Restyle Kleding

Heb in mei een 2 broeken eentje textiel en eentje een lederen race broek bij Restyle gekocht.
Ik rij elke dag bij goed of slecht weer. 3 weken geleden, begon tijdens een godvergeten regenbui, mijn broek te lekken...ja precies in het kruis, heerlijke koude ballen als je thuis komt.
De volgende dag direct naar Restyle gebeld en ik kan een nieuwe broek op komen halen.
Jammer dat de broek na een 1/2 jaar al begint te lekken. Hopelijk dat het bij de nieuwe broek niet gebeurt.
Ik ben wel blij met de pasvorm en de klachten afhandeling.
 
Ik heb een jas een helm en laarsen gekocht.

Ik hoop er het beste maar van. De service was iniedergeval goed
 
Hm.... begint nu een beetje naar spam te rieken..... :N

Volgens mij is Toverfee een gewone klant. Ik ben haar daar zelf tegengekomen, toen ik daar mijn gele jas met broek kocht. (Zie één van de 'gespot' topics)

En ja: koffie met een koekje...

En ja: ik maak best een paar kilometers, jas/broek bevallen mij prima. (Moet ook zeggen dat ik het NIET goedkoop vond...)
 
Heb laarzen van Restyle waar na iets meer dan een jaar het ijzer uit de zolen steekt. Rommel. Echt een afrader! En ja, ben terug geweest, en kan met korting nieuwe laarzen kopen. Maar dan vind ik nog dat ik erg duur uit ben voor iets meer dan een jaar.
 
Heb laarzen van Restyle waar na iets meer dan een jaar het ijzer uit de zolen steekt. Rommel. Echt een afrader! En ja, ben terug geweest, en kan met korting nieuwe laarzen kopen. Maar dan vind ik nog dat ik erg duur uit ben voor iets meer dan een jaar.

Je motor in de bochten iets minder plat leggen. :+
 
Laatst bewerkt:
Heb zo'n fluo gele jas van Restyle en ben daar erg tevreden over. De rits is bij mij ook kapot maar desondanks vind ik het een top jas voor een top prijs.

Het enige nadeel is, dat 'ie zo snel zwart wordt van het vuil...
 
Ik heb 1 1/2 jaar gelden een leren combi gekocht, en ik ben er nog steeds heppie mee.
Geen kapotte ritsen of naadjes die los gaan.
En ik ben niet bepaald een mooiweer rijder.

( 1 nadeel is wel dat de broek wat strakker is gaan zitten op de taille)
 
Ik heb een leer combi pak gekocht bij Restyle.
(advertentie gevonden via Marktplaats, ik zoek altijd koopjes)
Inderdaad, de verkoper (indisch type) is zo'n stereo-type, verkoper, snel lullen, overal een antwoord op, en alles wat "daar" te koop is, is geweldig, bla bla bla....
MAAR !
Hij zegt overal achteraan : "Als er iets is, heb je garantie"

Mijn pak is nog steeds goed.
Heb dan ook nog niet veel km's gehad. Maar, ben er wijs mee !

Oh ja, TIP !
Ze hadden, nog geen pin. Dus voor je gaat, bel even of dat nog steeds zo is.
Anders flappen mee nemen !
 
Na ruim een jaar ff mijn ervaring

1 paar laarzen omgeruild want de binnen voering liet los. Zonder problemen dus das wel goed.
over de laarzen. zweet poten niet normaal dus enige ventilatie zit er niet in. de nep goretex is waarschijnlijk gewoon plastic

de Jas. Klitten band laat volledig los en een paar drukkers zijn kapot. ook niet water dicht en geen ventilatie. waarschijnlijk de zelfde nep goretex

De helm. erg goed

De hand schoenen ook erg goed
 
Ben er wel eens binnen geweest zo op het oog leuk.
Maar je kan beter iets meer uit geven voor kwaliteit.
Betaald zich terug.
 
Wegwezen oma... afgelopen vrijdag bij restyle wezen kijken voor een (doorrij-)pak. Gewoon uit nieuwsgierigheid, om te zien of het wat is, of de prijs/kwaliteit verhouding klopt, en of ik daar kon slagen.
Lang verhaal kort; vriendelijk geholpen, gepast en gekeken & weer vertrokken.
Ik vond de kwaliteit niet in verhouding met de prijs: ligt misschien aan mijn maat, maar vond de jassen als een zak om het lijf hangen. Ritsen van metaal, die al moeilijk gaan in de winkel, naden die niet veel vertrouwen geven, losse waterdichte voering (los!?) nee niet voor mij.
Ben uiteindelijk bij ons in de stad geslaagd met Alpinestars, broek en jas voor de prijs die in Barneveld werd gevraagd voor alleen een jas. Kennelijk heb ik een Alpinestars maat, dat voelde meteen goed.
 
Goede keuze.

Ook geen goede ervaring met het merk. Een leuke set gekocht voor woon werk verkeer. WATERDICHT !!! Eerste beste bui zeik en zeik nat.. teruggegaan, tja je moet hem nog wel even impregneren B| say whaaatt.. waarom een waterdichtpak impregneren.. ja je moet het onderhouden.8)7

HIervoor een jas gehad, waarmee ik totaal geen onderhoud had gedaan en toch na jaren gebruik nog steeds waterdicht was. Helaas mee onderuit gegaan, dus die was kapot. Het kan dus wel ;)

Het is dat het niet om de hoek is voor mij, maar had geen zin meer om heen en weer te rijden. anderhalf jaar verder nu en heb hem nog steeds, maar ik weet bij een bui ben ik deels nat.
 
Uitstraling en prijs zijn erg belangrijk als het om een nieuw overhemd gaat ;)

Motorkleding is veiligheidskleding. Als (eerder in dit topic en óók bij een maat van me) een blikken rits 3x spontaan uit elkaar lazert, dan weet je dat het gebruikte type rits gegarandeerd uit elkaar klapt als je op je snufferd gaat. Of hij netjes onder garantie wordt gerepareerd verandert niets aan dat feit. Wees kritisch over ISO normen (stiksels, wrijfvastheid, scheurvastheid), juist als het allemaal super voordelig is lijkt.

Edit: Uit het andere oude topic:


Maar toen ik wat later begon over ISO dubbel gestikte naden, leerdiktes en CE goedgekeurde protectors, heb ik nooit meer wat van meneer gehoord...
 
Voor zover ik weet leveren ze motor kleding aan de overheid (politie enz.) Op Social media zijn ze erg actief. Check hun Facebook pagina maar eens. Daar zie je natuurlijk alleen de positieve verhalen maar toch. Ik krijg een goede indruk van het merk deze dagen.
 
Ik koop er al jaren motorkleding. Vroeger was het klittenband inderdaad niet heel sterk maar dat is verbeterd. Het is heel behoorlijke kwaliteit voor de prijs. In mijn ogen beter als MQP en IXS. En nee, ik ben geen mooi weer rijder. Ik rij het hele jaar rond woon-werk, ook met sneeuw en regen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan