Ressen/ Bemmel

Robert Keim

Rookie
30 sep 2001
12
0
Westervoort
Hier Bad Dragon,

Vandaag was ik weer eens op het klaverblad bij Ressen en ja, het ging lekker. Maar ik begin steeds meer problemen te hebben met het stoppen daar. Het mag niet en dat geeft oom agent weer alle redenen om daar voorbij te rijden en ons te vertellen dat we door moeten rijden of ons een bekeuring te geven. En dat geld wil ik graag voor andere bestemmingen uitgeven.

Nu weten een aantal van ons al dat naast het klaverblad bij Ressen er een heerlijk afrit is bij Elst. En daar is een carpoolplaats waar we zonder problemen veilig kunnen staan. Ook is maar een klein eindje verderop een BP pomp.

Mijn voorstel is; laten we het klaverblad een beetje uitbreiden en die afslag bij het klaverblad trekken. Dan hebben we er twee leuke bochten bij, plus een plaats waar we zonder problemen kunnen staan.
Als we dan ook nog volgend jaar een ijscoman zo ver kunnen krijgen om daar te gaan staan, hebben we het helemaal voor elkaar. Als we dit goed promoten dan is er een grote kans dat we een motortrefplaats kunnen creeeren die de rol van de Posbank uit vroeger dagen kan overnemen.

Wat is jullie mening hierover??

Groet van Bad Dragon. :]
 
Mee eens :} 300 gulden is wel een beetje veel geld he :)
Kan je heel wat ijsjes voor kopen... Alles nog goed gegaan met Miss Bad Dragon? Hopelijk toch niet gepakt door die K....zakken met dat busje?

Is idd wel een idee om ook dat rechte stukje nog effe erbij te pakken... Loop je ook minder kans elkaar mis te lopen en heb je niet binnen tien - vijftien rondjes glijdende bandjes.... :)
 
En die op/afritten :9~ hoor.

Misschien nog wel lekkerder dan Ressen zelf, veel overzichterlijker in iedergeval :]

Vind het in iedergeval een goed idee, dus volgende keer de Carpool plaats bij Elst, kan ik gelijk wat Wheelies oefenen op dat pad er achter 8-)
 
Op Maandag 08 oktober 2001 13:18 schreef R1no het volgende:
...kan ik gelijk wat Wheelies oefenen op dat pad er achter 8-)
Zou\'k wel blijven opletten... Boze boer met blaffende hondjes a/h eind v/h pad is daar niet zo blij mee & wil wel eens de politie bellen... Niet na een paar minuten, maar na een half uurtje of zo wel...
 
Zou\'k wel blijven opletten... Boze boer met blaffende hondjes a/h eind v/h pad is daar niet zo blij mee & wil wel eens de politie bellen... Niet na een paar minuten, maar na een half uurtje of zo wel...

Die honden heb ik gezien ja, maar als je\'t gas er flink op zet dan blaffen ze niet zo hard meer heb ik gemerkt :+
Maar je hebt gelijk, maar er rijden ook veel les motoren op dat pad heb ik zaterdag ochtend gemerkt, dus we zeggen gewoon dat zij het waren *D
 
Trouwens als het weer zo blijft ga ik vanavond fftjes als ik R6yes zover krijg, ff m\'n sparky\'s proberen in het half donker 8-)
 
Die honden heb ik gezien ja, maar als je\'t gas er flink op zet dan blaffen ze niet zo hard meer heb ik gemerkt :+
Maar je hebt gelijk, maar er rijden ook veel les motoren op dat pad heb ik zaterdag ochtend gemerkt, dus we zeggen gewoon dat zij het waren *D
Jaaaa, misschakelende lessers })
Alleen niet betrapt worden tijdens wheelie dan...
Je komt denk ik niet weg met \'The instructor made me do it\'....

Sparkies uitproberen? Vanavond? Heb je ze effe snel binnen, zeg... Maar wil dat zelf ook wel effe zien...
:} R6yes pppllease... :}
 
R6yes gaat waarschijnlijk niet hoor ik net :(

Dus GroteMuis moet jij je filmapparaat maar meenemen voor de Actie fotos *D , wordt dan wel rond half 8, mail me ff (R1no@hotmail.com) voor je Tel nummer. Als het dan niet doorgaat kan ik je ff bellen
 
R6yes gaat waarschijnlijk niet hoor ik net :(

Dus GroteMuis moet jij je filmapparaat maar meenemen voor de Actie fotos *D , wordt dan wel rond half 8, mail me ff (R1no@hotmail.com) voor je Tel nummer. Als het dan niet doorgaat kan ik je ff bellen
Wel jammer, want de mijne kan geen mini-movies maken... Zal zo effe mailen... :)
 
...Is ook wel leuk als ze wel kan... The more the merrier... Kunnen we haar niet overhalen? Bijvoorbeeld met een paar sliders voor haar, om het niedounen te oefenen (de \'oude\' van jou :) )
 
...Is ook wel leuk als ze wel kan... The more the merrier... Kunnen we haar niet overhalen? Bijvoorbeeld met een paar sliders voor haar, om het niedounen te oefenen (de \'oude\' van jou :) )

Ik probeer dat ding van R6yes wel ergens in te proppen. Die oude sliders van mij zijn niet zoveel meer waard, eentje al tot op het leer (en dat was van 1 ochtendje)
 
Ik probeer dat ding van R6yes wel ergens in te proppen. Die oude sliders van mij zijn niet zoveel meer waard, eentje al tot op het leer (en dat was van 1 ochtendje)
Voor kneedown daar heb je ook maar 1 slider nodig... })
Maar je hebt je dus wel lekker uitgeleefd daar... een ochtendje per slider :}
 
GroteMuis, vanavond kan helaas niet doorgaan.

R6yes heeft grote problemen met het netwerk en heeft hulp nodige van De R1no *D

Helaas Pindakaas, we maken wel een nieuwe date.
 
eehhjj
ik heb ook bij safe die spark sliders gehaad en ik kan je verzekeren dat ze erg goed gaan hehe vonkt lekker al zeg ik het zelf.
mischien dat ik vanavond ook even van de partij ben
 
Even over de sparkling kneepads...

Ze gaan HEEL kort mee (bij mij in ieder geval), en HEEL erg duur.

Je kan ze beter zelf maken! Pak een paar roestvrij stalen spijkers, maar die bloedheet, en ram ze in je kneepads. (Wel even puntje eraf halen :) )

Werkt ook, en VEEL goedkoper (ik geloof dat originele Dainese pads iets van 45 piek kosten)
 
Terug
Bovenaan Onderaan