Reviseren en verbeteren van een HD shovelhead

??
Kan deze vete niet via Pb worden opgelost ipv dit Topic leeg te halen?
Zo maar een vraag hoor, ik bemoei me verder nergens mee maar vind Max-JVA zijn posts wel interessant.
 
Hopelijk opent max eens een eigen forum waar we ongestoord verder kunnen praten over techniek, ondanks de uitspraken dat er een weer woord zou zou komen op de uitleg van max zie ik niets verschijnen.
 
Ik wil hierbij Max ook steunen. Laat hem aub gewoon zijn ding doen! Hij heeft een aparte stijl en dan?? Dat is net het fijne aan motorrijders, dat ze niet meedoen met de groep meelopers. Vind je Max niks, geen probleem, dat mag maar kom hier dan niet zeuren en aub geen censuur. We zijn allemaal volwassen genoeg om zelf na te denken.
 
het was geen censuur, maar Max die onnodige berichten postte die niets met de revisie van een HD te maken hadden, maar "een vorm van commentaar à la Max" op een onderschrift van een mod.
 
Max krijgt alle ruimte om zijn technische kennis te delen :Y
Ook als dat het kopieren en plakken vanaf een ander forum is.

Voor de rest wordt er gelijk gemodereerd als elders.
 
Hopelijk opent max eens een eigen forum waar we ongestoord verder kunnen praten over techniek, ondanks de uitspraken dat er een weer woord zou zou komen op de uitleg van max zie ik niets verschijnen.


Max had een eigen forum ....motorvitamine ;-)...als hij nou es iets minder arrogant en hardheaded was he :-)
 
Max had een eigen forum ....motorvitamine ;-)...als hij nou es iets minder arrogant en hardheaded was he :-)

Niet meelezen als je er niet tegen kunt. Het motorsport gedeelte zit vol met zulke gasten en die kalken regelmatig hele bladzijden vol om hun gelijk te krijgen. Voor mij een reden om daar weg te blijven ook al ben ik motorsportfan.
 
MAX-JVA heeft zijn posts leeggemaakt.
Jammer, en erg verstorend voor een forum.
 
Borderline-persoonlijkheidsstoornis
De borderline-persoonlijkheidsstoornis, ook bekend als emotioneel-instabiele persoonlijkheidsstoornis, is een van de in de DSM genoemde persoonlijkheidsstoornissen. De stoornis is gekenmerkt door abnormaal gedrag dat zich vooral uit in onstabiele relaties, een onstabiel zelfbeeld en hevige stemmingswisselingen

Lijkt me wel van toepassing.
 
Terug
Bovenaan Onderaan