Retro Guzzifighter

Ken daar wel een HTS WTBer maar die werkt al, wat zoeken jullie precies? Ben wel benieuwd.

Tekenaars/constructeurs piping (offshore, dus stiekem toch iets met boten :P), chemie, duurzame energie; tekenaars/constructeurs staalbouw, plukje machinebouw erbij. Procestechneuten kunnen zich ook wel vermaken. Aspiraties om projectleider te worden zijn ook welkom. En ook mensen met goede ideeen om het bedrijf verder te laten groeien. Deze eigenschappen mogen ook allemaal gecombineerd worden in 1 persoon :+. Bedrijf zit in de omgeving Arnhem.
 
Laatst bewerkt:
Sjaap heeft een Baan! en een koekblik aangeschaft, rekeninghoudend met gezinsuitbreiding :9
 
8-)
full
 
gefeliciteerd man!!

en koekblikken voor gezins-uitbreiding????
onzin O-)
heb dat ding ook pas een paar weken en mijn dochter is inmiddels ruim 3 jaar oud ;)

zijspannetje aan een guzzi doet het prima zolang je niet op vakantie wil naar verwegistan met eigen vervoer :P
 
Laatst bewerkt:
gefeliciteerd man!!

en koekblikken voor gezins-uitbreiding????
onzin O-)
heb dat ding ook pas een paar weken en mijn dochter is inmiddels ruim 3 jaar oud ;)

zijspannetje aan een guzzi doet het prima zolang je niet op vakantie wil naar verwegistan met eigen vervoer :P

Haha, mn vriendin is 19 dus gezinsuitbreiding duurt nog wel even :+
 
www.volvo-forum.nl, hoed u!

Retro-Volvo fighter?

:+

Mooi man, gefeliciteerd met je baan!
 
Alleen als jullie heel voorzichtig zijn hoor anders is de Vulva Volvo binnen een jaar echt nodig _O-

Gefeliciteerd met je baan! Dat er maar veel geld om te investeren in je Guzzi fighter mag overblijven O-)

welnee hoor........... mijn dochtertje is ook al 3 jaar heel gelukkig met het zijspan, de auto hebben we een paar weken geleden gekocht voor de lange afstanden, vakanties en omdat mijn schoonouders binnenkort 6wkn in nederland zijn en mijn spannetje voor 4 volwassenen en een kind "net" een slag te klein is ;(
ik ben nu dus ook de "gelukkige" bezitter van een station, een diesel zowaar...........

alleen nog effe een papiertje regelen, want voorlopig mag alleen schoon-papa er mee rijden O-)
 
Laatst bewerkt:
Zo, genoeg geklust aan de Volvo, gedumpt door vriendin (kut vrouwen) dus weer wat tijd over om 'echt goed te besteden. })

Hoofdas freesbank afgemaakt, opname flens gedraaid, en aller eerste freeswerk op eigen machine gemaakt!
full
 
Beetje slechte foto's omdat ik ruzie met de camera had..

Nu nog 380 aanleggen (750watt 1 fase is echt te weinig), handwieltje maken wat andere kleine dingetjes en kunnen we weer verder met de Guzzi *O*
full
 
Zo, genoeg geklust aan de Volvo, gedumpt door vriendin (kut vrouwen) dus weer wat tijd over om 'echt goed te besteden. })

Hoofdas freesbank afgemaakt, opname flens gedraaid, en aller eerste freeswerk op eigen machine gemaakt!
[afbeelding]

Freeswerk, Guzzi en Volvo! Komen me bekend voor, alleen de mooie freesbank, de ruimte en de 'kutvrouwen' ontbreken me. :?

Oh ja, 380 v heb ik wel voor mijn keramiekoven! *D

Congratz met de job!

:W
 
Laatst bewerkt:
meisjes heb je niets aan............................................




meer geluk next year :Y




en vooral doorgaan met de guzzzz :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan