Restyle Kleding

Smuiger

MF veteraan
1 dec 2009
16.211
540
Zaanstad
Facebook
Wie kent dit merk?
Is het wat? Het ziet er wel goed uit en niet duur. Maar als je maar een jaar met een jas doet is het nog steeds duurkoop.

Nu ja morgen in Aalsmeer ga ik even kijken bij de Sale
 
Ik heb een Restyle Jack! Prima ding, Waterdicht Wind dicht Warm! niks mis mee maar!!! ik had wat gezeik met mn ritsen. Tot 2 keer toe mn rits in mn handen gehad. Eerste keer laten fixen (viel netjes onder de garantie) en toen was ie met 5 min weer stuk toen zelf gefixed

Verder geen klachten, Top jack!

Ook in Aalsmeer gekocht
 
Tja, daar maakt iedereen z'n eigen keuzes in. Ik begon ook met goedkoop spul. Niks mis mee voor de prijs.
Maar ja, dan gaat er een ritsje kapot, het zit toch ook wat warmer dan verwacht omdat het spul niet genoeg ademt, het lekt soms een beetje, de pasvorm is niet hélemaal je dat..... Niet erg als je af en toe een ritje maakt, al gaat dat op den duur toch irriteren.

Maar als je élke dag rijdt moet het gewoon droog zijn en goed zitten. Dan is het wel zo slim om kwalitatief wat beter spul te kopen. Dat kost inderdaad wat meer, maar gaat een stuk langer mee, is veiliger en doet waar het voor gekocht is.
Ik zweer tegenwoordig bij Goretex. Sommige "vervangers" zijn misschien (bijna) net zo goed, maar dit spul is ook nog eens vakkundig in elkaar gezet qua stikwerk enz..
 
Ik rij iedere dag motor:) iedere dag met mn restyle jack! Geloof me heb wat plens buien op mn kop gehad, Kurkdroog. En ook de pasvorm is prima met mijn lichaamsbouw.

Zou zeggen ga lkkr kijken en laat weten wat je dr van vind!
 
ik heb een pak van Restyle. ik ben vrij mager+lang dus wou de broek op maat laten maken...gedaan maar pasvorm is verre van oke. ze kunnen daar echt niet opmeten dus als je het pak niet direct past gwn laten liggen.

algemene kwaliteit : redelijk maar zeker waar voor je geld. het gebruikte leer/ afwerking naden is natuurlijk geen alpinestars maar voor deze prijzen zeker niet slecht.

ik heb een jas met wintervoering erin, lekker warm maar zomers zonder voering is je jas 5 maten te ruim. das niet prettig dus ik zou het niet doen.

Verdict, kzou het pak niet nog eens kopen ipv pasvorm (te strakke broek, te ruime jas) en meer spenderen aan een goed zittend pak.
 
Tja, daar maakt iedereen z'n eigen keuzes in. Ik begon ook met goedkoop spul. Niks mis mee voor de prijs.
Het is goed om goedkoop spul te hebben gehad. Je waardeert dan de duurdere spullen meer. Tenminste...je snapt dan waarom die andere duurder zijn, en merkt dat bepaalde zaken erg handig zijn. Waarmee ik niet zeg dat goedkope spullen niet goed zijn, of dat duurdere spullen (per definitie) beter. Tot op zekere hoogte zijn de duurdere spullen vaak wel weer beter van kwaliteit (afwerking, materialen, praktisch).

Iedereen maakt natuurlijk keuzes die deels gebasseerd zijn op het budget. Het enige waar ik nooit op bezuinigd heb, was een helm. Mijn eerste helm (na 1 of 2 lessen met stinkende rijschoolhelm) was een BMW systeemhelm (jaar of 15 geleden). Daarna een goedkoop jack gekocht van plastic, dus vreselijk warm. Maar ja...ik wilde toen geen 500 gulden betalen voor een jack. Toch maar een keer een nep-goretex ding gekocht van Motoport en later (kwam het verstand) een heel fijn Dainese jack van Goretex. Dán merk je ineens waarom die een stuk duurder was. Het jack hangt nu nog steeds aan het rek en hoewel ik inmiddels een leren pak heb, is het jack nog steeds goed. Er hangt nog geen naadje los. Draagt goed en is gewoon kwaliteitsspul. Maar ja...kostte indertijd bijna 1000 piek. Dan mag het wel lekker zitten en lang goed blijven natuurlijk.

Gelukkig heb nu wat meer geluk gehad en heb een BMW Atlantis pak van iemand over kunnen nemen voor maar €400. Heerlijk spul! Voor wènig ;)
 
ook ik heb een pak daar vandaan,(leer combi)tot op heden helemaal nix aan gehad ,ritzen zijn prima en de stiksel zitten nog steeds op de zelfde plaats :Y

zou gewoon eens gaan kijken,aardige verkoper die zijn mondje aardig kan roeren.koffie en fris vloeien er met regelmaat..

enne kijken kost nix :W

sucses.
 

Nou, ik heb het even geprobeerd om je tegemoet te komen, maar kon verrekte weinig terugvinden wat betreft de TS vraag. |(

Dus wat wil je zeggen?? Gebruik de zoek functie?? Als dat je reactie op de vraag is faal je best. B|

En daarnaast: zou een aardig saai forum worden als je geen topic meer mocht starten; alles is al gezegd en ga maar lekker spitten in onderwerpen van vijf jaar geleden, zoek het uit maar ga ons niet vervelen met vragen die al gesteld zijn. :o :o



On topic: Restyle jacks ken ik nu wat beter dan vóór dit topic gestart werd, dank U...
Lijkt me een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben.
 
Nou, ik heb het even geprobeerd om je tegemoet te komen, maar kon verrekte weinig terugvinden wat betreft de TS vraag. |(

Dus wat wil je zeggen?? Gebruik de zoek functie?? Als dat je reactie op de vraag is faal je best. B|

En daarnaast: zou een aardig saai forum worden als je geen topic meer mocht starten; alles is al gezegd en ga maar lekker spitten in onderwerpen van vijf jaar geleden, zoek het uit maar ga ons niet vervelen met vragen die al gesteld zijn. :o :o



On topic: Restyle jacks ken ik nu wat beter dan vóór dit topic gestart werd, dank U...
Lijkt me een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben.

Zit wel wat in, we kunnen inderdaad alles op slot gooien en er gewoon een grote encyclopedie van maken. Inderdaad flauw om maar meteen met de zoekfunctie te schermen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een leren jas en laarzen van Restyle.
Nu heb ik de jas nog niet zo gek vaak aangehad maar ben er tot nog toe zeer tevreden over. Van beide is de pasvorm perfect.
De keuze heb ik ook gemaakt omdat ik de ritsen er eigenlijk wél degelijk uit vond zien.
Of het duurkoop is moet nog blijken maar ik denk dat het met de prijs/kwaliteitsverhouding best goed zit.

Mijn helm heb ik daar (Aalsmeer) ook vandaan (geen Restyle).

Maar denk ik wel dat je sowieso op zoek gaat naar een bekender/duurder merk naarmate je vaker op de motor zit. (Mooiweerrijder hé? 8-) )
 
fuck zeg, nog zo'n incompetente drol.
en dan faal ik?

Ervaring met kleding van Restyle

met in het topic zelf nog verwijzingen naar eerdere topics.


Dude, ik reageer op jouw antwoord op TS's vraag, waar hij bar weinig mee kan, maar dat drong niet tot je botte hersens door, zo bleek maar weer. Tot zover mijn verweer, ik heb wel wat beters te doen, grapjas :r

Wat je ook gelijk had kunnen doen, en om jezelf een hoop gedoe te besparen, is gewoon de link ff posten, waar de TS je voor bedanktte.

Incompetent, yeah, right!
 
Het is goed om goedkoop spul te hebben gehad. Je waardeert dan de duurdere spullen meer. Tenminste...je snapt dan waarom die andere duurder zijn, en merkt dat bepaalde zaken erg handig zijn. Waarmee ik niet zeg dat goedkope spullen niet goed zijn, of dat duurdere spullen (per definitie) beter. Tot op zekere hoogte zijn de duurdere spullen vaak wel weer beter van kwaliteit (afwerking, materialen, praktisch).

Ben ik helemaal met je eens.
Is ook een leerproces. In het begin heb je iets van: waarom moet een jas van een van de betere merken zoveel duurder zijn? Waarom Goretex als je voor veel minder geld iets soortgelijks hebt?

Ik kocht een paar motorlaarzen, kostten toch ook rond de 150 Eurie. Waterdicht, blabla. Dat waren ze ook, tot na anderhalf jaar er zo af en toe een straaltje water binnenkwam. Na twee jaar waren ze gewoon op, hing de zool er los onder en lekten ze als een vergiet. 's Zomers waren ze knap warm en 's winters toch nét ff te koud.
Toen voor 270 Eurie een paar merklaarzen gekocht. Die heb ik nu al bijna 8 jaar. Perfect waterdicht en zitten als pantoffels....... het hele jaar door.
Als ik het vergelijk met dat andere paar, dan heb ik m'n geld er al dik uit en nog veel beter zittende en veiliger laarzen ook.
Had net zoiets met een goedkope motorbroek van de beurs. Waarom meer betalen? Jaja, altijd zweten in dat kreng......en lekken als een gek.

En nogmaals, als je minder vaak rijdt hóef je uiteraard geen 900 Eurie of meer voor een pak uit te geven.
Toch heb ik ook dan de neiging naar bekendere merken te kijken, dan weet je tenminste wat je koopt. Een bekende fabrikant zal z'n naam nu eenmaal niet te grabbel willen gooien.

Maar dat mag iedereen uiteraard zélf bepalen.
 
Ik heb zelf een textielpak bij Restyle gekocht, en heb spijt.

Pasvorm is niet goed, Jas te groot, broek te klein.

De voering is nu na een jaar overal aan de binnenkant aan het scheuren , en helemaal waterdicht is hij nooit geweest.

Naden zijn slecht gestikt, drukknopen geroest en werken niet fijn meer.

jammer dat ik er toen (een jaar geleden) zo weinig vanaf wist dat ik hem gewoon gekocht heb.

Kortom: Restyle is naar mijn mening een absolute afrader!
 
naar mijn weten kan je gewoon terug voor garantie en of fouten .... je word daar super geholpen.
Heb zelf een jack wat niet stuk te krijgen is ...
 
nou, heb zelf jas en broek en laarzen.

1 jas is in gekort op mijn verzoek. helemaal topie.
2 broek is ook aan gepast naar mijn verzoek. Na een vakantie was het niet helemaal water dicht. waar het ook aan ligt, maakte niet zo veel uit. heb nu en nieuwe broek aangepast naar mijn verzoek. en weer een flinke regen bui gehad en water dicht. ook al onder vind je problemen dan word het goed opgelost. garantie enz.
3 laarzen ook een goede regen bui en niet helemaal waterdicht, gemeld en nieuw gekregen.

Dus nu is alles waterdicht. ik rij namelijk elke dag, woon werk verkeer.
Prijs en kwantiteit en service zijn goed.
 
Laatst bewerkt:
Hm.... begint nu een beetje naar spam te rieken..... :N
 
Hm.... begint nu een beetje naar spam te rieken..... :N
Omdat er 2 man zijn die iets positiefs zeggen? Kweenie hoor. Als het nou iemand was die nét geregistreerd was zou ik dat ook zeggen.

Ervaringen zijn altijd enorm verschillend. Er zijn denk ik ook zat mensen te vinden die een slechte ervaring hebben met een Rukka pak. En ook mensen die dolgelukkig zijn met een Aldi pak. En omgekeerd ook. Het is maar net wat je verwachtingen zijn, je ervaring en hoe je het product gebruikt. Er zijn nu eenmaal mensen die alles kapot krijgen, terwijl anderen weer enorm zuinig zijn op hun spullen. Zo een ben ik er. Wel lastig, want ik doe dus altijd heel lang met mijn spullen. En soms wil je iets nieuws, maar de ouwe zooi is nog zo goed... ;)

BTW: in ons SWD team zat een rij-instructeur en als ze die mensen motorspullen laten testen, zou niets goed zijn. Als je heel de dag op een motor zit, is er geen een waterdicht pak, laarzen gaan ook altijd lekken en helmen zitten ook niet allemaal even lekker na zoveel uur per dag. Heel verontrustend moet ik zeggen... ;)
 
Omdat er 2 man zijn die iets positiefs zeggen? Kweenie hoor. Als het nou iemand was die nét geregistreerd was zou ik dat ook zeggen.

Nee, uiteraard niet. Maar als het zó nadrukkelijk wordt neergepend en in vette letters, krijg ik daar geen warm gevoel bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan