Restanten na ongeval..

Shit!

Lijkt wel een formule 1 bolide man na een klappert...volledig uit elkaar gespat!

Maar het is hier al gezegd...het is MAAR een machine.
Jij bent belangrijker!

Pluim dat je goede kleding aanhad!!!!

Maar dan ben ik benieuwd..ga je weer motorrijden??
Ik hoop van wel..!!
 
Shit!

Lijkt wel een formule 1 bolide man na een klappert...volledig uit elkaar gespat!

Maar het is hier al gezegd...het is MAAR een machine.
Jij bent belangrijker!

Pluim dat je goede kleding aanhad!!!!

Maar dan ben ik benieuwd..ga je weer motorrijden??
Ik hoop van wel..!!

Inderdaad ben ik erg blij dat ik kleding aan had, maar dat had ik altijd, vind dat het verplicht moet worden!!
Ik zit nu nog in het gips, maar ik ga zeker weer motor rijden, eerst even sparen en dan hopelijk zsm weer rijden!
 
Yo kerel!

Dat ziet er niet best uit. Gelukkig heb je zelf geen ernstige verwondingen, vlees groeit wel weer aan ;)

Volgens mij is het wel met een 170 of 200 km/u gebeurt...

Succes iig!
 
Ik zit nu nog in het gips, maar ik ga zeker weer motor rijden, eerst even sparen en dan hopelijk zsm weer rijden!

dat moet je zeker ook doen al is t alleen maar om de schrik te overwinnen
dat heb ik ook gedaan
gewoon heel ff n stukje rijden op n maatje zn motor
om t :] gevoel terug te krijgen
 
Ik heb toch wel veel schade gezien maar deze fiets slaat alles..

Je hebt echt mazzel gehad man!

Tel je engeltjes maar op je schouder (hoeveel heb je er nog over)

Ik heb er reeds 3 verspild en ik vrees dat mijn 4e mijn eind zal betekenen

Maar die bewaar voor als ik op ben of zo...met 300 over een stil stuk op de vroege ochtend en dan wham bocht uit...mooi einde..
 
dat had ik ook
knalde frontaal op en over n auto en daarna ben ik maar langs de kant van de weg gaan zitten n stuk veiliger !!
later bleek dat ik mn heupen op 7 plaatsen had gebroken en nog meer dingen.
2 weken k.o geweest.
maar ik kan r op de dag van vandaag nog steeds niet bij dat ik gewoon ben opgestaan en n stukje ben gaan lopen :?

ps heel veel sterkte
das nou pure adrenaline....

been op 2 plekken gebroken en toch ff me (50cc) brommer opgepakt en gaan zitten aan de kant.....toen KO gegaan en 4u later wakker geworden...
 
Na een ernstig ongeluk een maand geleden ziet mijn motor er nog zo uit '(
Geluk bij ongeluk is natuurlijk dat ik het zelf nog kan na vertellen.
Linkerhand een 3e graads brandwond, afgeschaafd tot aan het bot. Is nu al zo goed als hersteld..klein stukje open wond nog.
Rechterhand gebroken, welke nog tot 27-10 in gips zit, en mijn rechtervoet was 2 keer zo dik....nu ook al zo goed als over. Mijn pak heeft heeft mijn leven gered.
Alleen heeft mijn motor het niet overleeft....

(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)

het zou je maar gebeuren zeg
da was zeker wel een zeer harde crash
en wat wordt je volgende motor?
 
dat had ik ook
knalde frontaal op en over n auto en daarna ben ik maar langs de kant van de weg gaan zitten n stuk veiliger !!
later bleek dat ik mn heupen op 7 plaatsen had gebroken en nog meer dingen.
2 weken k.o geweest.
maar ik kan r op de dag van vandaag nog steeds niet bij dat ik gewoon ben opgestaan en n stukje ben gaan lopen :?

ps heel veel sterkte

Ik ben met 120 km/uur 'ook' over de kop gegaan en stond ook direct op. Ging toen ook ff aan de kant zitten en werd niet helemaal lekker. Gelukkig bleek later in het ziekenhuis dat ik helemaal nix had....
 
Sjezus man, zou ik total zijn? :P
Denk dat je nog wel aardig wat onderdelen ervan kan verkopen hoor...

als je iemand vind die schroefjes spaart.

Wat wordt de volgende bike!?
 
Tering man,

Dat poets je er niet ff uit geloof ik. Vond het al raar dat we niks van je hoorden. Ik bel je zo!

Bas
 
Ik heb toch wel veel schade gezien maar deze fiets slaat alles..

Je hebt echt mazzel gehad man!

Tel je engeltjes maar op je schouder (hoeveel heb je er nog over)

Ik heb er reeds 3 verspild en ik vrees dat mijn 4e mijn eind zal betekenen

Maar die bewaar voor als ik op ben of zo...met 300 over een stil stuk op de vroege ochtend en dan wham bocht uit...mooi einde..

Dat zei de expert ook toen hij mijn fiets zag....
Ik heb al mijn engeltjes in 1 keer verspild, dus ik ga wel wat rustiger aan doen.
Ps idd mooie einde maar ik hoop toch echt niet dat je het zo gepland hebt!!

Op zaterdag 25 oktober 2003 12:24 schreef BasE het volgende:
en nu de hamvraag!
is ie total loss verklaard?

technisch en financieel total loss

Op zaterdag 25 oktober 2003 13:17 schreef Racekip #1 het volgende:het zou je maar gebeuren zeg
da was zeker wel een zeer harde crash
en wat wordt je volgende motor?

Zeker hard....
Volgende motor weet ik nog niet zeker, de nieuwste 12, maar er komen ook hele mooie nieuwe fietsen uit in 2004, dus ik kijk nog rustig ;) meer kan ik nu toch nog niet :+

Op zondag 26 oktober 2003 11:44 schreef Brullie het volgende:
Tering man,

Dat poets je er niet ff uit geloof ik. Vond het al raar dat we niks van je hoorden. Ik bel je zo!

Bas

Leuk je weer gesproken te hebben, spreken snel weer wat af!!
 
Hé Hakan, ik heb lang gewacht om een reactie te geven omdat ik dit echt een zwaar onderwerp vindt, ik ken je van de PPP, en vindt je in mijn ogen echt een toffe kerel.
Ik lees veel op dit forum, maar reageer weinig.
De reden hiervan is ,dat er zoveel negatieven dingen gebeuren met de mensen die ik ken, op het moment dat ik daar op reageer trek ik het mezelf erg aan, en dan krijg ik het niet meer uit mijn hoofd voor de komende tijd.
Sorry voor de late reactie, maar toen ik dit bericht voor de 1e keer las had ik zoiets van, sjit !!!! ,weer een bekende.

Groetjes een sterke René
 
Hé Hakan, ik heb lang gewacht om een reactie te geven omdat ik dit echt een zwaar onderwerp vindt, ik ken je van de PPP, en vindt je in mijn ogen echt een toffe kerel.
Ik lees veel op dit forum, maar reageer weinig.
De reden hiervan is ,dat er zoveel negatieven dingen gebeuren met de mensen die ik ken, op het moment dat ik daar op reageer trek ik het mezelf erg aan, en dan krijg ik het niet meer uit mijn hoofd voor de komende tijd.
Sorry voor de late reactie, maar toen ik dit bericht voor de 1e keer las had ik zoiets van, sjit !!!! ,weer een bekende.

Groetjes een sterke René

He René!! Dat is lang geleden!
Allereerst, toch heel erg bedankt dat je reageert, waardeer ik enorm. Met mij gaat het weer een stuk beter, mijn gips is er gisteren na 10 weken af gegaan dus herstel gaat steeds beter.
Inderdaad is er dit jaar heel veel gebeurd waar je totaal niet vrolijk van word, helaas heb ik ook mijn steentje bijgedragen met mijn ongeval, dus kan ik je heel goed begrijpen, hoop dat het volgend seizoen niet zo is en de ongevallen afnemen.
Voor mij in ieder geval wat rustiger rijden.
Ik ben nog een paar keer op PPP geweest, helaas was jij er niet, maar mail me een keer dan spreken we wat af om een drankje te doen, je bent altijd welkom!
12play@wanadoo.nl

Nogmaals bedankt en ik zie je mail tegemoet
Groetjes Hakan
 
Terug
Bovenaan Onderaan