Revisie CB1100F blok

Erg leuk om dit topic door te lezen.
Ik heb exact hetzelfde blok ooit eens compleet gereviseerd. Al is dat wel zo'n 12 jaar terug. Lekker koppel leveren deze blokken. Succes ermee. Gr. Harry

Hoi Dendro, na je posting in het cbf1000 topic niets meer van je vernomen. ;) Zie er toch maar vanaf?

Greetz
 
wie kan mij precies uitleggen hoe ik de achter schokbrekers van mijn 900 bol. ( 84 )
kan verplaatsen, zodat de achterkant omhoog komt? net als bij cbrenee. :?
 
Hallo oma toch nog een oproep
Ik wil op 11-12-13 juni meedoen aan Bikers classics op Francorchamps http://dut.bikersclassics.be/
De tijd word knap,er is wat vertraging opgelopen bij de revisie van het Honda CB1100R blok
We (m'n jongste zoon en ik)zouden gisteren (zaterdag)het blok weer in elkaar steken,maar er bleek een zuigerveer gebroken te zijn!
Ik weet niet hoe lang het gaat duren voor dat ik zo'n zuigerveer weer binnen heb
Het is de bedoeling dat zoon Robby op de CB1100R en ik met de EGLI-Honda met de bikers classics meerijden
Weet jij nog iemand of een adres waar ik met grote spoed de 2e zuigerveer aan kan komen mag 2e hands zijn
Boring 70mm dikte 1,20mm breedte 3mm

Groet, Jan
 
Hallo oma toch nog een oproep
Ik wil op 11-12-13 juni meedoen aan Bikers classics op Francorchamps http://dut.bikersclassics.be/
De tijd word knap,er is wat vertraging opgelopen bij de revisie van het Honda CB1100R blok
We (m'n jongste zoon en ik)zouden gisteren (zaterdag)het blok weer in elkaar steken,maar er bleek een zuigerveer gebroken te zijn!
Ik weet niet hoe lang het gaat duren voor dat ik zo'n zuigerveer weer binnen heb
Het is de bedoeling dat zoon Robby op de CB1100R en ik met de EGLI-Honda met de bikers classics meerijden
Weet jij nog iemand of een adres waar ik met grote spoed de 2e zuigerveer aan kan komen mag 2e hands zijn
Boring 70mm dikte 1,20mm breedte 3mm

Groet, Jan

Sorry, lees dit nu pas. Nee kan je daar niet aan helpen. Suc6 met je zoektocht.
 
Hi,

Vraagje... (mooie bike trouwens)

Ik wil mijn cilinderkop tapeinde vervangen...
(waar mn uitlaat aan mn cilinder word bevestigt)

Die tapeinde, hoe vast moeten die in de cilinderkop
worden gedraaid, en moet ik nog iets op het schroevdraad
smeren?

Of is het simpel, in draaien, goed vast draaien, klaar!!!

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan