Resultaat van je crash-topic: deel 2

Alsof het niks is... 6400 euro aan opslagkosten... dik 6 euro per dag, lekker verdienen voor amper wat ruimte dat een motor inneemt... Volgens mij moet ik carrièreswitch maken...
Dat is 7x de waarde van het wrak en 2x de dagwaarde (in 2014) :')
 
Het was een mooie rit in Frankrijk op 10-08-2015 die met een flinke klapper vroegtijdig zou eindigen.
Maar gelukkig niet zo ernstig afloopt want ik kan er hier zelf over vertellen.
Niemand heeft het zien gebeuren omdat we niet kort op elkaar reden, dit juist om ongelukken te voorkomen.
Op deze foto is mijn motor nog heel.[afbeelding]
Gisteren telefoon gehad van mijn rechtsbijstand.
De rechtszaak is in mijn voordeel beslecht en nu zijn ze aan het afspreken hoe hoog de vergoeding moet gaan zijn.
Het eerste bod hebben we alvast afgewezen
Binnenkort hoor ik wat hun tweede bod zal gaan zijn.

Na drie jaar toch nog. Was het al bijna vergeten.
 
Duurt ff, maar dan heb je ook wat... :X
Liever had ik dat het niet gebeurd was maar je moet maar het beste er van maken toch?
Zo zie je maar weer, al het goede komt langzaam! Hoop dat je uiteindelijk een acceptabel voorstel krijgt.
Ik hoopte dat ik de dagwaarde van mijn motor vergoed zou krijgen, rond de €2300,- getaxeerd. We zitten al op een bod dat ik ook gewoon een nieuwe R1 kan kopen.
Het is dat mijn advocaat vroeg een weekje geduld te hebben, ik weet niet hoe het werkt maar hij doet maar even.
Ik rekende op 0,0 dus alles daarboven was al acceptabel.
 
Liever had ik dat het niet gebeurd was maar je moet maar het beste er van maken toch?Ik hoopte dat ik de dagwaarde van mijn motor vergoed zou krijgen, rond de €2300,- getaxeerd. We zitten al op een bod dat ik ook gewoon een nieuwe R1 kan kopen.
Het is dat mijn advocaat vroeg een weekje geduld te hebben, ik weet niet hoe het werkt maar hij doet maar even.
Ik rekende op 0,0 dus alles daarboven was al acceptabel.
Je hebt genoeg voor je kiezen gehad, daar mag best wat moois tegenover staan...
 
Je hebt genoeg voor je kiezen gehad, daar mag best wat moois tegenover staan...
Ik vermoed te positief ingesteld te zijn om zo te denken. Ik zat er al een tijdje aan te denken om de blade te vervangen voor een naked maar net toen ik het bedrag bijna bij elkaar had moest ik het dak van ons huis vervangen omdat deze lekte. En dan heb ik de mazzel dat ik het allemaal zelf kan doen. En als je dan toch je dak vervangt dan isoleer je hem ook maar gelijk en dat was dan ook het vakantiegeld. Wel jammer want ik had net een paar mooie koffers op MP gescored. Gelukkig heb ik al heel veel extra uren mogen maken op m’n werk daarmee krikte ik het potje weer behoorlijk op en daarmee konden we misschien een weekje naar Duitsland om te gaan kamperen. Maar ik verkeer wel in goede gezondheid.
 
Ik ben 21 juni voor de medische expertise geweest om de hoeveelheid restschade te bepalen. Na een kleine zes jaar ben ik medisch uitbehandeld, dus dat traject kan nu afgesloten worden. Met de opwekkende mededeling dat ik artrose problemen in mijn schouder zal krijgen en dat er binnen 10-20 jaar een nieuwe knie in moet mag ik uiteindelijk toch heel tevreden zijn over hoever ik gekomen ben. Nu de verzekeraars nog even met elkaar laten knokken en dan kunnen we dit gedoe eindelijk achter ons laten.
 
Jij bent al vanaf 2012 bezig, al drie jaar meer ervaring in deze. Net als ik elke dag opstarten met pijn. Ben wel benieuwd hoelang het duurt voordat de partijen eruit zijn.
 
En weer even een update.
In september is het 5 jaar geleden, maar vandaag is het laatste document opgestuurd naar de verzekeraar van de tegenpartij. Ze gaan nu zsm het smartengeld overmaken en dan is het helemaal afgerond. *O*
Totaalbedrag schade: €18.500 waarvan €2.000 voor de motor :')

Ja ik ook een update, ik weet nu het bedrag dat ze gaan overmaken, mijn Advokaat vroeg me of ik al zat en alle zware machines maar even moest neerleggen. Na het eerste bod te hebben afgeslagen gaan ze €30.000,- overmaken.
Ik heb net een andere motor gekocht anders ging ik nu een andere motor kopen. Nu kan ik wel een mooie vervangingsdemper kopen en gaan we een weekje kamperen.
 
Ik heb geen update, maar ben erg onder de indruk van je kampeerkosten :} :} :}
Whahahaha, als je het zo leest dan zeker ja. We hadden de vakantie periode en daarmee ons vakantiegeld en we hadden een klein beetje spaargeld zo bedacht dat we eindelijk ons dak konden vernieuwen en isoleren. Maar door een noordooster wind kwamen we er achter hoe het is om wakker te worden in een nat bed. Dus de afgelopen weken heb ik de vrije tijd in ons dak gestoken en daarmee hebben we weer vakantietijd over maar hadden we niet echt een budget voor vakantie. Toen bleek ik nog meer dan honderd overuren te hebben staan die uitgekeerd gingen worden en toen bedachten we een korte vakantie trip. Na het horen van het eerste bod werden we het eens om ook mijn fireblade weg te doen en voor mij een naked te kopen.
Met alle uren die ik nu ook alweer gemaakt heb, zeker weer ruim 100 overuren, zal die 30000 waarschijnlijk geheel ongemoeid blijven.
 
Leuk een crashtopic!

Nu alweer een jaar geleden, iets met 100km/u de berm en sloot ingegaan (wss al op straat onderuit gegaan) op de terugweg van vakantie. TomTom vanaf de Harz de hele weg op kronkelwegen gezet en bijna bij de grens kwam ik op een weg waar op sommige plekken stenen waren verzakt. Uiteraard niet van het gas af, met een allroad misschien niet zo erg maar voor de Hawk en mij was het iets te. Waarschijnlijk door een tankslapper waar ik te laat op heb gereageerd onderuit gegaan. Gevolg was een zware hersenschudding, pijnlijke heup en enkel, 1ste dag op de IC gelegen en na 3 dagen alweer uit het ziekenhuis (wat ik al lang vond duren :9 ). Hersenschudding duurde een paar maand voordat ik daar echt vanaf was en heup (SI-gewricht) heb nu soms nog wel last van met verkeerd of te zwaar tillen.

Motor is er ook weer bovenop gekomen en nu in bezit van m'n broer. :)
Schade viel op zich nog mee (gezien de snelheid), stuur verbogen, rempot kapot, deuk in de tank, plastic kapot, subframe verbogen, koplamp kapot en teller kapot.

mv6fTCt.jpg

m4mVCSE.jpg

P8AZnj8.jpg

lcSySNr.jpg
 
Zo, ik kan me hier wederom melden na op het tt-circuit van mijn motor afgereden te zijn.

In de langzaamste bocht, de strubben, wilde me iemand voorbij waar het echt niet kon met een compleet andere lijn. Ik kon hem niet meer ontwijken en crashte.

6 gebroken ribben tot gevolg en afgevoerd naar het Wilhelmina ziekenhuis. Ondertussen ben ik per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis van Bergen op Zoom zodat mijn vrouw gewoon naar huis kan.

Even afwachten hoe het verder gaat, maar circuitseizoen zal wel ver over zijn.
 
Zo, ik kan me hier wederom melden na op het tt-circuit van mijn motor afgereden te zijn.

In de langzaamste bocht, de strubben, wilde me iemand voorbij waar het echt niet kon met een compleet andere lijn. Ik kon hem niet meer ontwijken en crashte.

6 gebroken ribben tot gevolg en afgevoerd naar het Wilhelmina ziekenhuis. Ondertussen ben ik per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis van Bergen op Zoom zodat mijn vrouw gewoon naar huis kan.

Even afwachten hoe het verder gaat, maar circuitseizoen zal wel ver over zijn.


Sterkte met het herstellen man.


Enne, een Tulpetoaner in Berrege??? _O-
 
Zo, ik kan me hier wederom melden na op het tt-circuit van mijn motor afgereden te zijn.

In de langzaamste bocht, de strubben, wilde me iemand voorbij waar het echt niet kon met een compleet andere lijn. Ik kon hem niet meer ontwijken en crashte.

6 gebroken ribben tot gevolg en afgevoerd naar het Wilhelmina ziekenhuis. Ondertussen ben ik per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis van Bergen op Zoom zodat mijn vrouw gewoon naar huis kan.

Even afwachten hoe het verder gaat, maar circuitseizoen zal wel ver over zijn.

Dat is echt klote, je bent ook wel erg ongelukkig terecht gekomen met 6 gebroken ribben in de langzaamsteen bocht. Hoe is de veroorzaker ander er aan toe en heb je nog excuses gekregen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan