Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Olie temperatuur 135 km/u 80 gr. C.Na hoeveel km of tijd?
Echte HD techniek komt ook uit de US of A.... want dat gaat stuk. Dat van jou is vals spelen en dus niet echt, want het gaat niet stuk.Olie temperatuur 135 km/u 80 gr. C.
Nooit serieus de tijd bijgehouden.
Deze SH is meerdere jaren gebruikt als tourleider van vakantie trips voor berg en snelweg plezier.
In het begin wel wat vraagtekens bij zo een oude motor; Wordt het een oudevandagenrit?
Maar eenmaal op weg was de SH niet te passeren.
Ook op de langste valsplat wegen werdt de olietemperatuur niet hoger dan 80 gr. C.
Ook de oliedruk was erg stabiel, gecoate pomp met 1,5:1 aandrijving.
De laatste stap in de thermische balans was het toepassen van de RTFT techniek.
Dat gaf een daling van meer dan 50 gr.C.
De vraag "van wie is dat werk" werdt maar één keer gevraagd.
Als de eigenaar mijn naam noemde dan gaf dat een schokeffect op de mensen.
Wie durft er die naam te noemen in het HD wereldje!
Uiteraard tot veel vermaak van de SH rijder.
En ik lach ook nog steeds om dat soort mensen.
Ze denken dat de echte HD techniek uit de USA komt.
Door de voorste drijfstang te verzwaren denken ze bij S&S dat het daardoor beter in balans is.
Eén van de domste dingen die S&S heeft gedaan.
Als je zo een carter koopt , vraag dan of je het mag nameten op slingering.
Draai de delen en de moer aan de linkerkant aan en meet dan nog een keer.
Je zal zien dat alle afwijkingen binnen de toleranties van S&S vallen.
Bekijk bijlage 1449675
Het meest van de te gekke is, dat ik er nog steeds mee bezig ben.Wie durft er die ( mijn ) naam te noemen in het HD wereldje!
Uiteraard tot veel vermaak van de SH rijder.
En ik lach ook nog steeds om dat soort mensen.