijn leven, als ie op z'n waffel gaat zal ie toch wat moeten verzinnen om die motor omhoog te krijgen.
En dat is niks anders, als jij/ik van de motor afpleurt .. en ons been breekt.. gaan we het ook niet effe fixen..

mensen rijden ook auto met een -echte- handicap .. gaan zo, hup.. met het rolstoeltje, in een liftje, achter het stuur.
Of als hun armen missen.. sturen ze met de voet.
Als die betrokken raken bij een ongeval gaan ze ook niet zelf uit die auto klimmen.. is het ook einde verhaal.

Zolang niemand de man dwingt op die motor te hupsen, vind ik het een geval -zelfbeschikking-

( en gezien de berg totaal debielen, die gewoon een rijbewijs hebben, en zich in het verkeer begeven.. bespaar me het "risico voor een ander" verhaaltje. )

En daarbij , vrouwen mogen ook gewoon motor rijden zonder hindernissen.
Waarom zou 1-been het dan niet mogen ?
 
Laten we wet- en regelgeving blijven aanpassen, zodat ieder individu zijn droom kan verwezenlijken.

Het is zijn leven, als ie op z'n waffel gaat zal ie toch wat moeten verzinnen om die motor omhoog te krijgen.
En dat is niks anders, als jij/ik van de motor afpleurt .. en ons been breekt.. gaan we het ook niet effe fixen..

( en gezien de berg totaal debielen, die gewoon een rijbewijs hebben, en zich in het verkeer begeven.. bespaar me het "risico voor een ander" verhaaltje.

Rijden met één been is niet gevaarlijk, maar iemand die risicovol rijdt met twee benen is debiel.
 
Persoonlijk hou ik het meer op, regels zijn richtlijnen ...

* persoonlijk * .. als ik het zou zijn.. met 1 been... stap wel op een scooter of iets in die richting, of op een mp3 ..
- fuck it -
Of.. als ik me het gevecht met cbr zou kunnen veroorloven.. waarom ook niet..

Het is zijn leven, als ie op z'n waffel gaat zal ie toch wat moeten verzinnen om die motor omhoog te krijgen.
En dat is niks anders, als jij/ik van de motor afpleurt .. en ons been breekt.. gaan we het ook niet effe fixen..

mensen rijden ook auto met een -echte- handicap .. gaan zo, hup.. met het rolstoeltje, in een liftje, achter het stuur.
Of als hun armen missen.. sturen ze met de voet.
Als die betrokken raken bij een ongeval gaan ze ook niet zelf uit die auto klimmen.. is het ook einde verhaal.

Zolang niemand de man dwingt op die motor te hupsen, vind ik het een geval -zelfbeschikking-

( en gezien de berg totaal debielen, die gewoon een rijbewijs hebben, en zich in het verkeer begeven.. bespaar me het "risico voor een ander" verhaaltje. )

En daarbij , vrouwen mogen ook gewoon motor rijden zonder hindernissen.
Waarom zou 1-been het dan niet mogen ?
En dan te zwijgen over de speciale vrouwen en gehandicapten parkeerplaatsen?
Dit druist tegen rechtsgelijkheid in zou ik denken maar het is wel sociaal dus waarom niet.
En dankzij allerlei sensoren is zelfs zelfstandig parkeren mogelijk, die zelfde sensoren kun je ook inzetten om monopoot te laten motorrijden.
 
Het wordt geen motor rijden voor deze man. Voor eenieder die geïnteresseerd is: linkje hier.
-O-

Rapport diagonaal doorgelezen, mogen even met wat meer aandacht. Wel ### voor deze man. Vraag me af of het wel had gemogen met een prothese ipv het footless systeem.
 
maar als hij een (scherpe) bocht naar rechts maakt dan heeft die weinig/geen houvast en glijdt die dan niet weg?
 
Klopt, zo al twee auto’s kunnen afschrijven en een busje kunnen laten herstellen. Dan ben je wel verzekerd maar je word er nooit wijzer van.

Altijd mooi, mensen die dus betrokken zijn geweest bij meerdere ongelukken, en dan tot de conclusie komen dat de wereld uit imbecielen bestaat. Met wat zelfreflectie zou een andere conclusie ook logisch zijn...

})O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan