Resultaten Dyno stage 1 bandit1200?

Hallo,

Heb de bandit vanavond opgehaald. Heb nu 120 PK. Er is een K&N filter opgekomen en Mikuni setje naalden en sproeiers. Ik kan de grafieken niet inscannen, maar het zien er prima uit! Het trekt als een kanon zonder dip, en het luchtfilterhuis bromt lekker! :P

:]
 
vergis je niet...

de bandit 1200 heeft veel trekkracht onderin...

ik heb een gsxr1100 van'90 en een maat van me heeft bandit 1200 yoshimura uitvoering en als we samen weg sprinten gaan we gelijk op...pas op snelheid rij ik hem voorbij omdat een gsxr enkel een hogere top snelheid heeft...

met de bandit kun je ook heerlijke weelie's mee maken,mooie machine dus :Y

deze dus :)

(Afbeelding)

Mee eens maar het hangt ook wel een beetje van je tandwiel verhouding af en hoe je schakelt...En als je super snel kan schakelen zonder koppeling ..man knappe jongen die je bijhoudt ;)
 
BasE dat valt me van je tegen :P
Alle oliegekoelde GSXR en GSXF blokken passen in de beide bandit frames *O*
Je zult alleen een ander koppelingbediening tegen kunnen komen (kabel vs hydraulich, bij voortandwiel vs via koppelingsdeksel)
Bovendien zal je waarschijnlijk een oplossing moeten vinden voor de radiatorbevestiging aangezien ze verschillende afmetingen hebben :)


De F is iig hydraulisch, ik heb namelijk nog 2 van die fietsen staan..en trekken als een lier.

Maar die GSXR1100 blijft doortrekken en daardoor lijkt de 1 weer zo kort ;)

De F heeft een rechte oliekoeler en de F een ronde oliekoeler. (Ik heb geen waterfietsen)
 
En nu met stage1 kitje, wat verbruikt je 1200 N nu (aan bezine, niet achterbanden)?

Die van mij 1:11 - 1:15 en gemiddeld genomen zo'n kleine 1:13,5 - 1:14. Een en ander afhankelijk van de buitentemp en additionale omstandigheden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan