Rev`it eendelig pak maatadvies

misirlou

MF veteraan
19 mrt 2007
2.121
9
kortrijk
Facebook
Ik heb een overjaars nieuw eendelig Revit motorpak te koop gezien in maat uk 46 - euro 56 op ebay UK.
Natuurlijk is een pak kopen dat je niet kan passen een gok maar misschien kunnen de mensen met ervaring met Revit eendelige pakken wat advies geven. Do or don`t?

Ik ben 1,89m en 78kg.

Mijn vrouw heeft me eens opgemeten
borstomvang 102cm
taille 84cm
heupen 93cm
buiten beenlengte 112cm
binnen beenlengte 80cm

Ik heb nu een tweedelig Buse pak in maat 52 die me te krap zit.
 
gewoon kijken in een motorzaak waar ze die verkopen en passen dan weet je de maat
 
Laatst bewerkt:
Dat wordt niet zo geapprecieerd door verkopers die tijd in je steken terwijl je een aantal pakken past.
Ik zou me er ook niet OK bij voelen.

Maar is inderdaad een mogelijkheid.

gewoon kijken in een motorzaak waar ze die verkopen en passen dan weet je de maat
 
Ik heb bij verschillende merken toch wel altijd dezelfde maat. Ik heb maat 48 en zowel voor verschillende textiele pakken als voor leder.

Ik heb een maat 52 geprobeerd en die was te groot en ik heb een maat 46 geprobeerd en die was te klein (met geprobeerd bedoel ik gekocht).

Alpinestars, Buse, Lookwell en Hein Gericke maakte bij mij geen verschil. Evenals eendelig of tweedelig.


Lijkt mij dat als 52 net te krap zit dat 54 logischer is zoals men aangeeft. Een te groot eendelig pak zit ook niet. Dan zitten de knieën e.d allemaal niet op de juiste plek.
 
Laatst bewerkt:
Tja ik denk dat je voor 54 zou moeten gaan. Zelf heb ik tweedelig van Revit (Akira Air icm Tarmac), ben 1m93 en 100kg zwaar (kleine bierspier ;) ), heb maat 52 jas en maat 56 broek.

Ik was gisteren trouwens bij Bikeroutfit in Amsterdam, daar hadden ze veel ééndelige pakken in de aanbieding hangen. Zelf mn Revit broek daar gekocht voor 50% van de reguliere prijs. Vriendelijke lui ook, dus aanrader!
 

Heb ik weet van maar ik heb blijkbaar voor Revit niet zo een standaard maten en is moeilijk af te gaan op hun maattabel

14102211_10154435456017505_4374552129916932070_n.jpg




Mijn maten:
borstomvang 102cm
taille 84cm
heupen 93cm
buiten beenlengte 112cm
binnen beenlengte 80cm
Ik ben 1,89m en 78kg.
 
Ik ben 1 meter 86, 88 kg, slank en heb maat 50 van Revit.
Verschilt erg per merk, ik vind persoonlijk Revit relatief groot uitvallen voor hun maatvoering. Wellicht de Hollandse oorsprong :)

Maat 50 zit voor mij super. Op de motor exact goed, met lopen, etc. strak. Precies goed dus! Een pak moet niet ruim zitten!
 
Tja ik denk dat je voor 54 zou moeten gaan. Zelf heb ik tweedelig van Revit (Akira Air icm Tarmac), ben 1m93 en 100kg zwaar (kleine bierspier ;) ), heb maat 52 jas en maat 56 broek.

Ik was gisteren trouwens bij Bikeroutfit in Amsterdam, daar hadden ze veel ééndelige pakken in de aanbieding hangen. Zelf mn Revit broek daar gekocht voor 50% van de reguliere prijs. Vriendelijke lui ook, dus aanrader!


Aanrader, ik heb mijn Revit daar ook vandaan tegen 50% korting. Afgelopen voorjaar.
 
Heb ik weet van maar ik heb blijkbaar voor Revit niet zo een standaard maten en is moeilijk af te gaan op hun maattabel

[afbeelding]



Mijn maten:
borstomvang 102cm
taille 84cm
heupen 93cm
buiten beenlengte 112cm
binnen beenlengte 80cm
Ik ben 1,89m en 78kg.

Gezien je redelijk lang en dun bent, ben je wellicht beter af met een lengtemaat pak, maat 98 ofzo. Merken waarvan ik weet dat ze lengtematen hebben zijn ixs, berik en Dianese (er zijn er vast meer).
 
Motorkleding moet lekker zitten, op de gok kopen bij een online shop zou ik niet doen.
Over prijzen valt wel te onderhandelen bij gewone winkels.

Ben zelf fan van de kledingshop van AnneMarie in Amsterdam Noord: Biker Outfit

Wordt er altijd goed geholpen, geen opdringerigere verkopers.
 
Ik,ben 1.85 en weeg 112 kg. Draag een revit corse maat 58. Zit perfect. Draag m altijd met rugprotector.

Ik,denk dat je voor,je lemgte een 56 mag hebben. Voor je gewicht/figuur een 52/54. Wellicht een 56 nemen en een body-/rugprotector eronde dragen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan