revisie kx 250 (projectjuh)

denniskx250

Die hard MF'er
30 jul 2008
555
0
hallo motor liefhebbers

ik zal me ff voorstellen ik ben dennis 21 jaar werk in de bouw en hou van motoren *O*

ik heb zelf een yamaha diversion 600 en een kx 250 uit 2002

ik heb na een vastloper besloten deze op te gaan knappen

- blok revisie
-frame velgen coaten
-nieuw plastic
-etc

ik ben niet zo snel met uploaden maar ga proberen om julllie up to date te houden

btw dit is de eerste keer dat ik een revisie ga doen dus eventuele tips zijn welkom

tot nu toe issie helemaal uit elkaar is het blok gespoten en zijn de nieuwe lagers onderweg (foto's volgen nmog)

gr dennis
 
fotos
full
 
heeft iemand enig idee wat bloklagers (dus het hele blok niet alleen krukas) kosten ongeveer??

ik kan ze misschien ook bij skf ipv meurs halen dat zou wel wat moeten schelen tog?

;)
 
Laatst bewerkt:
hier een foto van mn net gespoten blokkie (zag bij gianni dat het mis was gegaan maar hoop op iets meer mazzel) afgebakken bij 200 graden een uur lang
full
 
en wat vers gespoten en gebakken rem delen *O* :9~
ziet er weer goed uit
full
 
Laatst bewerkt:
dit is wel een probleemdenk ik kan ik die inkepingen recht vijlen of moet er echt een nieuwe op??
full
 
zo moettie worden vin de kleurstelling gwoon vet *O* *O*
is zo net een 2009 model tog O-)
full
 
Laatst bewerkt:
ziet er goed uit ;)

waar heb je al die onderdelen mee gespoten?


met hitte bestendige lak die zou iets harder moeten worden dan de gewone :9

en bij de cross zou dat wel handig zijn denkk })

coaten is ook een optie natuurlijk
 
Denk dat het niet verkeerd is om een nieuw koppelingshuis en platen etc te kopen want je hebt wel veel speling aan beide kanten van de platen zitten. Waarom laat je je frame niet coaten trouwens.
 
Denk dat het niet verkeerd is om een nieuw koppelingshuis en platen etc te kopen want je hebt wel veel speling aan beide kanten van de platen zitten. Waarom laat je je frame niet coaten trouwens.

die word ook gecoat hoor

en tnxs voor de tip 8-)
 
Ziet er allemaal mooi uit hoor!
Koppelingshuis zou ik wel vernieuwen inderdaad als je dan toch bezig bent he :)
 
ff een klein updatjuh heb me remmen weer in elkaar gezet ziet er weer netjes uit *O* *O*
full
 
weet iemand waar dit kastje hoor te zitten?? bij mij ligt ie in de luchtfilterbak kan nooit goed zijn togg????
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan