Resultaat van je crash-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
[afbeelding]

reed op de snelweg 130 en werd afgesneden door een busje die nog even voor mij naar de linkerbaan wilde, op het moment dat hij bijna voor mij zit gaan ze voor hem plat op de rem en moet hij ook vol in de ankers, ik haal het niet en rem mezelf over de kop tegen de achterkant van zn bus aan met een gangetje van 100 gok ik.. kon nog naar de vangrail kruipen en heb daar maar even gelegen, mn ouders gebeld dat ik een ongelukje had gehad maar dat het niet erg was... in het ziekenhuis mocht ik bijna naar huis maar vanaf dat moment weet ik nog flarden en werd ik opeens 8 dagen later wakker :X

Schade: lever doormidden, nierkapsel gescheurd, slagader tussen hart en lever afgescheurt, beide longen geklapt..

Busje - Bazzaz 1-0

What the hell :o
 
[afbeelding]

reed op de snelweg 130 en werd afgesneden door een busje die nog even voor mij naar de linkerbaan wilde, op het moment dat hij bijna voor mij zit gaan ze voor hem plat op de rem en moet hij ook vol in de ankers, ik haal het niet en rem mezelf over de kop tegen de achterkant van zn bus aan met een gangetje van 100 gok ik.. kon nog naar de vangrail kruipen en heb daar maar even gelegen, mn ouders gebeld dat ik een ongelukje had gehad maar dat het niet erg was... in het ziekenhuis mocht ik bijna naar huis maar vanaf dat moment weet ik nog flarden en werd ik opeens 8 dagen later wakker :X

Schade: lever doormidden, nierkapsel gescheurd, slagader tussen hart en lever afgescheurt, beide longen geklapt..

Busje - Bazzaz 1-0

Wow!!!
Nu ik dit lees: iemand die een Fazer wil kopen? :+ :+
 
motor viel wel mee idd :P mij hebben ze 2 keer zo goed als total loss dood verklaard... maar onkruid vergaat niet })

En je hebt je ouders dus ook gebeld, terwijl je eigenlijk dood was?
Je bent wel eigenwijs trouwens, zo'n dokter heeft er tig jaar voor gestudeerd, die weet echt wel beter dan jij of je nou dood bent of niet.

Tering, wat een verhaal....Rij zelf elke dag motor, maar dit verhalen en foto's zorgt er toch weer voor dat ik weer even bij de les ben....En besef dat het dus echt in een verrekt klein hoekje kan zitten....
 
Het verhaal:

Na diverse level 1 en vrij rijden circuitdagen stond ik voor de keuze "ga ik met mijn straatfiets verder of koop ik een goedkoop circuithok". Ik boekte een level 2 cursus op het circuit van Zolder waar ik een aantal weken ervoor ook had gereden. De level 2 cursus zou 7 sessies zijn, veel begeleiding met o.a. videomateriaal dus ik had er erg veel zin in. In tegenstelling tot de circuitdag ervoor merkte ik meteen dat het niet helemaal lekker ging (alarmbel 1). Sessie 1 stond in het teken van rustig opbouwen. Helemaal klaar voor sessie 2, had al gemerkt dat ik met wat snelle jongens in de groep zat, en daar niet voor onder wilde doen (alarmbel 2).
ongeveer halverwege de sessie kwam ik bij de laatste chicane voor start/finish aan zet het gas erop om het rechte stuk op te vliegen en toen.....ging het heel snel. Voelde de achterkant wegglijden, en voor ik ook maar een vorm van reactie kon tonen kwakte ik met mijn rug op de grond.
Before:

[afbeelding]

After:

[afbeelding]

Zelf er nog redelijk goed vanaf gekomen. Godzij dank een goede rugprotector aan. SI gewricht moest alleen even recht gezet worden :X

Gr Falierke

witte stukken op Zolder zijn idd verradelijk na het uitkomen van die laatste chicane. Toen we 16 April s'ochtends reden, toen het nog koud was, merkte je met constant gas al, de bocht uit daar, dat de achterkant stapjes opzij deed.
 
GSR 600 nadat ik hem even had uitgeleend :X

arwiq.jpg


en dit was m

20szozl.jpg
 
En je hebt je ouders dus ook gebeld, terwijl je eigenlijk dood was?
Je bent wel eigenwijs trouwens, zo'n dokter heeft er tig jaar voor gestudeerd, die weet echt wel beter dan jij of je nou dood bent of niet.

Tering, wat een verhaal....Rij zelf elke dag motor, maar dit verhalen en foto's zorgt er toch weer voor dat ik weer even bij de les ben....En besef dat het dus echt in een verrekt klein hoekje kan zitten....

:?

heb me ouders gebeld toen ik op de snelweg lag, toen naar het ziekenhuis gebracht en daarna is dat pas gaan spelen, eerst lever doormidden, dat is doorgaans al einde verhaal... toen dat toch gefixed was bleek de slagader te zijn afgescheurd en ben ik dusdanig leeggebloed dat er geen bloeddruk meer te meten viel.. toen hebben ze mn familie/vrienden voor de 2e maal moeten vertellen dat het waarschijnlijk afgelopen was en alleen met heel veel mazzel ik nog zou overleven en dan was de kans zeer groot als kasplantje..

toen ik de mensen op IC 2,5 week later gedag kwam zeggen stonden ze ook wel even raar te kijken trouwens :+
 
auto sloeg links af tegemoet komend verkeer en zag mij over het hoofd
viewThumb.jsp

viewThumb.jsp

viewThumb.jsp

en 4 weken lang gekneusde ballen....AU!....
viewThumb.jsp
 
:?

heb me ouders gebeld toen ik op de snelweg lag, toen naar het ziekenhuis gebracht en daarna is dat pas gaan spelen, eerst lever doormidden, dat is doorgaans al einde verhaal... toen dat toch gefixed was bleek de slagader te zijn afgescheurd en ben ik dusdanig leeggebloed dat er geen bloeddruk meer te meten viel.. toen hebben ze mn familie/vrienden voor de 2e maal moeten vertellen dat het waarschijnlijk afgelopen was en alleen met heel veel mazzel ik nog zou overleven en dan was de kans zeer groot als kasplantje..

toen ik de mensen op IC 2,5 week later gedag kwam zeggen stonden ze ook wel even raar te kijken trouwens :+

Howly shit zeg. Paar engeltjes O-)
 
:?

heb me ouders gebeld toen ik op de snelweg lag, toen naar het ziekenhuis gebracht en daarna is dat pas gaan spelen, eerst lever doormidden, dat is doorgaans al einde verhaal... toen dat toch gefixed was bleek de slagader te zijn afgescheurd en ben ik dusdanig leeggebloed dat er geen bloeddruk meer te meten viel.. toen hebben ze mn familie/vrienden voor de 2e maal moeten vertellen dat het waarschijnlijk afgelopen was en alleen met heel veel mazzel ik nog zou overleven en dan was de kans zeer groot als kasplantje..

toen ik de mensen op IC 2,5 week later gedag kwam zeggen stonden ze ook wel even raar te kijken trouwens :+

Heb jij ff mazzel gehad :o .
 
Misschien moet ik maar stoppen met motorrijden op de weg en een circuitfietsje kopen...
Al die domme koekblikkers op de weg.. :X :X
 
op vakantie met team levensmoe :D

jridercrash.jpg


iemand nog kromme subframe die weer recht moet? heb hier een speciale richtbank voor :Y

richtbank.jpg
 
Laatst bewerkt:
Je kunt ook je eigen crash filmen... sterker nog, eigenlijk ging ik juist op m'n bek omdat ik drukker bezig was met m'n maatje filmen dan met m'n eigen zithouding :')

Gelukkig all-risk verzekering en "gelukkig" alleen een schaafwond op m'n arm en een paar gekneusde ribben.

 
Je kunt ook je eigen crash filmen... sterker nog, eigenlijk ging ik juist op m'n bek omdat ik drukker bezig was met m'n maatje filmen dan met m'n eigen zithouding :')

Gelukkig all-risk verzekering en "gelukkig" alleen een schaafwond op m'n arm en een paar gekneusde ribben.


een paar meter meer naar rechts en je had dezelfde paal als isdatzo geraakt :X

had meer pijn gedaan :Y
 
:?

heb me ouders gebeld toen ik op de snelweg lag, toen naar het ziekenhuis gebracht en daarna is dat pas gaan spelen, eerst lever doormidden, dat is doorgaans al einde verhaal... toen dat toch gefixed was bleek de slagader te zijn afgescheurd en ben ik dusdanig leeggebloed dat er geen bloeddruk meer te meten viel.. toen hebben ze mn familie/vrienden voor de 2e maal moeten vertellen dat het waarschijnlijk afgelopen was en alleen met heel veel mazzel ik nog zou overleven en dan was de kans zeer groot als kasplantje..

toen ik de mensen op IC 2,5 week later gedag kwam zeggen stonden ze ook wel even raar te kijken trouwens :+
Wow..
 
:?

heb me ouders gebeld toen ik op de snelweg lag, toen naar het ziekenhuis gebracht en daarna is dat pas gaan spelen, eerst lever doormidden, dat is doorgaans al einde verhaal... toen dat toch gefixed was bleek de slagader te zijn afgescheurd en ben ik dusdanig leeggebloed dat er geen bloeddruk meer te meten viel.. toen hebben ze mn familie/vrienden voor de 2e maal moeten vertellen dat het waarschijnlijk afgelopen was en alleen met heel veel mazzel ik nog zou overleven en dan was de kans zeer groot als kasplantje..

toen ik de mensen op IC 2,5 week later gedag kwam zeggen stonden ze ook wel even raar te kijken trouwens :+

Maakte een wat luguber grapje (gezien je posts kon je dit wel hebben, dacht ik ;)).
Enniewee, top dat je er nog bent, alive and kicking!
 
Maakte een wat luguber grapje (gezien je posts kon je dit wel hebben, dacht ik ;)).
Enniewee, top dat je er nog bent, alive and kicking!

ah zo :P ja hoor kan ik wel hebben hoor :)

is ondertussen alweer 4 jaar geleden maar soms heb je wel es van die momenten dat je denkt van "ja, toch wel lekker 't leven" :+ _O-
 
Vermoedelijk twee blauwe ogen :+


_O- _O- _O-

nee toch niet, netjes betaald en sedert vandaag heb ik (9maand na de crash) een all-risk verzekerde moto *O*

ongevallen gebeuren, en zeker al met de moto dus ik wist dat het kon gebeuren

edit: bestuurder had (gelukkig) helemaal NIETS :o
 
Laatst bewerkt:
Eerst mn enkel gebroken op de crossbaan:
59037_144709552237161_100000943513576_196183_6690790_n.jpg

59037_144709555570494_100000943513576_196184_4325824_n.jpg


Toen dacht ik, eerste x dat ik weer ging rijden, heyyyy ik kan nog wel wheelie:
59037_144709565570493_100000943513576_196187_3801421_n.jpg

59037_144709562237160_100000943513576_196186_3579057_n.jpg


Niet dus, maar daar is zo'n supermoto voor he.
 
Laatst bewerkt:
full

full

full

full


Onvrijwillige vangrailinspectie naar aanleiding van een oliespoor. Zelf geen centje pijn dankzij de "hangtieten" van mijn R1100S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan