Reviseren en verbeteren van een HD shovelhead

26 apr 2009
34
1
Hopelijk opent max eens een eigen forum waar we ongestoord verder kunnen praten over techniek, ondanks de uitspraken dat er een weer woord zou zou komen op de uitleg van max zie ik niets verschijnen.

27 sep 2018
2
1
Ik wil hierbij Max ook steunen. Laat hem aub gewoon zijn ding doen! Hij heeft een aparte stijl en dan?? Dat is net het fijne aan motorrijders, dat ze niet meedoen met de groep meelopers. Vind je Max niks, geen probleem, dat mag maar kom hier dan niet zeuren en aub geen censuur. We zijn allemaal volwassen genoeg om zelf na te denken.

Janbros

MF veteraan
4 feb 2005
4.801
13
50
wezemaal
het was geen censuur, maar Max die onnodige berichten postte die niets met de revisie van een HD te maken hadden, maar "een vorm van commentaar à la Max" op een onderschrift van een mod.

mathh

MF veteraan
12 jul 2005
4.512
6
Beek (Lb)
Max had een eigen forum ....motorvitamine ;-)...als hij nou es iets minder arrogant en hardheaded was he :-)
Niet meelezen als je er niet tegen kunt. Het motorsport gedeelte zit vol met zulke gasten en die kalken regelmatig hele bladzijden vol om hun gelijk te krijgen. Voor mij een reden om daar weg te blijven ook al ben ik motorsportfan.