Revisie CB1100F blok

8-) 8-) Leuk he al die nieuwwsgierige mede brikkers 8-) 8-)
Ohja, Rob ik heb er nu nog de standaard olie filter op zitten die zijn de helft geodkoper dan de VFR filters. Die komt er dus met de adaptor op nadat ze is in gereden.
 
Ik las net nog even mijn eigen berichtje en heb een typfoutje gemaakt.
Waar ik vergrIJzen schreef bedoelde ik uiteraard vergrUIzen!!!

En die blokken: kopen :-)))) Hoewel ze volgene ene HdW uit R-ZH (bij sommigen hier wel bekend) gewoon bij me op de stoep liggen :-)))))
zal best wel !maar ik heb nogal een hoge stoep :Y
 
8-) 8-) Leuk he al die nieuwwsgierige mede brikkers 8-) 8-)
Ohja, Rob ik heb er nu nog de standaard olie filter op zitten die zijn de helft geodkoper dan de VFR filters. Die komt er dus met de adaptor op nadat ze is in gereden.
Tering....is dat OUWE HOK NOG NIET KLAAR ....ga eens wat nuttigs doen man :P



:9


:W
 
Dank jullie voor je respons Dirk en John, die westfries heeft idd geen idee hoe perfectie eruit ziet. Hij is wel op de goede weg door iig een Honda te kopen,.............ook al is het dan maar een grasmaaier. :)

Ik heb wel foto's gemaakt maar zijn te donker. dus nog ff geduld.
 
Toch 2 goeie gevonden
full
 
Renee, echt een mooie combi geworden. Vooral de voorkant is echt geweldig! Visueel dan he, technisch is het allemaal goed in orde. Hulde! En hoe rijdt het in de bochten?
 
die westfries heeft geen idee hoe perfectie eruit ziet..........
:P :+ _O-

Vraag me wel af hoe gij in zo'n keurig opgeruimte bike werkplaats mag werken....
Daar is meer connectie voor nodig dan een zoon als "hulpmonteur"...
Zit je zelf ook dicht bij het juiste brance vuur soms :?
 
Mooi werk man! super die uitlaat zo 'up-swept'! schetsplaten ook op aangepast als ik het goed zie?
Ik heb idd de schetsplaten aangepast, is tijdelijk. Er komt een zelfgemaakte set op, maar heb nog zoveel te doen nu het minibike seizoen er ook weer komt dite weekende.

Hey Renee,

Ziet er erg lekker uit allemaal, maar ehh.....wat heb jij tegen Westfriezen?? Al ben ik dan import.

Gr. Rob

Ik heb niets tegen westfiezen hoor Rob, alleen tegen die westfries en dat "hok" van hem :+ :+ , grapje. Nee hoor HPlaverda is eigenlijk jaloers op mijn Honda maar durft dat niet zo te zeggen ;) :)

Renee, echt een mooie combi geworden. Vooral de voorkant is echt geweldig! Visueel dan he, technisch is het allemaal goed in orde. Hulde! En hoe rijdt het in de bochten?

Hij stuurt als een mes, heb vanavond nog een stuk gereden, had gisteren geen tijd. Ik had tot vorig jaar nooit meer op een standaard bol gereden, tot ik die F2 kocht die Rob, Voxonda weer van me heeft gekocht. Als je hier op zou rijden weet je niet wat je overkomt, daar heeft al menig moderne supersport zich o verkeken. Lachen, en nu met dit hart, gaat het allemaal nog mooier, harder en makkelijker. Moet alleen de naalden nog 1 standje hoger zetten want ze krijgt nog net niet genoeg mengsel. Moet helaas ook een nieuwe zwaardere accu erin zetten. Deze trekt het niet meer.
 
:P :+ _O-

Vraag me wel af hoe gij in zo'n keurig opgeruimte bike werkplaats mag werken....
Daar is meer connectie voor nodig dan een zoon als "hulpmonteur"...
Zit je zelf ook dicht bij het juiste brance vuur soms :?

Hoi HP, alle gekheid op een stokje, mooi he die werkplaats? Dat is de zaak van m'n maat. En dus zit ik idd heel dicht bij het vuur. Wou dat mijn eigen werkplaats er ook zo uit zag, maar helaas........
 
Hoi HP, alle gekheid op een stokje, mooi he die werkplaats? Dat is de zaak van m'n maat. En dus zit ik idd heel dicht bij het vuur. Wou dat mijn eigen werkplaats er ook zo uit zag, maar helaas........
Als hij net zo werkt als zijn plek eruit ziet dan hulde :}
Schoon en netjes werken is eerste begin van goed resultaat en werkt sneller ;)

@voor ik jaloers wordt op iemands bike staan alle moskeeen op de noordpool hoor B|

Je weet ik hou van wat opschudden en heb respect voor iemands verroeste krot tot kanarie geel gespoten samenraapsel fietsjes :P :+
 
Hij stuurt als een mes, heb vanavond nog een stuk gereden, had gisteren geen tijd. Ik had tot vorig jaar nooit meer op een standaard bol gereden, tot ik die F2 kocht die Rob, Voxonda weer van me heeft gekocht. Als je hier op zou rijden weet je niet wat je overkomt, daar heeft al menig moderne supersport zich o verkeken. Lachen, en nu met dit hart, gaat het allemaal nog mooier, harder en makkelijker. Moet alleen de naalden nog 1 standje hoger zetten want ze krijgt nog net niet genoeg mengsel. Moet helaas ook een nieuwe zwaardere accu erin zetten. Deze trekt het niet meer.

Dat geeft een hoop plezier, om anderen te kijk te zetten! Mijn bolleke doet het ook zeer fijn, en heb met m'n stuurmanskunsten toch ook al een paar lui op modernere motoren achter me gelaten in de bergen bij mooie vakantieoorden. Op de motor kan ik niets leukers verzinnen!

Maar een zwaardere accu zelfs? toe maar! dat beest trekt het wel los dus!
 
Als hij net zo werkt als zijn plek eruit ziet dan hulde
Schoon en netjes werken is eerste begin van goed resultaat en werkt sneller

@voor ik jaloers wordt op iemands bike staan alle moskeeen op de noordpool hoor

Je weet ik hou van wat opschudden en heb respect voor iemands verroeste krot tot kanarie geel gespoten samenraapsel fietsjes

Tuurlijk dat weet iedereen toch dat jij de zaak graag een beetje opschud :+
Maar idd zo werkt hij en dat betaald zich terug.

Maar een zwaardere accu zelfs? toe maar! dat beest trekt het wel los dus!

Ja idd, deze is gewoon te licht, ik had al eea op andere fora gelezen maar dacht dat zal wel gaan, maar niet dus, of m'n accu moet spontaan zijn overleden. Ja dat beest trekt het wel los ja!
 
Erg leuk om dit topic door te lezen.
Ik heb exact hetzelfde blok ooit eens compleet gereviseerd. Al is dat wel zo'n 12 jaar terug. Lekker koppel leveren deze blokken. Succes ermee. Gr. Harry
 
Erg leuk om dit topic door te lezen.
Ik heb exact hetzelfde blok ooit eens compleet gereviseerd. Al is dat wel zo'n 12 jaar terug. Lekker koppel leveren deze blokken. Succes ermee. Gr. Harry
Tnx Harry. Zo, ik ben nu eindelik van de koppelings problemen af. Heb net een setje zwaardere Lucas koppelings veren in gezet en de stalen koppelings platen geglaspareld. Geen geklapper meer, geen slippende koppeling, eindelijk normaal schakelen en goed te doseren. Ook nog ff een dB killer gemaakt voor de TT. Stond vorig jaar nog in het AD op de foto tijdens de " TT soundcheck " door onze vrienden in het blauw. Had toen met het 900 hart precies 100 dB, het 1100 hart maakt een veel zwaardere sound maar heb geen idee of het meer als 100 dB is. Morgen ff lassen en kijken wat ze doet. Op de camping gaat de killer er natuurlijk weer uit. Ohja ze staat er nu zo bij, moet ook nog achter ff nieuwe Bridgestone onder, voor is al gedaan.
full
 
Stond vorig jaar nog in het AD op de foto tijdens de " TT soundcheck " door onze vrienden in het blauw. Had toen met het 900 hart precies 100 dB, het 1100 hart maakt een veel zwaardere sound maar heb geen idee of het meer als 100 dB is.

Dat doet me denken... ik maak ook best veel herrie :X Wat is de sanctie als ze gaan meten en je zit er boven?? Is de kans groot?
 
Dat doet me denken... ik maak ook best veel herrie :X Wat is de sanctie als ze gaan meten en je zit er boven?? Is de kans groot?
Als ik me goed kan herinneren was 1 dB te veel 90 euries boete. Er stond er ook eentje die had 11 dB te veel en kon em laten staan '(
 
Schitterende bike zo. Wat zijn dat toch voor wielen. Ze lijken wel uit een FZR1000 afkomstig...

Gr. Harry
 
Terug
Bovenaan Onderaan