Resultaat van een weekendje regen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Revenant

Die hard MF'er
14 feb 2004
645
0
Deventer
Aangezien voor afgelopen weekend weer eens rot weer voorspelt, ben ik maar eens begonnen aan het verfraaien van de motor.

Helaas waren de witte strepen op... :+ dus de rode strepen op de velgen zijn even een tijdelijke oplossing ;)

Aangezien ik de motor volgend jaar weer wil verkopen had ik niet zo'n zin om in de achterkant te gaan zagen... Dus... beetje creatief met traanplaat geworden...

Men neme:
1 motor met lelijke taartschep:

full
 
En natuurlijk even de knippers veranderen:

full


Toch geen slechte invulling voor zo'n nat weekend..... :}

Nu nog een keer de strepen op de velg vervangen voor wit.. en klarie!!!
 
Maareeehhhh, waar zit dan nu die traanplaat. Die zie ik helemaal niet meer terug op de foto's. Of ligt dat nou aan mij en ben ik nog niet echt wakker ofzo.

Voor de rest ziet het er zeker wel vet uit. Ook met rode strepen op de velgen zeker geen verkeerd gezicht.
 
Maareeehhhh, waar zit dan nu die traanplaat. Die zie ik helemaal niet meer terug op de foto's. Of ligt dat nou aan mij en ben ik nog niet echt wakker ofzo.

Voor de rest ziet het er zeker wel vet uit. Ook met rode strepen op de velgen zeker geen verkeerd gezicht.

Aangezien ik de complete achterkant/onderkant eruit heb gesloopt had ik geen plek meer voor mijn accu en electronica.. (bovendien keek je van onder het zadel zo naar het wiel, leek me niet zo handig.)
Heb van traanplaat een 'bak' gemaakt waar de electronica inzit...
Die bak zit onder m'n zadel, voor de undertail.

<edit> Zie foto:
 
Laatst bewerkt:
Ben ook niet zo handig hoor.. ben niets voor niets 2 dagen beziggeweest.. (en heb zowat de hele traanplaat verzaagd voor 1 klein ^&*^*& stuk)

Gewoon op een zaterdag beginnen en je laten opfokken door alle geluiden van optrekkende motoren... (was regen voorspeld.. werd zonnig... |( )

werkt prima
 
Tja ... regel even mooi weer in het weekend.. dan kom ik KB beekbergen wel weer onveilig maken... }) :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan