Resultaat van je crash-topic: deel 2

Dat zal de verzekering ook wel gaan vragen ja. Sowieso dat die de causaliteit in twijfel gaan trekken, maar als er goed herstel eerder gedocumenteerd is zal dat na wat gemekker over en weer hopelijk wel goed komen.

Sterkte ermee!

komt helemaal goed, verwacht ik, ben nog herstellende van de schouder (resultaat crash 2014). de enkel is geen issue in deze
 
Dikke 50cc 4 takt Kymco jonguh, gaat als een malle en dat met 1 op 40.... :P Dat red mijn sp net niet zeg maar, daarbij zit ik met slecht weer achter een mega windscherm die er voor zorgt dat ik niet ernstig nat word. En een scooter poetsen? :N
Dat doe je beter dan ik.
Die van mij rijdt ongeveer 1 op 28, nog altijd een stuk zuiniger dan de motor of auto in ieder geval.
 
Dat doe je beter dan ik.
Die van mij rijdt ongeveer 1 op 28, nog altijd een stuk zuiniger dan de motor of auto in ieder geval.
da's nu net de reden da'k met de scoot naar het werk op en neer ga.
met de auto een drie kwartier rijden 15 verkeerslichten a 1:14
met de motor een half uur 15 verkeerslichten a 1:15
met de scoot nul verkeerslichten dus een kwartier a 1:36

nu is de scoot niet 100% orgineel hoor O-)
 
da's nu net de reden da'k met de scoot naar het werk op en neer ga.
met de auto een drie kwartier rijden 15 verkeerslichten a 1:14
met de motor een half uur 15 verkeerslichten a 1:15
met de scoot nul verkeerslichten dus een kwartier a 1:36

nu is de scoot niet 100% orgineel hoor O-)
Ik ben ook sneller met de scooter, en minder verkeerslichten :Y :Y
 
Vandaag brief gehad van de verzekering dat ze hun volmacht verzocht hebben de slotuitkering over te maken, dus binnen 3 weken staan de centjes op m'n rekening. :)

Nu van m'n kledingpolis nog even reactie + geld krijgen. Heb 14 dagen geleden gemaild met foto's en wat facturen enzo. Wellicht maar even een rappel sturen.
 
Verzekering van de tegenpartij heeft 2 weken terug uitgekeerd, de volledige 990,-, waarvan ik 110,- kwijt ben aan schadeherstel motor (de rest gebruik ik voor een grote beurt in het najaar).
Sinds die tijd weer bijna 2 keer over het hoofd gezien (uitrit, automobilist zag me niet of heeel laat, suckers)...

Valt me op dat je steeds vaker over het hoofd gezien wordt...wtf?!
 
Gisteren weer op de foto geweest in het UMC. Het goede nieuws is dat ik niet meer naar de chirurg hoef. Het slechte nieuws is dat dat komt omdat de botgroei zo traag gaat dat het geen zin heeft om regelmatig foto's te laten maken. Hij houdt wel contact met mijn fysio om een vinger aan het been te houden.

De chirurg wist nog wel te melden dat het een langdurig verhaal zou worden.. ik ben immers nog maar net bezig. :+

Belangrijkste is dat ik steeds beter loop en dat ik dat ook steeds langer volhoud. Ook het herstellen van revalidatie gaat steeds beter, al ben ik meestal nog wel een dagje de sjaak. Er zijn nu tenminste dagen dat ik bijna pijnloos ben *O* *O*
 
Nou het viel misschien een beetje tegen maar er zit in ieder geval vooruitgang in ook al gaat het dan langzaam.
Mooi man dat je dagen bijna pijnvrij bent.
 
Vrijdag 3 oktober dient eindelijk mijn artikel 12 procedure. Die middag mag ik aan 3 rechters uitleggen waarom ik vind dat er een strafrechtelijke procedure gevoerd moet gaan worden tegen de gast die me aangereden heeft. Ik geloof niet dat ze haast hebben bij dit soort zaken. -O-

Zal de eerste keer zijn dat ik de beste man zie. Als hij tenminste op komt dagen.
 
Plaatje van motor had ik al gepost, maar plaatje van vinger 5 maanden na dato nog niet. Het kleine stukje bot is los van het bovenste kootje en komt er ook niet meer aan vast. De pees zit aan dat losse stukje, dus die trekt mijn vinger niet meer recht. De foto is van 17 juni, ik kon een foto laten maken van hoe het nu is maar dat zou niet betekenen dat ze er iets aan kunnen doen. Dus heb ik vandaag maar weer een bijdrage geleverd aan het bezuinigen op de zorgkosten: 1 foto uitgespaard.

De chirurg die er vandaag was rijdt op een R1, dat was wel grappig. De co-assistent en de fysiotherapeut die erbij zaten moesten erg lachen.

finger2.jpg
 
Plaatje van motor had ik al gepost, maar plaatje van vinger 5 maanden na dato nog niet. Het kleine stukje bot is los van het bovenste kootje en komt er ook niet meer aan vast. De pees zit aan dat losse stukje, dus die trekt mijn vinger niet meer recht. De foto is van 17 juni, ik kon een foto laten maken van hoe het nu is maar dat zou niet betekenen dat ze er iets aan kunnen doen. Dus heb ik vandaag maar weer een bijdrage geleverd aan het bezuinigen op de zorgkosten: 1 foto uitgespaard.

De chirurg die er vandaag was rijdt op een R1, dat was wel grappig. De co-assistent en de fysiotherapeut die erbij zaten moesten erg lachen.

[afbeelding]
Toevallig is het altijd een R1 wanneer je het niet kan controleren.. :+

Klote van je vinger! -O-
 
Toevallig is het altijd een R1 wanneer je het niet kan controleren.. :+

Klote van je vinger! -O-


Er stond wel een motor van een MF-er voor de deur, maar dat was niet een R1. Ik denk wel dat 'ie echt een R1 rijdt. Ik zie het al voor me, chirurg is aan de late kant, komt de OK binnen met z'n helm nog in de hand...
 
Inderdaad k.. van je vinger. Kunnen ze dat niet aan mekaar fabriceren? Geen probleem met typen enzo?

Nee, kunnen ze niet repareren. Het bovenste kootje staat een beetje krom, maar het kootje eronder staat een beetje de andere kant op krom dus het topje van de vinger zit wel op de goede plek, dus ik kan wel goed typen.
 
Plaatje van motor had ik al gepost, maar plaatje van vinger 5 maanden na dato nog niet. Het kleine stukje bot is los van het bovenste kootje en komt er ook niet meer aan vast. De pees zit aan dat losse stukje, dus die trekt mijn vinger niet meer recht. De foto is van 17 juni, ik kon een foto laten maken van hoe het nu is maar dat zou niet betekenen dat ze er iets aan kunnen doen. Dus heb ik vandaag maar weer een bijdrage geleverd aan het bezuinigen op de zorgkosten: 1 foto uitgespaard.

De chirurg die er vandaag was rijdt op een R1, dat was wel grappig. De co-assistent en de fysiotherapeut die erbij zaten moesten erg lachen.

[afbeelding]


Das een aardige mallet finger ja.... :/

Dat botfragmentje is zo klein idd dat ze daar (helaas) geen schroef of pennetje doorheen kunnen doen. Doen ze eigenlijk nooit wat aan.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag naar de rechtbank geweest. Verhaal van de advocaat van de verdediging kwam er op neer dat hij er niets aan kon doen, omdat de stoplichten niet goed ingesteld waren en er wegwerkzaamheden waren. Volgens hem had ik beter op moeten letten en mocht ik er niet van uit gaan dat het stoplicht op groen zou springen. Eigenlijk is het dus mijn schuld ......

Probleem is echter dat ik door groen reed en hij door rood.

Ben benieuwd wat de rechter er van gaat zeggen. B|
 
Ik vind dat echt zo gods gruwelijk honds asociaal, jij wordt voor je donder gereden door een fout van de tegenpartij en dan doodleuk zeggen dat je maar beter uit je doppen moet kijken als je door het groene licht rijd. Echt, gadverdamme :r
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad! Ik snap het als je gefrustreerd bent nu :/

Die rechter zal ook niet achterlijk zijn toch??

We gaan het zien. Binnen 6 weken zou ik bericht moeten krijgen. Als ze me gelijk geven, dan komt er een rechtszaak. Anders gaat ie sowieso strafrechtelijk vrijuit.

We gaan het zien.
 
Laatst bewerkt:
Bij mij is het eindelijk na 3,5 maand afgerond.... Tegenpartij heeft de boel proberen te flessen door Mijn getuige buiten spel te zetten door te zeggen dat zij al contact hebbe gehad met getuige en dat deze zich terug getrokken heeft... Deze info kreeg ik pas na 3 maand los van Unive. En tegelijkertijd hadden ze hun verhaal aangepast naar dat ik achterop hun geklapt was en ze niet van rijbaan wisselde.

Gelukkig na een aantal klachten kreeg ik een nieuw iemand van unive die iets verder keek als zijn neus lang is :)

Tip van de dag: Kom je niet verder met unive oid. zet een bericht open en bloot op hun facebook. Ik werd na 3 maand aan het lijntje te zijn gehouden binnen een week geholpen en week erna was alles geregeld !
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan