Revisie CB900, Bol d'Or

Ik heb deze gebruikt voor mijn blok (niet lachen)
Geen idee of het blijft zitten want de motor zit nog niet helemaal in elkaar. Volgens de spuitbus gaat ie tot 650 graden ceslius. (sorry voor de belachelijk grote foto; vergeten kleiner te maken :o

full
 
Laatst bewerkt:
~
Ik heb deze gebruikt voor mijn blok (niet lachen)
Geen idee of het blijft zitten want de motor zit nog niet helemaal in elkaar. Volgens de spuitbus gaat ie tot 650 graden ceslius. (sorry voor de belachelijk grote foto; vergeten kleiner te maken :o



Wanneer hebben we een BBQ op jouw Bol :?

Ik heb op onderstaande Bol motip gebruikt (zo'n 8 jaar geleden)de lak bleef na het spuiten zacht na een behandeling met de fohn ging het wel en was de lak net hard genoeg om hem zonder (grote)beschadigingen in te bouwen, nadat het blok goed heet was geweest was de lak ook goed uitgehard en zelfs na 8 jaar (vorig jaar zelf nog gezien)zit de lak er nog goed op *O*
full
 
Ik hoop dat de verf door het uurtje verwarmen in de oven hard genoeg is.
Mooi poetswerk trouwens :} ik ben er nu ook mee bezig.
 
Ik heb deze gebruikt voor mijn blok (niet lachen)
Geen idee of het blijft zitten want de motor zit nog niet helemaal in elkaar. Volgens de spuitbus gaat ie tot 650 graden ceslius. (sorry voor de belachelijk grote foto; vergeten kleiner te maken :o

[afbeelding]

Deze heb ik ooit eens geprobeerd, maar die verf blijft afgeven als je erover heen wrijft.
Niet gebruiken is mijn adVIES.
 
Vanavond de carburateurs uit elkaar gehaald, van de week breng ik ze dan even weg om ze ultrasoon te laten reinigen

full
 
Wanneer ze terug zijn mooi oppoetsen, nieuw rubber erin en alles weer netjes in elkaar zetten.

full


In het WPH staat dat ik er nieuwe chokekleppen en assen in moet zetten, eigenlijk zie ik zelf niet zo waarom, heeft iemand hier ervaring mee?
 
\
Ik heb deze gebruikt voor mijn blok (niet lachen)
Geen idee of het blijft zitten want de motor zit nog niet helemaal in elkaar. Volgens de spuitbus gaat ie tot 650 graden ceslius. (sorry voor de belachelijk grote foto; vergeten kleiner te maken :o



Wanneer hebben we een BBQ op jouw Bol :?

Ik heb op onderstaande Bol motip gebruikt (zo'n 8 jaar geleden)de lak bleef na het spuiten zacht na een behandeling met de fohn ging het wel en was de lak net hard genoeg om hem zonder (grote)beschadigingen in te bouwen, nadat het blok goed heet was geweest was de lak ook goed uitgehard en zelfs na 8 jaar (vorig jaar zelf nog gezien)zit de lak er nog goed op *O* [afbeelding]
pfffff mazzel dan voor mij hoef ik niet opnieuw te spuiten!! _O-
 
Gisteren m'n frame weer opgehaald bij de coater, ziet er weer gelikt uit :9~.
Het enige nadeel vind ik is dat de laag die erop zit best wel dik is, misschien bij de volgende eens informeren of dit ook dunner kan en anders denk ik dat het volgende frame gespoten wordt.

full
 
Lasspetters die onder de originele laklaag niet echt opvielen zijn nu toch wel serieuze puisten geworden ;(, als ik dat van te voren had geweten was ik het hele frame nog even langs gegaan om ze weg te halen.

full
 
Laatst bewerkt:
:z :z :z :Z ben je nog verder gekomen


Ik ben bezig met de carburateurs, ze zijn uit elkaar gehaald en inmiddels ultrasoon gereinigd, ik heb een compleet nieuwe revisieset gekocht en ben nu begonnen met het weer in elkaar zetten en poetsen.

Deze week verder niet veel tijd meer i.v.m. de demontage van een CB900Fd, deze gaat voorlopig in de opslag totdat dit project klaar is, en volgend weekend wordt de voortuin opnieuw aangelegd en bestraat dus weinig tijd voor de hobby '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan