Respectloze secretaresse

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angel Biker

Rookie
23 jan 2020
1
1
Ik heb mijn Motorfiets velg verzonden om te laten verchromen op 18 Nov. , in hun mailtje stond 6 tot 8 weken levertijd, super dacht ik, dat komt me goed uit zo snel :P
Ik zou een mailtje krijgen als die binnen was gekomen ( niet dus ) ik maakte me 2 maand lang zorgen en werd al ongerust of Post NL het wel afgeleverd had dus ik eerst met Post NL gebeld en gevraagd of die was afgeleverd bij xxxxxx, ( Jazeker zei de Post NL medewerkster, op de 19de is die binnen gekomen, de dag erna ) Pfff dacht ik, gelukkig maar, maakte me al zorgen dat Post NL mijn velg was kwijt geraakt.
Ik dacht ik bel xxxxxx op want hij had al afgeleverd moeten zijn bij mij want de 8 weken waren al voorbij, ik kreeg denk ik zijn zoon aan de lijn, hij was erg aardig tegen mij, zoals het hoort, hij zei, bel later even terug want de secretaresse is nog op haar werk verschenen, kan gebeuren, ik heb later terug gebeld bleek dat ze er nog niet was, en hij was nog steeds aardig, echt een vriendelijk stem en fatsoenlijk stond die mij te woord, later even terug bellen want ze is er nog niet, ok dan bel ik later wel weer even terug.
Toen ik later terug belde kreeg ik de secretaresse aan de lijn en vroeg haar of mijn velg binnen was gekomen en dat ik geen mailtje had gekregen dat die was afgeleverd want dat zouden ze doen, stond in mijn eerdere mail, toen kreeg ik een grote mond van haar dat ik al een mailtje had gehad en dat Post NL altijd alles bezorgd, ja de eerste met de prijs opgave en dat ik een berichtje zou krijgen en dat ze me een mailtje zou sturen als die binnen was gekomen, maar geen mailtje dat die binnen was gekomen, maar dat ontkende ze bikkel hard pff ik zei, maar ik had een mailtje verwachte dat die binnen was gekomen ik maakte me al zorgen dat die weg was geraakt pfff.
Ik vroeg hoe ver ze met mijn velg waren, en ze zou even gaan kijken en vragen, bijna klaar, en toen ging ze tekeer en het anders kon nog wel 10 maanden duren en anders misschien nog wel 12 maanden, nu bijna 2 weken verder na dat telefoontje, en als die klaar is word je wel gebeld want typen is haar blijkbaar teveel werk om een mailtje te sturen, maar nog geen telefoontje gehad dat me velg klaar is en nog geen velg thuis ontvangen.pfff, ik kan wel janken.
Ik zou mijn andere velg ook daar heen sturen om te laten verchromen maar na dat telefoontje en dat respectloze gesprek van haar dacht ik, ow nu krijg ik toch geen spijt dat ik hem door xxxxxxx heb laten doen ?
Ik wacht eerst maar eens als die terug is om de kwaliteit te beoordelen voor ik de ander er heen stuur want je vertrouwen zakt toch wel erg diep na zo'n respectloze telefoontje.
Buiten om dat ik 55 jaar ben verwacht je toch als klant dat je met respect te woord word gestaan door een ( jong meisje? ) volgens mij aan de stem te horen.
Ik denk als ik voor had had gestaan had ze me vast aangevlogen en van mijn krulletjes style haar had gemaakt pfff hahaha 👎
Ze zouden eens een andere secretaresse moeten aannemen die weet hoe je klanten netjes en met respect te woord moet staan, want dit siert het bedrijf zeker niet, en dat de velg met 6 a 8 weken klaar zou zijn en dat ik vandaag de dag nog niet 1 telefoontje heb gehad dat die klaar is lijkt ook nergens na, eerlijkheid duurt het langst, want zo doe je geen zaken.
Maar nu ben ik benieuwd wanneer het wel zover is want ik word er erg onzeker van of ik er goed aan gedaan heb om het daar te laten doen ? ( Ik hou jullie op de hoogte als die eindelijk binnen is gekomen want de 6 a 8 weken zijn al weer voorbij.)

Erg jammer dat ze hun gemaakte afspraken niet nakomen, teleurstellend want ik wil mijn zelf gebouwde motorfiets ook wel eens af hebben voor de zomer om er lekker mee te pronken, maar of dat lukt, ik heb mijn twijels 8)7

Ik hou jullie op de hoogte, Groetjes 👍
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb mijn Motorfiets velg

Erg jammer dat ze hun gemaakte afspraken niet nakomen, teleurstellend want ik wil mijn zelf gebouwde motorfiets ook wel eens af hebben voor de zomer om er lekker mee te pronken, maar of dat lukt, ik heb mijn twijels 8)7

Ik hou jullie op de hoogte, Groetjes 👍
Wat een toestand, bedankt voor de waarschuwing.
Laat eens wat meer zien van die motor?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pff, sorry maar...
ik zie dat dit je eerste post is op dit forum enneh, dit is “zeg maar” niet de manier hoe ze dat hier graag zien. De normale gang van zaken zijn ”zeg maar” dat je je zelf een beetje voorstelde in de juiste rubriek van dit forum. Enneh, dan is het beterder een topique te openen over de bouw van je motor en dan zo van je wel en wee “zeg maar” snap je?


en welkom.
 
Offeh, ben jij er zo eentje die “zeg maar” een account aanmaakt een een forum “zeg maar” en dan nooit meer terugkomt?
Zo vanneh, ùhùh hun zijn slecht want ùhùh en alles!
Dan doen namelijk de meeste die met zo’n toon binnenkomen “zeg maar” snap je?

maar misschien doe ik mij vergissen en alles, dan toch nog alweer een welkom.
 
Ik heb mijn Motorfiets velg naar


Erg jammer dat ze hun gemaakte afspraken niet nakomen, teleurstellend want ik wil mijn zelf gebouwde motorfiets ook wel eens af hebben voor de zomer om er lekker mee te pronken, maar of dat lukt, ik heb mijn twijels 8)7

Ik hou jullie op de hoogte, Groetjes 👍

Wat rottig voor je. Hoe voel je je nu?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit soort teksten zijn altijd heel confronterend voor me. Ik weet weer waar het mis ging op school.

Lezen, lezen, lezen, woordjes, letters, oe een hele lange zin. Hé op de 19e ben ik jarig, maar dan van juli. Leuk, ook nog een 10 en een 2. Ha, het woord krulletjes. "Ik houd jullie op de hoogte", huh waarvan?

Iets met concentratie O-)
 
Hoe fout als t ook bij een bedrijf gaat , je flikkert dat niet op het internet ,mijn kopje koffie !
stap in de auto of op de bus en ga erheen en regel het, of slik het
 
Dit topic gaat uiteraard op slot.

Een heel bedrijf openlijk op internet lopen afkraken met als reden dat de jomge telefoniste te brutaal tegen je was, als 55 jarige.
Wat wij ook nog eens niet kunnen verifiëren.

En dat van iemand die zichzelf aanmeld om dit op internet te komen zetten ? Daar leent M-F zich niet voor, zo hoort dat niet !
Ik ga de naam van de zaak anonimiseren en het topic sluiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan