Restanten na ongeval..

Allemaal heel erg bedankt voor jullie steun betuigingen :} :}

Idd heb ik meerdere O-) gehad, en het was kennelijk niet mijn tijd.

Ik ben achterover geslagen |( daardoor ben ik zelf ongeveer 15keer over de kop gegaan.

:} dat je bent blijven tellen...ik had andere zorgen gehad :P

Veel beterschap en erg veel geluk gehad, had idd veel erger kunnen zijn. Zo zie maar dar beschermende kledij ook maar tot op een bepaald punt helpt...Gixxer 600 zijn pak hong ook aan flarden toen ie crashte, maar had niks
 
Op woensdag 01 oktober 2003 10:14 schreef Sigma het volgende::} dat je bent blijven tellen...ik had andere zorgen gehad :P

Ik wou dat ik kon tellen op dat ogenblik... :9
de andere motor rijders achtermij vertelden mij dit...die hebben alles zien gebeuren en vol opluchting maar ook verbazing gezien hoe ik na de crash meteen weer opstond en ging lopen!!
 
Sjezus, Hakan.....man wat flik je nou????
En ik krijg van de week nog leuke meel van je binnen, gelukkig ben je je humor niet verloren tijdens de crash en das toch wel jou drijfveer!!!
Echt klote, ik leef met je mee, kheb nu zelf ook geen bike meer!!
Sterkte met lichamelijk en geestelijk opknappen en kom snel weer een keer naar ppp, je bent niet de enige zonder motor daar!!!

Ja jongen zo zie je maar, het kan snel gebeurd zijn!!
Jeetje, wat is er met jou motor gebeurd dan?? Bel me een keer op dan gaan we naar ppp of scheev, je zegt het maar.

Op woensdag 01 oktober 2003 03:24 schreef GodfatheR1 het volgende:slik... ik heb ook die IXS carbon/kevlar-verstevigde handschoenen....

Ja ik weet niet wat ik moet zeggen, ik had verwacht dat zoiets niet mocht gebeuren, maar ja je ziet het...vond het trouwens wel erg fijne en mooie handschoenen!!

Op woensdag 01 oktober 2003 10:07 schreef guzzi-caro het volgende:Jeetje jôh, wat heb jij een enorm geluk gehad!!
Met dank aan alle O-) O-) O-)
Krijg helemaal kippevel als ik je verhaal lees.

Ik hoop dat je verwondingen snel genezen.
Héél veel sterkte en beterschap

Groetjes Caroline

Ja ik heb zeker heel veel O-) gehad...
:} for the O-)
 
Heel zonde van zo'n prachtige (supersonische }) ) fiets ;( ;(

Maar zo'n fiets is slechts een verzameling moertjes,boutjes en tandwielen die met bosjes geproduceerd worden..

de productie van een individu is slecht eenmalig!

Wees zuinig op je zelf en veel sterkte met je herstel!
 
He Hakan,
ik lees het nu pas,
jongen sterkte en doe de volgende keer iets minder,want je bent er zo geweest,ik spreek uit ervaring,heb ook al een paar engeltjes versleten :?

grtz jan.
 
Heel zonde van zo'n prachtige (supersonische }) ) fiets ;( ;(

Maar zo'n fiets is slechts een verzameling moertjes,boutjes en tandwielen die met bosjes geproduceerd worden..

de productie van een individu is slecht eenmalig!

Wees zuinig op je zelf en veel sterkte met je herstel!
Mooi gezegd!! Hier heb je helemaal gelijk in!!
 
Godver man! Das heb je niet mooi gedaan! Gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen. Sterkte en veel plezier als je een nieuwe fiets hebt.

Off topic: Wat is PPP? Ik heb het al wel geweten geloof ik maar fris me geheugen ff op.
 
Godver man! Das heb je niet mooi gedaan! Gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen. Sterkte en veel plezier als je een nieuwe fiets hebt.

Off topic: Wat is PPP? Ik heb het al wel geweten geloof ik maar fris me geheugen ff op.

PlasPoelPolder, maar logisch dat je het niet kent, ik bedoel Dinxperloo is niet naast de deur.
Maar PPP is een plek waar veel motorrijders elkaar ontmoeten en over hun gezamenlijke interesse praaten. :} 8-) :}
 
Ik wou dat ik kon tellen op dat ogenblik... :9
de andere motor rijders achtermij vertelden mij dit...die hebben alles zien gebeuren en vol opluchting maar ook verbazing gezien hoe ik na de crash meteen weer opstond en ging lopen!!

Het is wel bizar als je erg hard op je bek gaat dat je direct de neiging hebt om terug recht te staan en te wandelen...om dan terug plat te gaan omdat je je poot gebroken hebt ofzo :P
 
PlasPoelPolder, maar logisch dat je het niet kent, ik bedoel Dinxperloo is niet naast de deur.
Maar PPP is een plek waar veel motorrijders elkaar ontmoeten en over hun gezamenlijke interesse praaten. :} 8-) :}
Hey Hakan,
Ben blij dat je alweer wat praatjes hebt :) .
Enne,je hebt op ppp al aardig groepje motorlozen,dus valt niet meer op ;) .
Na mijn schuiver dacht ik nog aan je,om die Tietsliders aan je te geven.
Had ze toch verlopig niet nodig :9 .
 
Hey Hakan,
Ben blij dat je alweer wat praatjes hebt :) .
Enne,je hebt op ppp al aardig groepje motorlozen,dus valt niet meer op ;) .
Na mijn schuiver dacht ik nog aan je,om die Tietsliders aan je te geven.
Had ze toch verlopig niet nodig :9 .
Schuiver??????????????
Heb ik wat gemsit??
jij bent toch niet onderuit gegaan??
zo ja hoe wat wanneer?
 
Het is wel bizar als je erg hard op je bek gaat dat je direct de neiging hebt om terug recht te staan en te wandelen...om dan terug plat te gaan omdat je je poot gebroken hebt ofzo :P

Ja dat is echt heel bizar, op dat ogenblik zit je vol adrenaline waardoor je helemaal niets voelt... :?
en een dag later doet alles pijn..... ;(
 
Heel zonde van zo'n prachtige (supersonische }) ) fiets ;( ;(

Maar zo'n fiets is slechts een verzameling moertjes,boutjes en tandwielen die met bosjes geproduceerd worden..

de productie van een individu is slecht eenmalig!

Wees zuinig op je zelf en veel sterkte met je herstel!

:^
 
Joh, 9 reply's terug stond dat al. Maar ook jij woont er niet echt in de buurt dus.........

PlasPoelPolder, maar logisch dat je het niet kent, ik bedoel Dinxperloo is niet naast de deur.
Maar PPP is een plek waar veel motorrijders elkaar ontmoeten en over hun gezamenlijke interesse praaten. :} 8-) :}
 
he hakan laat die mannen maar een beetje gissen hoe het gebeurd is, als je begrijpt wat ik bedoel.iedereen onder de indruk van die foto's, nou je had het live moeten zien en dat heb ik, dan weet je dat hij een dozijn engeltjes op z'n schouder moest hebben.
 
he hakan laat die mannen maar een beetje gissen hoe het gebeurd is, als je begrijpt wat ik bedoel.iedereen onder de indruk van die foto's, nou je had het live moeten zien en dat heb ik, dan weet je dat hij een dozijn engeltjes op z'n schouder moest hebben.

Ik weet precies wat je bedoeld 8-)
ja elke keer als ik er weer aan denk of je het me verteld dan besef ik het me steeds meer dat ik die O-) erg dankbaar moet zijn.
Toen ik mijn motor zag verbaasde ik me ook dat ik er zo goed van afgekomen ben...
 
Ik wou dat ik kon tellen op dat ogenblik... :9
de andere motor rijders achtermij vertelden mij dit...die hebben alles zien gebeuren en vol opluchting maar ook verbazing gezien hoe ik na de crash meteen weer opstond en ging lopen!!

dat had ik ook
knalde frontaal op en over n auto en daarna ben ik maar langs de kant van de weg gaan zitten n stuk veiliger !!
later bleek dat ik mn heupen op 7 plaatsen had gebroken en nog meer dingen.
2 weken k.o geweest.
maar ik kan r op de dag van vandaag nog steeds niet bij dat ik gewoon ben opgestaan en n stukje ben gaan lopen :?

ps heel veel sterkte
 
Terug
Bovenaan Onderaan