Ach voor mijn Tr1 is van alles leuk Ik heb nu één cilinderkop bewerkt en gepast met zuiger enzo. De tweede wordt uiteraard hetzelfde.
Of dit uiteindelijk de allerbeste optie is weet ik natuurlijk niet. Het is het eerste blok dat ik serieus opbouw en aanpas, de vorm van de cilinderkop komt vrij aardig overeen met die van Porsche waar ook de gebruikte zuigers vandaan komen. We gaan het meemaken, Krukas moet nog gebalanceerd en dan kan het blok in elkaar. Eerst maar eens kijken waar ik op uitkom wat betreft koppel en vermogen.
Moet er wel eerlijk bij zeggen dat de levensduur hier nogal van ondergeschikt belang is, als het blok 5000Km heel blijft ben ik jaren verder, zoveel circuit kilometers maak ik nou ook weer niet.
Of dit uiteindelijk de allerbeste optie is weet ik natuurlijk niet. Het is het eerste blok dat ik serieus opbouw en aanpas, de vorm van de cilinderkop komt vrij aardig overeen met die van Porsche waar ook de gebruikte zuigers vandaan komen. We gaan het meemaken, Krukas moet nog gebalanceerd en dan kan het blok in elkaar. Eerst maar eens kijken waar ik op uitkom wat betreft koppel en vermogen.
Moet er wel eerlijk bij zeggen dat de levensduur hier nogal van ondergeschikt belang is, als het blok 5000Km heel blijft ben ik jaren verder, zoveel circuit kilometers maak ik nou ook weer niet.