Revisie kit carbs 2002 zzr600, nu overlopen

Jacobsieger

MF'er
13 apr 2013
124
54
Joure
Hallo,
Ik heb een technische vraag....
Recentelijk heb ik een carburateur revisie kit geplaatst in een zzr600.
Nadat alle gemonteerd was, kraan open en starten maar, motor liep tot een zeker procent prima. (Km minder dan 9000km)
Maar het duurt maar even en dan loopt de benzine uit de boven kant van de carbs via de luchtinlaat naar buiten....
Wat gaat niet goed?
 
Hallo,
Ik heb een technische vraag....
Recentelijk heb ik een carburateur revisie kit geplaatst in een zzr600.
Nadat alle gemonteerd was, kraan open en starten maar, motor liep tot een zeker procent prima. (Km minder dan 9000km)
Maar het duurt maar even en dan loopt de benzine uit de boven kant van de carbs via de luchtinlaat naar buiten....
Wat gaat niet goed?
Wat er niet goed gaat?,hoogst waarschijnlijk blijven je vlotternaalden lekken.
 
Hallo,
Ik heb een technische vraag....
Recentelijk heb ik een carburateur revisie kit geplaatst in een zzr600.
Nadat alle gemonteerd was, kraan open en starten maar, motor liep tot een zeker procent prima. (Km minder dan 9000km)
Maar het duurt maar even en dan loopt de benzine uit de boven kant van de carbs via de luchtinlaat naar buiten....
Wat gaat niet goed?
Gebruik iig originele onderdelen ipv after market.
De totale lengte van de vlotternaalden kunnen verschillen.
Wat handig is om de carburateurs voor montage te vullen en dan bij evt lekkage zachtjes op de betreffende vlotterbak te tikken.
Dan kan de boel wat beter zetten.
 
En zorg er voor dat alles super schoon is,ook de plek waar de vlotternaaldhouders ingedrukt zitten,
want anders is de kans aanwezig dat ze daar niet goed afdichten en lekt de benzine daar langs ipv door de
vlotternaalden tegengehouden te worden.
 
En zorg er voor dat alles super schoon is,ook de plek waar de vlotternaaldhouders ingedrukt zitten,
want anders is de kans aanwezig dat ze daar niet goed afdichten en lekt de benzine daar langs ipv door de
vlotternaalden tegengehouden te worden.
Idd.
Ring 92055A

kawasaki-zx600d2a-zzr600-1991-united-kingdom-fg-carburetor-parts_bigkae0185e1612_0e94.gif
 
De O-ring van de vloternaald zitten houder is die ook vervangen ? De ruimte waar de vlotternaald zitting in valt is bijna altijd erg smering. Iets vet maken bij montage zodat de o-ring goed kan zetten. Bij montage er goed op letten dat de naald goed op zijn plek zit en vrij kan bewegen.
carb.jpg
carb2.jpg

Of deze bij een Keihin carburateur. Het gaat om de o-ring en de plek van de houder in past.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan