revisie kx 250 (projectjuh)

200 graden een dik uur moet volgens die motip verkoper goed zitten , probeer eens met wat benzine ergens waar je het niet ziet dan weet je het direct :Y

heb het geprobeert je moet wel erg je best doen maar uiteindelijk komt het er af maar pas na 15 min boenen ofzo

dus meer rijden en minder schoonmaken })
 
Bij mij(suzuki rm 125 2001) zit die ook in de luchtfilterbak. Hangt aan de zijkant op een houder dus hoort er denk ik wel te zitten ;)
 
Bij mij(suzuki rm 125 2001) zit die ook in de luchtfilterbak. Hangt aan de zijkant op een houder dus hoort er denk ik wel te zitten ;)

bij mijn suzuki 125(2006) zit ie op het balhoofd ;)

@denniskx250: zitten er geen bevestigingspunten op je balhoofd?
 
heey heb even gekeken in de boken ma mist nog een computer houder om weg hij hoort normaak in een kunstofen houder te zitten en dna onder bij de tank en buddy daar komt hij vast in de houder . warom zit het daar zo dom om de computer op een zo droog mogelijke plek te bewaaren tegen probleemen met vogt vuil en andere rare dingen die er ma mee kan gebeuren .

zit er alemaal mooi uit heb zelf ook zoon een van 2002 250 cc aleen dna met een blackbird stickerset er op stickers vind je netgens meer . ik ben nog nooit een 2 er van tegen gekomen

mvg martin
 
Laatst bewerkt:
post ff een fototje dan en op de mijne zit ook een blackbird setje *D

full
 
heey heb even gekeken in de boken ma mist nog een computer houder om weg hij hoort normaak in een kunstofen houder te zitten en dna onder bij de tank en buddy daar komt hij vast in de houder . warom zit het daar zo dom om de computer op een zo droog mogelijke plek te bewaaren tegen probleemen met vogt vuil en andere rare dingen die er ma mee kan gebeuren .

dus dan mis ik tog een beugeltje dat dacht ik ook al en ik denk dant ik hem idd heb gezien |( |( |(
full
 
Laatst bewerkt:
jup heb het setje ook te koop staan nu want ben mijn kx 250 cc kwijt en die andere wou er de andere kappen op hebben dus dezen heb ik nu nog lichen met achterste numerplaaten wit met swart achtergrond en wite numer 7
 
de kx 125 staat te koop wisheh belang bij . ik heb in tussen tijd al een kx 250 2002 gehad waar is die kappen eerst op heb gehad ma de andere kooper wou de andere orgineele er op dus zit ik nog met dit kapezetje . ben nu op zoek naar ana kx 500 of een cr 500

mvg martin
 
de kx 125 staat te koop wisheh belang bij . ik heb in tussen tijd al een kx 250 2002 gehad waar is die kappen eerst op heb gehad ma de andere kooper wou de andere orgineele er op dus zit ik nog met dit kapezetje . ben nu op zoek naar ana kx 500 of een cr 500

mvg martin

Oh je gaat mooi omhoog met de cc's haha. maar geen belang bij, ben al voorzien door een KLX 650 :)
 
vandaag eidelijk wat onderdelen besteld.....

nieuwe krukas set gekocht op ebay 160 euri inc verzenden zit een pakkingset bij keerringen de hele zooi
 
Terug
Bovenaan Onderaan