Restwaarde Yamaha YZF 600R thundercat

ondernul

Rookie
1 aug 2005
10
0
kapelle
Hallo,

Ik heb eens een vraag. Ik ben opzoek naar de restwaarde van mijn motor. ongeveer natuurlijk. het is het model uit 1996 met 48000KM op de teller. voorband vorig jaar vervangen. achterband moet over ongeveer 2500KM. remblokjes zijn nu versleten.

rest is wel goed. wat zouden jullie zeggen over de waarde voor verkoop op dit moment.?

Thnx
 
Ik zou zeggen, neem het gemiddelde van particulier en dealeraanbod.
Dan zit je meestal wel goed imho.
 
Cats zijn niet veel waard.
Waarom weet ik niet maar het is zo terwijl het fijne motoren zijn dit weet ik omdat ik er zelf 1 heb gehad.
 
Ik heb zelf een Cat gehad uit '96 met diverse opties, uiteindelijk voor iets van 3000 verkocht... (dit was wel 3 jaar geleden).

Denk dat je rond de 2500 moet gaan zitten.
 
Particulier zweeft een Thundercat pre 97 met een stand van 20.000 tm 50.000 tussen de 2200 en 3700 euro.

Als je een vraagprijs van 3000 aanhoud, zit je wel goed volgens mij.
 
3000 euro voor eentje uit 1996? Nee, dat is niet realistisch.

Denk dat je rond de 2000-2500 beter zit eigenlijk. Dr staat er nu hier op MF eentje uit 2000 met <10.000km voor 3100 en daar is ook weinig interesse in.
 
jah ik denk inderdaad dat 3000 niet echt een goede prijs is. denk inderdaad tussen de 2000 - 2500 euro datd at beter is.
Er zijn hier nergens tabelletjes voor te vinden ofzo hey? of weet iemand die wel te vinden.?
 
Nee, dat ligt toch echt aan de km-stand, de staat van de motor en onderhoud.
 
Tussen de 2000 en 2500 is realistisch. Afhankelijk van de staat van de motor.
 
Ik kreeg voor mijn Thundercat uit '96 met ook 48000 op de teller nog € 3000,- toen ie total loss werd verklaard. Achterband was nieuw, voorband was wel aan vervanging toe.
 
jah ik denk inderdaad dat 3000 niet echt een goede prijs is. denk inderdaad tussen de 2000 - 2500 euro datd at beter is.
Er zijn hier nergens tabelletjes voor te vinden ofzo hey? of weet iemand die wel te vinden.?

Ik zei ook als vraagprijs he :P

Ik had mijn YZF750 er op 1800 ingezet een jaar terug, uiteindelijk netto 1300 euro aan overgehouden, scheelt ook precies 500 hehe.
 
heb zelf net een cat gekocht en prijzen zo rond 2500-3000 waren wel het meest gangbaar voor zulke fietsen.
wel een erg fijne fiets :Y
 
De waarde zal afhankelijk van de staat tussen de 2000 en 3000 liggen.
Je zegt zelf al remblokken, achterband.

Neem aan dat er dan het laatste jaar geen onderhoud aan verricht is.
Een beurtje incl blokken achterbandje loopt al op.
Overigens hebben we het nog niet over gebruikerssporen gehad etc.

Ik kocht mijn cat 4 jaar gelden voor 4000 euro incl garantie en in een pico bello staat.
km stand destijds 48k km.

En de cat bevalt mij nog steeds prima hoor, fijne motor.
 
ik kreeg van de verzekering als dagwaarde 3000,- euries terug. dat is een maand geleden. deze had 57000 kilometer gelopen.

vond ik zelf best veel aangezien ik hem 7 maanden eerder voor die prijs heb gekocht :+

kwam trouwens uit april '97
 
ok. nou ik ga hem op internet gooien voor 2400 euri. Binnen kort eens even foto's maken dan :D
jatten vink niet zo een goed idee. :P

Maar bedankt. Ik weet genoeg. Als de conditie van de motor redelijk is moet ik er toch wel ongeveer 1800-2000 voor kunnen krijgen.
THNX :D
 
ok. nou ik ga hem op internet gooien voor 2400 euri. Binnen kort eens even foto's maken dan :D
jatten vink niet zo een goed idee. :P

Maar bedankt. Ik weet genoeg. Als de conditie van de motor redelijk is moet ik er toch wel ongeveer 1800-2000 voor kunnen krijgen.
THNX :D

nette prijs

het belangrijkste onderdeel is onderhoud dus voor verkoop een beurtje laten geven doet het ook altijd goed ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan