Resultaat van je crash-topic: deel 2

op men plaat gegaan op Mettet -O-
in de snelste bocht van het circuit

filmpje:
 
Laatst bewerkt:
In het kader van goed nieuws: [afbeelding]
[afbeelding]
dit zootje zorgt er voor dat ik weer kan lopen! Vorige week is er een plaat bij gezet en de boel is een stuk steviger geworden! Kleine complicatie is dat ik een katheter gekregen heb omdat ik niet meer zelf kon plassen, maar daar gaan we volgende week weer mee aan de gang. Voorlopig kan ik weer krukvrij over straat! *O* *O*
Door de ruggeprik?

Mooi stukkie beunwerk in je been :) 8-) Goed dat het wel helpt!
 
[img=300]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1619355_10203069951567860_1804150992_n.jpg[/img]

Deze jongens vandaag weg laten halen :Y
 
Laatst bewerkt:
Loop alweer een maandje zonder krukken, als je t weet zie je nog wel dat ik niet helemaal perfect loop. Nu zonder die schroeven is het wel weer klote, bewegen is nog pijnlijk. Daar hoop ik snel vanaf te zijn zodat ik weer normaal loop met alleen een pin en niet van die gekke dwarse schroeven.

Om het even op een rijtje te zetten:
16 november bovenbeen gebroken (femur fractuur)
Eind december mn hak/hiel weer tegen mn bovenbeen gekregen
Begin januari lopen met 1 kruk
Eind januari lopen zonder krukken
Eind februari is de kracht weer grotendeels terug, zelfs een dag op de beurs geslenterd.

Al met al een veel sneller herstel dan ik gedacht had.
 
Laatst bewerkt:
Loop alweer een maandje zonder krukken, als je t weet zie je nog wel dat ik niet helemaal perfect loop. Nu zonder die schroeven is het wel weer klote, bewegen is nog pijnlijk. Daar hoop ik snel vanaf te zijn zodat ik weer normaal loop met alleen een pin en niet van die gekke dwarse schroeven.

Om het even op een rijtje te zetten:
16 november bovenbeen gebroken (femur fractuur)
Eind december mn hak/hiel weer tegen mn bovenbeen gekregen
Begin januari lopen met 1 kruk
Eind januari lopen zonder krukken
Eind februari is de kracht weer grotendeels terug, zelfs een dag op de beurs geslenterd.

Al met al een veel sneller herstel dan ik gedacht had.

Het zal oa leeftijd zijn geweest;) Ik heb na een soortgelijke ervaring ook weer na 2.5/3 maanden zonder krukken kunnen lopen.

Maar leeftijd, geen overgewicht, sportief, volgens mijn artsen draagt het enorm bij aan goed herstel en revalidatie.
 
Het zal oa leeftijd zijn geweest;) Ik heb na een soortgelijke ervaring ook weer na 2.5/3 maanden zonder krukken kunnen lopen.

Maar leeftijd, geen overgewicht, sportief, volgens mijn artsen draagt het enorm bij aan goed herstel en revalidatie.
Klopt ja, ben 22, redelijk sportief en een gezond/laag BMI.

En gewoon de wil en drang om weer te kunnen lopen. Ik heb maar één keer echt een inzinking gehad (inclusief huilbui), verder altijd positief geweest en gelachen. Veel fysio en er helemaal voor gaan.
 
Mooi dat het zo goed gaat!! Ben blij dat het ook gewoon goed kan gaan.

Leuk jasje overigens _O-
Wat dacht je van deze? Het Amphia gaat voor blauw. ;)

[img=300]https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1/1441318_10202375395924403_2083512961_n.jpg[/img]
 
Dat kan ik na 5 maanden nog steeds niet :')
Oei :') Ik moet zeggen dat het laatste stukje veeeel langzamer gaat dan het eerste stuk. Nu, na twee maanden, kost het me nog even moeite om mn bovenbeen weer aan te raken... Het is net als de accu van een telefoon, tot de 90% gaat het heel snel, daarna duurt het veel te lang. Volgens mij had had jij de breuk ook dichter bij de knie, dat zal ook wel schelen.
 
5½ maand na dato hebben ze eindelijk biedingen op het wrak laten doen, en iemand wil er €900 voor geven. Nu moet ik zelf natuurlijk al die shit gaan regelen direct met de Tsjechische opkoper, joepie. -O- Ook handig dat de kentekenpapieren inmiddels in Barcelona liggen dus die zal ik ook weer terug moeten halen ofzo. :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan