Restanten na ongeval..

ik weet nog steeds niet wat er is gebeurd....?????
kan iemand opheldering geven?
 
holy smoke, dat ziet er niet prettig uit ;(
kan haast niet geloven dat iemand dat overleefd heeft.
je hebt iig weinig geluk met deze motor '(
sterkte en beterschap!


en porky :r :r :r
 
Heeeyyy Hakan je laat me schrikken man !!
Gelukkig ben je er zelf redelijk vanaf gekomen.
Nou ja als ik je vergelijk met de fiets dan ;( .
Geef een keer een belletje als je van plan bent
om te komen buurten als je wil :) .
Ik begrijp wel dat je hoofd hier nog ff niet helemaal naar staat natuurlijk.
He sterkte en hoop snel weer wat te horen van je.
 
TERING!!!!!!! '( ! Beterschap!!!!! And respect for you're guardian angel! damn...
Ben je achterop die rode auto geklapt?
 
:r :r stelletje zeikerds,jullie zitten alles van mij zo te lezen dat je er wat negatiefs van kan maken :r :r
En Mario,laat maar weten wat je wilt..speciaal voor jou/jullie kom ik desnoods naar de ppp.
Voor een knokpartijtje ben ik wel in hoor.
Ga een wijf zoeken ofzo,stelletje niksnutten....hele avonden buiten hangen,hoe oud zijn jullie?
En Hakan(nu begrijp ik wie je bent) sterkte met je bike,mazzelaar.
Nee nu niet zeiken baby's,hij heeft mazzel dat hij nog leeft :}
 
:r :r stelletje zeikerds,jullie zitten alles van mij zo te lezen dat je er wat negatiefs van kan maken :r :r
En Mario,laat maar weten wat je wilt..speciaal voor jou/jullie kom ik desnoods naar de ppp.
Voor een knokpartijtje ben ik wel in hoor.
Ga een wijf zoeken ofzo,stelletje niksnutten....hele avonden buiten hangen,hoe oud zijn jullie?
En Hakan(nu begrijp ik wie je bent) sterkte met je bike,mazzelaar.
Nee nu niet zeiken baby's,hij heeft mazzel dat hij nog leeft :}
:Z
 
Ok, zo kan ie wel weer. :(

Tis al erg genoeg dat er iemand zo gecrashed is, zonder dat jullie ook nog eens met z'n allen het topic gaan verzieken.

Dat vechten jullie maar ergens anders uit...

't Zou erg lullig zijn als dit topic op slot moet omdat jullie niet in staat zijn om je meningsverschillen buiten zo'n topic te houden. Reageer dan gewoon niet (hier) op zo'n opmerking. :(
 
Allemaal heel erg bedankt voor jullie steun betuigingen :} :}

Idd heb ik meerdere O-) gehad, en het was kennelijk niet mijn tijd.

Ik ben achterover geslagen |( daardoor ben ik zelf ongeveer 15keer over de kop gegaan. Mijn handschoen is niet uit gegaan, maar dwars door de handschoen heen is mijn linkerhand palm (klein gedeelte, 2 euro muntstuk) tot aan het bot afgeschaafd, mijn vinger toppen lagen ook open, echter is dat allemaal al zo goed als genezen!! ja het is allemaal erg hard gegaan, zelfs de expert die dacht dat ik het niet had overleefd. Wonder boven wonder heb ik het overleefd. Mijn pak is echt helemaal aan gort, aan allekanten, niets meer van heel, mijn laarzen zaten gewoon gaten en scheuren in!! en mijn handschoenen, weg gebrand. mijn geluk is dat mijn helm 2 maal,in al die keren dat ik over de kop ben gegaan, de grond heeft geraakt.
Ja voor diegene die het niet weten, het was een Kawasaki ZX12R. En ja ik ga wel weer rijden maar ik sla nu even een seizoen over, financieel komt dat ook wel beter uit en thuis maak ik me dan ook iets meer gelieft :+

Ik kom snel weer eens buurten, hopen dat het mooi weer blijft.
 
:r :r stelletje zeikerds,jullie zitten alles van mij zo te lezen dat je er wat negatiefs van kan maken :r :r
En Mario,laat maar weten wat je wilt..speciaal voor jou/jullie kom ik desnoods naar de ppp.
Voor een knokpartijtje ben ik wel in hoor.
Ga een wijf zoeken ofzo,stelletje niksnutten....hele avonden buiten hangen,hoe oud zijn jullie?
En Hakan(nu begrijp ik wie je bent) sterkte met je bike,mazzelaar.
Nee nu niet zeiken baby's,hij heeft mazzel dat hij nog leeft :}
porky maak je niet druk man...
de opmerking was gewoon in het verkeerde keelgat geschoten...van een aantal...

ik vond persoonlijk de opmerking wel meevallen...dus...allemaal releks...
------------------

@12play...

fokhee...ik begrijp daaruit dat je een wheelie hebt gemaakt in? 2de gear ofzo..en toen schakelen naar 3 ...en toen hoppa achterover??? met wat voor snelheid ging je onderuit dan joh? dat je spul zo stuk was??
 
Laatst bewerkt:
WOW, ik heb nog nooit een bike gezien die zo in de prak ligt! '(

Maar echt geluk dat je het allemaal overleeft hebt! Echt heel veel sterkte met het laatste herstel!!
 
fokhee...ik begrijp daaruit dat je een wheelie hebt gemaakt in? 2de gear ofzo..en toen schakelen naar 3 ...en toen hoppa achterover??? met wat voor snelheid ging je onderuit dan joh? dat je spul zo stuk was??

Het ging hard, laten we het daarop houden :X
 
kan niet zeggen dat je mazzel hebt gehad .
ik trok hem ook eens achterover bij 120 km/u en ik had helemaal nix (enkelbanden wat ontzet) en de bike vol water thats all!!

soms zit het schijnbaar erg mee en evengoed erg tegen :(
 
kan niet zeggen dat je mazzel hebt gehad .
ik trok hem ook eens achterover bij 120 km/u en ik had helemaal nix (enkelbanden wat ontzet) en de bike vol water thats all!!

soms zit het schijnbaar erg mee en evengoed erg tegen :(

 
Laatst bewerkt:
Shit man...

Dat moet een beste klapper geweest zijn, als ik je bike zo zie heb je idd mazzel dat je er eigenlijk met zo weinig vanaf bent gekomen.. Je mag je beschermengeltje wel bedanken, dat je nog leef..
 
Sjezus, Hakan.....man wat flik je nou????
En ik krijg van de week nog leuke meel van je binnen, gelukkig ben je je humor niet verloren tijdens de crash en das toch wel jou drijfveer!!!
Echt klote, ik leef met je mee, kheb nu zelf ook geen bike meer!!
Sterkte met lichamelijk en geestelijk opknappen en kom snel weer een keer naar ppp, je bent niet de enige zonder motor daar!!!





Porky, ik zou maar niet komen als ik jou was!!
 
IXS met carbon, verharde stukken op knokkels en alles erop en aan...waren € 100,-

shit, wat een crash!! een spoedig herstel gewenst ( maar je bent precies op goede weg ;) ) en daarna uiteraard weer veel :] plezier hé!!

slik... ik heb ook die IXS carbon/kevlar-verstevigde handschoenen....
 
Allemaal heel erg bedankt voor jullie steun betuigingen :} :}

Idd heb ik meerdere O-) gehad, en het was kennelijk niet mijn tijd.

Ik ben achterover geslagen |( daardoor ben ik zelf ongeveer 15keer over de kop gegaan. Mijn handschoen is niet uit gegaan, maar dwars door de handschoen heen is mijn linkerhand palm (klein gedeelte, 2 euro muntstuk) tot aan het bot afgeschaafd, mijn vinger toppen lagen ook open, echter is dat allemaal al zo goed als genezen!! ja het is allemaal erg hard gegaan, zelfs de expert die dacht dat ik het niet had overleefd. Wonder boven wonder heb ik het overleefd. Mijn pak is echt helemaal aan gort, aan allekanten, niets meer van heel, mijn laarzen zaten gewoon gaten en scheuren in!! en mijn handschoenen, weg gebrand. mijn geluk is dat mijn helm 2 maal,in al die keren dat ik over de kop ben gegaan, de grond heeft geraakt.
Ja voor diegene die het niet weten, het was een Kawasaki ZX12R. En ja ik ga wel weer rijden maar ik sla nu even een seizoen over, financieel komt dat ook wel beter uit en thuis maak ik me dan ook iets meer gelieft :+

Ik kom snel weer eens buurten, hopen dat het mooi weer blijft.

Jeetje jôh, wat heb jij een enorm geluk gehad!!
Met dank aan alle O-) O-) O-)
Krijg helemaal kippevel als ik je verhaal lees.

Ik hoop dat je verwondingen snel genezen.
Héél veel sterkte en beterschap

Groetjes Caroline
 
Terug
Bovenaan Onderaan