Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zal best wel !maar ik heb nogal een hoge stoepIk las net nog even mijn eigen berichtje en heb een typfoutje gemaakt.
Waar ik vergrIJzen schreef bedoelde ik uiteraard vergrUIzen!!!
En die blokken: kopen :-)))) Hoewel ze volgene ene HdW uit R-ZH (bij sommigen hier wel bekend) gewoon bij me op de stoep liggen :-)))))
Tering....is dat OUWE HOK NOG NIET KLAAR ....ga eens wat nuttigs doen manLeuk he al die nieuwwsgierige mede brikkers
Ohja, Rob ik heb er nu nog de standaard olie filter op zitten die zijn de helft geodkoper dan de VFR filters. Die komt er dus met de adaptor op nadat ze is in gereden.
Tering....is dat OUWE HOK NOG NIET KLAAR ....ga eens wat nuttigs doen man
Tering....is dat OUWE HOK NOG NIET KLAAR ....ga eens wat nuttigs doen man
die westfries heeft geen idee hoe perfectie eruit ziet..........
Ik heb idd de schetsplaten aangepast, is tijdelijk. Er komt een zelfgemaakte set op, maar heb nog zoveel te doen nu het minibike seizoen er ook weer komt dite weekende.Mooi werk man! super die uitlaat zo 'up-swept'! schetsplaten ook op aangepast als ik het goed zie?
Hey Renee,
Ziet er erg lekker uit allemaal, maar ehh.....wat heb jij tegen Westfriezen?? Al ben ik dan import.
Gr. Rob
Renee, echt een mooie combi geworden. Vooral de voorkant is echt geweldig! Visueel dan he, technisch is het allemaal goed in orde. Hulde! En hoe rijdt het in de bochten?
Vraag me wel af hoe gij in zo'n keurig opgeruimte bike werkplaats mag werken....
Daar is meer connectie voor nodig dan een zoon als "hulpmonteur"...
Zit je zelf ook dicht bij het juiste brance vuur soms
Als hij net zo werkt als zijn plek eruit ziet dan huldeHoi HP, alle gekheid op een stokje, mooi he die werkplaats? Dat is de zaak van m'n maat. En dus zit ik idd heel dicht bij het vuur. Wou dat mijn eigen werkplaats er ook zo uit zag, maar helaas........
Hij stuurt als een mes, heb vanavond nog een stuk gereden, had gisteren geen tijd. Ik had tot vorig jaar nooit meer op een standaard bol gereden, tot ik die F2 kocht die Rob, Voxonda weer van me heeft gekocht. Als je hier op zou rijden weet je niet wat je overkomt, daar heeft al menig moderne supersport zich o verkeken. Lachen, en nu met dit hart, gaat het allemaal nog mooier, harder en makkelijker. Moet alleen de naalden nog 1 standje hoger zetten want ze krijgt nog net niet genoeg mengsel. Moet helaas ook een nieuwe zwaardere accu erin zetten. Deze trekt het niet meer.
Als hij net zo werkt als zijn plek eruit ziet dan hulde
Schoon en netjes werken is eerste begin van goed resultaat en werkt sneller
@voor ik jaloers wordt op iemands bike staan alle moskeeen op de noordpool hoor
Je weet ik hou van wat opschudden en heb respect voor iemands verroeste krot tot kanarie geel gespoten samenraapsel fietsjes
Maar een zwaardere accu zelfs? toe maar! dat beest trekt het wel los dus!
Tnx Harry. Zo, ik ben nu eindelik van de koppelings problemen af. Heb net een setje zwaardere Lucas koppelings veren in gezet en de stalen koppelings platen geglaspareld. Geen geklapper meer, geen slippende koppeling, eindelijk normaal schakelen en goed te doseren. Ook nog ff een dB killer gemaakt voor de TT. Stond vorig jaar nog in het AD op de foto tijdens de " TT soundcheck " door onze vrienden in het blauw. Had toen met het 900 hart precies 100 dB, het 1100 hart maakt een veel zwaardere sound maar heb geen idee of het meer als 100 dB is. Morgen ff lassen en kijken wat ze doet. Op de camping gaat de killer er natuurlijk weer uit. Ohja ze staat er nu zo bij, moet ook nog achter ff nieuwe Bridgestone onder, voor is al gedaan.Erg leuk om dit topic door te lezen.
Ik heb exact hetzelfde blok ooit eens compleet gereviseerd. Al is dat wel zo'n 12 jaar terug. Lekker koppel leveren deze blokken. Succes ermee. Gr. Harry
Stond vorig jaar nog in het AD op de foto tijdens de " TT soundcheck " door onze vrienden in het blauw. Had toen met het 900 hart precies 100 dB, het 1100 hart maakt een veel zwaardere sound maar heb geen idee of het meer als 100 dB is.
Als ik me goed kan herinneren was 1 dB te veel 90 euries boete. Er stond er ook eentje die had 11 dB te veel en kon em laten staanDat doet me denken... ik maak ook best veel herrie Wat is de sanctie als ze gaan meten en je zit er boven?? Is de kans groot?
Schitterende bike zo. Wat zijn dat toch voor wielen. Ze lijken wel uit een FZR1000 afkomstig...
Gr. Harry