Rev vertraagd?

DeGroteMuis

MF veteraan
11 jul 2001
2.934
1
Nijmegen a/d Waal
Hoe kan het dat Rev in dit topic op exact hetzelfde tijdstip als ik gepost heeft? Ik heb eerst Unstable\'s post, daarna die van Rev gelezen... Toen wat te drinken gepakt en een postje getikt... Zou toch zeker een paar minuten tussen moeten zitten...

Auke kwam dit verschijnsel ook al tegen bij dit topic...

Kan niet de klokinstelling op de pc zijn, want de mijne loopt nu wat voor tov de vermelde posttijd...
 
Servertijd misschien.
Wordt de serverklok automatisch \'juist\' gezet ruud?
Dan kan hij namelijk wel een minuutje verspringen af en toe soms he.
Al is het wel heel raar dat het zo vaak gebeurd en in dit geval met zo\'n schijnbaar groot tijdsverschil.
Weird
 
Hmm vaag?? Is me wel opgevallen dat bij tijd thuis een paar minuten verschilt met de servertijd maar dat zou niks uit mogen maken lijkt me.

Kun je die server niet laten synchroniseren met een NTP server Ruud, bijvoorbeeld elke dag synchroniseren met ntp.xs4all.nl ofzo?
 
Kun je die server niet laten synchroniseren met een NTP server Ruud, bijvoorbeeld elke dag synchroniseren met ntp.xs4all.nl ofzo?

\'t Is pas als je gaat syncen dat dit kan voorkomen he.. anders gaat de servertijd nooit even terug of sneller voorruit, dan klopt ie misschien niet, maar seconde 2 komt wel altijd na sec 1.
 
Van de tijd klopt echt niks... Ik post iets en dan komt er de tijd 12:00 uur bij staan, maar bij laatste post staat de werkelijke tijd.. namelijk 11.54.... VREEMD
 
Leuk effect.. Laatste bericht in aankondigingen is van mij, maar jij staat later in de topiclist...

misc.php


... Hoort dus onder Ruuds bericht...
 
Terug
Bovenaan Onderaan